Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Maar als jij als buitenlander gaat zoeken moet dat volgens mij op framenummer gaan, want ik betwijfel dat je het nieuwe kenteken te weten krijgt, of de Nederlander die hem op kenteken heeft gezet heeft hier aan mee gewerkt, dan geloof ik best dat je een voertuig kunt volgen, maar dat staat nooit vermeldt.
Ik heb twijfels bij dit onderzoek...

Denk dat het wereldje tussen handelaren behoorlijk klein is. Duitse handelaar A heeft als ik het goed begrijp meegewerkt. Als die vertelt dat ie m aan handelaar B verkoopt die veel doorschuift naar wat grotere motorzaken in Nederland of handelaar B zelf werkzaam is voor een bepaalde motorzaak is het relatief makkelijk te achterhalen waar die motor dan heen gaat en makkelijk te volgen als daar herkenbare onderdelen opzitten. En is een nieuw kenteken zo achterhaald.

Controle op locatie op bijv. framenummer kan dan ook. Ze zullen echt niet slechts 1 motor gevolgd hebben.
 
Ik hou helemaal niet van verkopers die je aanspreken of opdringerig zijn :r ,als ik zo,n figuur
nodig heb loop ik er zelf wel naar toe. :Y Kan je tenminste ongestoord rondsnuffelen })
Het is wel leuk om mee te luisteren wat verkopers aan klanten vertellen,je hoort soms de grootste onzin. :? })
Ze mogen me best aanspreken zolang ze maar niet blijven aandringen als je zegt nog even rondte willen kijken.
 
Vraag naar de voorwaarden ;)
Setje Bt023 's van Bridgestone in 120/70-17 en 180/55-17 kun je alleen voor dat geld leveren als je graag failliet wilt, vandaar dat het ongangbare maten en modellen zijn.. het is een vanaf prijs he

Dat zeg je nou wel zo makkelijk,even zoeken op het net en je vind ze nog een stuk goedkoper.En dan word daar ook nog winst op gemaakt.Dus zal het wel meevallen dat men daar failliet op gaat :)
 
Vraag naar de voorwaarden ;)
Setje Bt023 's van Bridgestone in 120/70-17 en 180/55-17 kun je alleen voor dat geld leveren als je graag failliet wilt, vandaar dat het ongangbare maten en modellen zijn.. het is een vanaf prijs he
Hoezo?
De BT023 zijn achtereenvolgens opgevolgd door de T30, T30EVO en de T31.
We praten dus over bandjes van 3 generaties geleden..... Die worden inderdaad vaak fors afgeprijsd.
 
Laatst bewerkt:
Dat zeg je nou wel zo makkelijk,even zoeken op het net en je vind ze nog een stuk goedkoper.En dan word daar ook nog winst op gemaakt.Dus zal het wel meevallen dat men daar failliet op gaat :)


Kom een ( waarschijnlijk zwaar overjarige ) set tegen op motorbandennogwat.nl samen voor goeie € 177,50 dat is natuurlijk ex montage

Daarbij doelde ik eigenlijk op de S21 (R), zat er dus helemaal naast
 
Gisteren belde mijn vrouw voor mij of we langs konden komen voor een BMW s1000r en een uur later staan we daar. We kijken naar de motor en bespreken een prijs. Ik vertel hem dat dit het eerste exemplaar is waarnaar we zijn gaan kijken en dat ik toch ook graag een proefrit wilde maken. Nou dat kon dus niet, ik zeg tegen hem dat ik toch echt een proefrit wil maken. Nou ik moest hem eerst de garantie geven de motor te kopen al de motor goed was. of anders moest ik maar een afspraak maken voor een andere keer, ja daarom hebben we ook van te voren gebeld.

Wel jammer voor 'm want mn vrouw had een triumph tiger gezien waar ze zeer gecharmeerd van was, Ik wil ze nu niet eens gratis meer. Als je al zo doet om een proefrit dan zal het afhandelen van de garantie vast ook wel dik in orde zijn.

|(
 
Hun policy qua proefritten is blijkbaar veranderd sinds de laatste keer dat ik er was :/ Ik zei nog dat ik waarschijnlijk niet ging kopen. (Ik was alleen toevallig in de buurt dus dacht ga eens kijken) en toen kreeg ik de hele mooie Blackbird, waar ik bij stond te watertanden, zo mee voor een proefrit (nou ja, na een kopie rijbewijs en een klein formuliertje, maar dat lijkt me normaal) met de woorden "we zijn over twee uur dicht, zorg je dat je voor die tijd weer terug bent?" Nou is dat al twee jaar geleden... Maar daar was ik juist wel blij mee. Ben benieuwd wat er veranderd is? Of zou het verschil alleen maar zitten in prijsklasse motor?
 
