MF-ers in Ede Deel 18

oh jammer, zondag heb ik al iets waardoor niet weg kan helaas, volgende keer beter :t
 
Wel jammer inderdaad, het komt er steeds maar niet van. Te druk op het werk en alle privé afspraken lijken ook in één maand gepropt te worden... Ik moet wel wat kilometers gaan maken, want over een paar jaar heb ik weer een afspraak bij Moto73...

full


full
 
Haha de bekende nederlander hoor _O-

Ja precies je moet wel richting die 2 ton! is het een recente editie, ben wep benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt in dat artikel :)
 
Oh ik dacht die zegt ik heb een hele doos gratis gekregen als centerfold :9
 
Gewoon een simpel ritje vanaf je tomtom zoals de vorige keer, wat stukjes bos wat dijkjes als het echt moet :+

Onderweg nog wat cola of koffie drinken ergens of voor liefhebbers een ijsje..

als er anderen mee willen zie ik je om 1uur bij BP stadspoort :W
 
Gewoon een simpel ritje vanaf je tomtom zoals de vorige keer, wat stukjes bos wat dijkjes als het echt moet :+

Onderweg nog wat cola of koffie drinken ergens of voor liefhebbers een ijsje..

als er anderen mee willen zie ik je om 1uur bij BP stadspoort :W

Dan heb ik nog wel een leuk van alles wat ritje :t
 
Het museum is weer bemand door jullie favoriete mede MF-er ;) koffie staat al klaar
 
Leuk eens te zien vanaf deze kant, bochten kunnen af en toe veel beter ;)

Thanks man voor de moeite :t
 
Vanaf hier nog een keer de vraag of er interesse is in een Ede BBQ, laat het even weten, daar ik geen enkel idee heb hoeveel er eigenlijk nog actief zijn hier ;)

verdere invulling komt nog wel maar zal misschien ritje worden en daarna wat vleesch grillen en een drankje nuttigen *O*

ik hoor van uw allen *D
 
Vanaf hier nog een keer de vraag of er interesse is in een Ede BBQ, laat het even weten, daar ik geen enkel idee heb hoeveel er eigenlijk nog actief zijn hier ;)

verdere invulling komt nog wel maar zal misschien ritje worden en daarna wat vleesch grillen en een drankje nuttigen *O*

ik hoor van uw allen *D

Die interesse is er zeker! De eerste drie weken van augustus ben ik met vakantie. Misschien begin september?
 
Zekers interesse, echter druk geweest met verkopen en nu nog bezig met het zoeken van nieuwe woning.
Verder motor pech gehad.
maar ik begin weer meer tijd te krijgen voor ritjes en dergelijke.
Heb echter ook eind augustus en begin september vakantie.

maar hou topic zekers in de gaten en eventueel meegaan voor een ritje.
Groeten Gerard
 
Top :t ben wat druk met werk geweest dus geen tijd gehad om even te zitten en datumprikker te maken maar die komt eraan :Y
 
Hallo allemaal.

Het is behoorlijk lang geleden dat ik in dit topic ben geweest (zie deel 1....).

Ik heb eeb vraagje, wie heeft er deze of volgende week in de avond een uurtje tijd
om met een Go-Pro (heb ik zelf ter beschikking) achter me te rijden zodat ik
dan kan zien hoe mijn eenwielige aanhangertje zich gedraagt op de weg/snelweg
bij verschillende snelheden, zodat ik evt daarna correcties van de middellijn
kan doen.

Deze aanhanger heb ik laten maken, zie Opdracht : eenwiel aanhanger maken.

Stuur evt een PB'tje.
 
Ik heb hele week ochtend dus als je ergens buiten woensdag wilt dan kan ik ook wel even achter je rijden, mits je aanhangertje goed vast zit :+
 
Het is ongelooflijk! Als alles goed op z'n plaats valt, dan hebben we zomaar ineens weer een Ede-toerrit te pakken! *O*
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag gaan we weer op pad..

nouja of het we is hoor ik wel van jullie *D

Zal weer rond 1uur BP worden *O* niet te vroeg moet tot 2 werken vrijdagnacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan