Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Precies. Die 10.000 kilometer tot de volgende beurt doe ik jaren over. Dan maar 1x per jaar een beetje nieuwe olie en een filtertje.
 
Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb.
Ik heb een vervelende bokkende beverly op dit moment. Tussen de 70 en 90 km/u bokt hij, Motorport Leek gaf aan dat de gasklep sensor vervangen moet worden, deze zit ingebouwd in de throttel body (volgens hun). Een onderdeel van 250 eurie, plus 5 uur installatie kosten.

Heeft iemand hier ook al problemen mee gehad?
 
Beste scooteraars,
Mijn periode als scooterrijder zit er bijna op, vanaf zaterdag 4 augustus as.zal ik een Honda Deauville gaan betreden. De Beverly heeft slechts 90k gelopen en zal door, de nog aan te stellen nieuwe eigenaar, naar de 100+k voorgestuwd worden. Vanaf medio augustus komt de Beverly 350 op marktplaats te staan.

De bewezen lange duur eigenschappen, opbergruimte, comfort, motorloop en het scherpe rijgedrag zijn voor mij overwegingen geweest om te switchen. Ik lever in om handeling en bescherming, het is altijd een compromis.

Bedankt voor de leuke en interessante verhalen, veel veilige kilometers toegewenst.

Mish
 
Jammer Mish, geen 100k! Maar wel altijd interessant hoe je met je bev350 bezig was. Dat ie nog een goede oude dag mag hebben bij de volgende eigenaar. Wat denk je te vangen voor een bev met 90k?
 
Laatst bewerkt:
Jeeh, net geen 100 k. Ik twijfel of ik hem zou verkopen, ben er wel ontzettend aan gehecht. Weet nog niet wat ik hiervoor kan vragen. Zou zo maar kunnen zijn dat mijn Honda CG 125 uit 1982 de verkoop in gaat... 3 stuks is net teveel. 😉. We gaan het zien, eerst de Deauville ophalen. Mish
 
Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb.
Ik heb een vervelende bokkende beverly op dit moment. Tussen de 70 en 90 km/u bokt hij, Motorport Leek gaf aan dat de gasklep sensor vervangen moet worden, deze zit ingebouwd in de throttel body (volgens hun). Een onderdeel van 250 eurie, plus 5 uur installatie kosten.

Heeft iemand hier ook al problemen mee gehad?
Voor storingen opzoeken /oplossen moet je niet bij MP Leek zijn hoor .ik heb er veel ellende mee gehad daar met een benzine pomp probleem van mn T max destijds,3 maanden gesukkeld ermee en vonden ze prima
 
Jeeh, net geen 100 k. Ik twijfel of ik hem zou verkopen, ben er wel ontzettend aan gehecht. Weet nog niet wat ik hiervoor kan vragen. Zou zo maar kunnen zijn dat mijn Honda CG 125 uit 1982 de verkoop in gaat... 3 stuks is net teveel. 😉. We gaan het zien, eerst de Deauville ophalen. Mish


Als je hem wel wilt verkopen ben ik misschien wel geïnteresseerd, mocht je een eventuele prijs in gedachten hebben stuur me dan maar een pb.
Heb nu 4 jaar een Sixteen 150 ben er ook aan gehecht, maar wil toch een vlottere scooter hebben, heb daarom mijn Sabre VF 1100 van de hand gedaan
 
Tja, kan raar lopen. Vandaag zou er iemand komen kijken, uiteindelijk heb ik contact gehad en uitgelegd dat ik de Beverly toch wilde houden. De complete aandrijflijn is vernieuwd, ik wil zelf ervaren dat het nu ok is. Het is een geweldig ding, ben er ontzettend aan gehecht. Alsnog op naar de 100k :)

De Honda Deauville die ik recentelijk gekocht heb staat weer te koop. De Honda is zo ontzettend mooi, ik vind het zonde om hiermee de winter door te baggeren. Helaas geen ruimte voor meer motoren.

Dus, count me in.

Mish
 
@ Ik hoop het.

Jep, alles vernieuwen heeft mij ruim 600,- gekost... De achterpulley moest in zijn geheel vervangen worden en is duur.
 
Mish...op hoeveel staat de teller ondertussen..als ex Bev rijder blijft heel het verhaal me boeien..vond het ook een geweldige scoot.
Grtz
 
Dag Dandev,
De teller is ruim over de 90.000 km heen :). Het is ook echt een van de beste motorscooters, vind ik.

Mish
 
Terug
Bovenaan Onderaan