Euro Cup (ZAC) / vrij rijden bij RSZ

ze vielen vandaag weer met bosjes , zelf een motor in de fik. hopelijk is het lichamelijk letsel beperkt bij een ieder , de tamme suuz heeft ook wat aandacht van de expert nodig :$
 
Laatste sessie was het helemaal raak, 7 man in Mandeveen op een hoop, Oliespoor...
Dave oa. De andere rijders weet ik niet. Maar geen gewonden zover ik weet.

Ik denk ook dat het beter is gewoon 3 groepen te maken. Minder snel, snel, zeer snel en aan alle 3 een tijd te zetten. Na 2 sessie de hele zwik op een hoop en opnieuw indelen.
Je had nu in Licentiehouders en fast een snelheidsverschil van ongeveer 1:43/1:50-2:15!
 
Laatst bewerkt:
Laatste sessie was het helemaal raak, 7 man in Mandeveen op een hoop, Oliespoor...
Dave oa. De andere rijders weet ik niet. Maar geen gewonden zover ik weet.

Ik denk ook dat het beter is gewoon 3 groepen te maken. Minder snel, snel, zeer snel en aan alle 3 een tijd te zetten. Na 2 sessie de hele zwik op een hoop en opnieuw indelen.
Je had nu in Licentiehouders en fast een snelheidsverschil van ongeveer 1:43/1:50-2:15!


Er zaten ook mensen met 2:20 in snel :X

Anderzijds ,er reed ook iemand 1;43 in snel :+
 
Laatst bewerkt:
Frank gaf bij de briefing aan dat ze de volgende keer gewoon 3 groepen maken en licentie en niet-licentie door elkaar laten rijden. Prima, als jij 1:50-55 kan rijden boeit het mij niet of je wel of geen licentie hebt tenslotte.
 
Zo, en de werkweek begint weer... Straks eens zien hoe ik de truck in klim? Beste spierpijn _O-

Eerste race door een stevige uitwijkactie gigantisch offroad geweest in de Ramshoek. Daarna dan ook 22e geworden :(

Race 2 wat goed te maken en alleen maar 1:53ers en een 1:52.690 gereden dus toch een goed gevoel aan over gehouden *D
 
Laatst bewerkt:
Het was gister een mooie racedag. Maar wat een temperaturen. Klagen doen we uiteraard niet. Hadden jullie ook last dat de motor erg warm werd? Mijne ging toch wel dik over de 100gr. En dan vooral met code 60. Heb wel een dikke raceradiator..
 
Je startte race 2 naast me. Je ging mooi op het achterwiel weg! haha.

Wie weet welke fotografen aanwezig waren?
 
Frank gaf bij de briefing aan dat ze de volgende keer gewoon 3 groepen maken en licentie en niet-licentie door elkaar laten rijden. Prima, als jij 1:50-55 kan rijden boeit het mij niet of je wel of geen licentie hebt tenslotte.
Dat lijkt me inderdaad wel zo logisch. Ik heb me ingeschreven voor fast de volgende keer (sept.). Qua rondetijden zal ik dan ergens achteraan zitten maar ik wil echt niet meer in medium :N Als het evenredig wordt verdeeld over 3 groepen is het voor iedereen beter, want minder snelheidsverschillen.
 
Het probleem is dat er in het weekend en tijdens vakantieperiode vaak Rossi wannabees inschrijven, die "keihard" op straat van stoplicht naar stoplicht rijden, en dus denken dat ze "fast" zijn.
Goed plan om 3 groepen te maken.
 
Het probleem is dat er in het weekend en tijdens vakantieperiode vaak Rossi wannabees inschrijven, die "keihard" op straat van stoplicht naar stoplicht rijden, en dus denken dat ze "fast" zijn.
Goed plan om 3 groepen te maken.

Klopt, maar de 3 groepen waren niet goed ingedeeld. Of niet handig iig. In licentie rijden zo ook rookies met 2:15 en supersport 1000 met 1:50.

Gewoon 3 groepen, bv: onder 1:55, 1:56-2:00 en boven 2:00.
En nog beter om na 3 sessies alle tijden op een hoop en 2 strepen zetten voor 3 nieuw ingedeelde groepen.
 
Klopt, maar de 3 groepen waren niet goed ingedeeld. Of niet handig iig. In licentie rijden zo ook rookies met 2:15 en supersport 1000 met 1:50.

Gewoon 3 groepen, bv: onder 1:55, 1:56-2:00 en boven 2:00.
En nog beter om na 3 sessies alle tijden op een hoop en 2 strepen zetten voor 3 nieuw ingedeelde groepen.

Probleem is dat niet iedereen alle sessies rijden, is alleen af te vangen door hard bewijs van rondetijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan