beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Rest van de curve ligt wel heel erg gelijk. Of zit het grote verschil m niet in vol gas?
 
de nokken van een k1200 zijn dezelfde hoogte als die van een k1100. alleen zijn ze breder. dus de kleppen blijven wat langer open staan.

tot 9000 toeren kon de k1100 inlaat nokkenas het nog wel bijhouden blijkbaar, maar hoger in toeren kwam hij adem te kort. de k1200 nokkenas geeft hem daar dus net ff wat meer. die 1500 toeren dat hij op vol vermogen blijft kan wel eens heel belangrijk zijn om zo hard mogelijk te kunnen wheelien. ;)

verder is de gasreactie weer veel directer met de originele gasklephuizen dan met de enkele gasklep die er eerst tussen zat.
nu doet de motor precies wat ik met het gas doe. *O*
 
Laatst bewerkt:
weer eens met de er6 aan de gang geweest. kon een mooi leovince dempertje voor een goed bedrag kopen, en wilde altijd al deze look.......dus, weer met pijp aan de gang gegaan.

vet nice, en hij loopt er zeer goed mee. *O*
full
 
en volgende week donderdag is het eindelijk weer zover........ we gaan weer naar engeland om met de k1100 te speed wheelien.

hoop 270kmh te halen, maar moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat het gaat worden. _O-

op de testbank loopt de bmw rond de 300kmh.....dus wie weet. :P
 
al even geleden dat ik hier heb gekeken. ik weet eigenlijk niet waarom :)
maar er word nog steeds goed gewerkt.

de gasrespons bij de BMW, bij een injectie heb je toch altijd in het aller eerste begin een aan/uit gas. ik weet niet of je tijdens het wheeliën in dat gebied komt, maar als dat wel zo is, zou je dan mischien beter een carberateur kunnen plaatsen ?

succes met je verdere bouwsels :t
 
hij ging idd hard..............hard kapot. _O-

ik heb nog geen idee wat er kapot is, maar op zondag ging de motor in de 3e run kapot. ik wilde net van 3e naar 4e versn schakelen met ongeveer 160kmh toen de motor vanuit het niks vastliep. wat volgde was een redelijk harde landing van het voorwiel op moeder aarde, waarbij ik gelukkig niet van de bike afgegooid werd.

zaterdag had ik eigenlijk al na de eerste run door dat het nog moeilijker zou worden dan vorig jaar.........ik had verwacht dat de motor met de extra 30pk 'makkelijker' te wheelien zou zijn, maar het was juist het tegenovergestelde.

uiteindelijk had het misschien net als vorig jaar mogelijk geweest om 1 kilometer wheelie run te halen, maar de motor was zo verschrikkelijk wild en eigenlijk onrijdbaar, dat dat eigenlijk een wonder geweest zou zijn als het zou lukken.

verder was het gelukkig weer een geweldig weekeind, dus ondanks dat de motor kapot gegaan is en ik geen kilo gehaald heb, heb ik toch genoten! ;)
 
Ik had tussentijds ff je fb pagina opgezocht en doorgenomen; vervelend joh :(
 
Soowh das balen zeg. -O-


Voordeel is wel dat je weer wat te sleutelen hebt 8-) }) :P

Mij benieuwen wat er kapot gegaan is in het blok want ze zijn redelijk bulletproof normaal gesproken. Zonder supercharger dan _O-
 
Oej...

Dat is echt zonde :/ ik dacht gezien te hebben in de documentjes met snelheden dat het goed gegaan was.... maar ik had de verkeerde :$ in de "kilometer OK" documentjes staat je naam er helaas niet tussen inderdaad.

beetje te snel gekeken ;)

Later,

Loek
 
Terug
Bovenaan Onderaan