Laatst bewerkt:
Haha Jager Motoren.... als je bij een andere dealer komt en je bent te eerlijk of ze komen erachter dat je motorfiets bij Jager Motoren vandaan komt hebben ze ineens geen interesse meer.

Hier moet je met een grote boog omheen lopen, dit zijn cowboys met (slecht) opgelapte schademotoren en teruggedraaide kilometerstanden.
 
Ik ben geen pretpiloot, nooit geweest. Ik houd er alleen niet van om zo behandeld te worden door een schroothandelaar. Misschien ben ik voor hem een klant die hij met gemak kan missen maar zeg dat dan meteen aan de telefoon.
En dan te bedenken dat ik een complete draadboom kon gaan opknappen voor een motor die daar aangekocht was waar 400€ of iets meer betaald is aan afleveringskosten.
Mijn oom kocht daar een HD en betaalde zeker €3000,- teveel en dan ook nog eens met zoveel storingen en fouten dat de motor gewoon brandgevaarlijk was. Alle vloeistoffen zouden vervangen worden, als je de voorremvloeistof verwijderd doe er dan ook nieuwe in. Hij reed daar in volle vertrouwen weg om verderop stil te komen staan omdat de remmen het niet meer deden.

Opflikkeren met zulke laaielichters.
 
Ik ben geen pretpiloot, nooit geweest. Ik houd er alleen niet van om zo behandeld te worden door een schroothandelaar. Misschien ben ik voor hem een klant die hij met gemak kan missen maar zeg dat dan meteen aan de telefoon.
En dan te bedenken dat ik een complete draadboom kon gaan opknappen voor een motor die daar aangekocht was waar 400€ of iets meer betaald is aan afleveringskosten.
Mijn oom kocht daar een HD en betaalde zeker €3000,- teveel en dan ook nog eens met zoveel storingen en fouten dat de motor gewoon brandgevaarlijk was. Alle vloeistoffen zouden vervangen worden, als je de voorremvloeistof verwijderd doe er dan ook nieuwe in. Hij reed daar in volle vertrouwen weg om verderop stil te komen staan omdat de remmen het niet meer deden.

Opflikkeren met zulke laaielichters.

Waarom ging je er dan kijken Willem 🙄 Jager loop ik ook voorbij.
 
Ik ben geen pretpiloot, nooit geweest. Ik houd er alleen niet van om zo behandeld te worden door een schroothandelaar. Misschien ben ik voor hem een klant die hij met gemak kan missen maar zeg dat dan meteen aan de telefoon.
En dan te bedenken dat ik een complete draadboom kon gaan opknappen voor een motor die daar aangekocht was waar 400€ of iets meer betaald is aan afleveringskosten.
Mijn oom kocht daar een HD en betaalde zeker €3000,- teveel en dan ook nog eens met zoveel storingen en fouten dat de motor gewoon brandgevaarlijk was. Alle vloeistoffen zouden vervangen worden, als je de voorremvloeistof verwijderd doe er dan ook nieuwe in. Hij reed daar in volle vertrouwen weg om verderop stil te komen staan omdat de remmen het niet meer deden.

Opflikkeren met zulke laaielichters.

Nu breng je me in verwarring. :?
 
Laatst bewerkt:
Tsja,
Ik kan alleen voor mezelf spreken ( heb ik al vaker gedaan); nu 3 motoren bij jager gekocht en met alle 3 zonder problemen jaren gereden.De prijzen zijn volgens mij redelijk " normaal".Niet heel hoog, maar zeker ook niet erg laag.
Ook n proefrit was nooit een probleem.
De laatste oktober j.l. gekocht.
Deze werd zonder gedoe uit de showroom gehaald en ik kon m meenemen voor een proefrit.
Dit zijn mijn eigen ervaringen en niet ( zoals van velen) van de vriend van een kennis welke op een verjaardag hoorde dat.....).
Er zal daar ook vast wel eens iets misgaan, maar dat gebeurd bij elke zaak.
Zouden de verwachtingen van klanten wel reéél zijn?
Nederlanders zijn nu eenmaal zeikerds en willen voor 500€ een nieuwe motor.
Maar goed: dit is mijn mening ( voor wat die waard is).
 
Hun policy qua proefritten is blijkbaar veranderd sinds de laatste keer dat ik er was......en toen kreeg ik de hele mooie Blackbird, waar ik bij stond te watertanden, zo mee voor een proefrit met de woorden "we zijn over twee uur dicht, zorg je dat je voor die tijd weer terug bent?" Nou is dat al twee jaar geleden...
Ik zou me na twee jaar ook eens achter de oren krabben over mijn proefrittenpolicy. Maar hij bevalt nog steeds? _O-
 
Heb op zakelijk vlak te maken gehad met deze partij... De praktijken die hier beschreven worden liggen in lijn met hun "eerlijkheid en betrouwbaarheid" op zakelijk gebied.

Met een flinke boog omheen lopen iig.
 
Gisteren belde mijn vrouw voor mij of we langs konden komen voor een BMW s1000r en een uur later staan we daar...................

Ik ben geen pretpiloot, nooit geweest.

Mijn oom kocht daar een HD en betaalde zeker €3000,- teveel en dan ook nog eens met zoveel storingen en fouten ................

Opflikkeren met zulke laaielichters.
Toch snap ik jouw verhaal niet helemaal............... :?
Je schrijft over de HD van je oom en hoe dat alles niet goed bij Jager is gelopen.

Je vrouw belt jou op om bij dezelfde Jager naar een motor te gaan kijken.
Geef je haar dan niet gelijk een afwijzend advies, terugkijkend op de HD van je oom :?
Als ik van zo dichtbij weet van zo'n slechte deal, zou ik daar niet eens meer heen gaan!

Ja, dan roep je ook wel de ellende over jezelf af!! |(
Daarom niet huilie-huilie, want je wist waar je naar toe ging! :Y
 
Waarom ging je er dan kijken Willem 🙄 Jager loop ik ook voorbij.

Wanneer zo'n motor daar ingeruild is en de geschiedenis bekend dan kan het toch ook zomaar een goeie motor zijn.
Alle onderhoud uitgevoerd en alle slijtagedelen vervangen. Een km stand die klopt met het uiterlijk.
Wat mij opviel was dat het rubber van de handvatten wel erg versleten overkwamen t.o.v de kilometerstand. Ik geloof niet dat je binnen 20000km al beide handvaten versleten hebt. Verder had ik nog niet gekeken omdat ik dat buiten in het zonlicht had willen doen.
En ik ben wel van de eigen ervaring op willen doen, waarom niet daar beginnen, dan kan het daarna alleen maar beter worden.

Nu breng je me in verwarring. :?
Hij durfde niet verder te rijden, op die manier kwam hij stil te staan.
Ook zat het veertje en kogeltje van de ontluchting niet goed zodat er ook olie verloren ging.
in duitsland tijdens ritten trad er sluiting op en die bi metaal zekeringen werden dan even aangesproken en kon hij na verloop van tijd later wel weer verder. dat kwam doordat de bedrading op diverse plekken beschadigde mantels hadden die in vochtige omstandigheden ook weer sluiting hadden.
Een bout van het t-stuk waarmee je de voorvorkpoot op zn plek houd was afgebroken.

Hij is gewoon beetgenomen door Jager omdat hij niet erg snugger is en te goed van vertrouwen. Hij had de motor al een jaar voordat hij me vroeg om eens te kijken wat het kon zijn. Eigenlijk was ik daar om hun ceramische kookplaat te repareren en daarna kwam heel dat bovenstaande verhaal.
omdat hij niet de meest slimme is ben ik zelf maar eens gaan kijken daar en nu heb ik mijn eigen negatieve ervaring.
 
Ook negatieve ervaringen zijn ervaringen, en ergens mee ervaring opdoen is altijd positief. ;)



Jaren geleden was er hier in Zeeland ene meneer Pokkejan Koppejan actief. D'r zijn nog motorrijders in Zld die spontaan braak tot moordneigingen krijgen als ze die naam horen.
 
Laatst bewerkt:
Toch snap ik jouw verhaal niet helemaal............... :?
Je schrijft over de HD van je oom en hoe dat alles niet goed bij Jager is gelopen.

Je vrouw belt jou op om bij dezelfde Jager naar een motor te gaan kijken.
Geef je haar dan niet gelijk een afwijzend advies, terugkijkend op de HD van je oom :?
Als ik van zo dichtbij weet van zo'n slechte deal, zou ik daar niet eens meer heen gaan!

Ja, dan roep je ook wel de ellende over jezelf af!! |(
Daarom niet huilie-huilie, want je wist waar je naar toe ging! :Y
Ikke hoef nie huilie doen, ikke leuk ritje gehad en ervaring rijker.
nu ik binne kort eigenaar van mooie honda, ik was al happy met honda.

Een gewaarschuwd man wantrouwd voor twee toch? Soms wil je toch ook even kijken?
 
Heb op zakelijk vlak te maken gehad met deze partij... De praktijken die hier beschreven worden liggen in lijn met hun "eerlijkheid en betrouwbaarheid" op zakelijk gebied.

Met een flinke boog omheen lopen iig.


Mocht het weer voorkomen dan geef maar een gil ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan