Onder voorbehoud: Zandvoort 17 juli MSL groep 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Also

Die hard MF'er
8 sep 2003
658
423
Ik sta ingeschreven in groep 4 bij MSL op 17-07 Zandvoort.
Door prive-omstandigheden hoor ik a.s. zaterdag of ik ook echt kan gaan rijden.

Nu ben ik op zoek naar iemand die interesse heeft om deze dag eventueel over te nemen, maar er rekening mee houdt/geen probleem vindt als zaterdag blijkt dat ik toch zelf kan gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Met alle respect, ik heb geen interesse.

Maar je zoekt dus iemand die misschien de dag wil overnemen en dan op het laatste moment te horen kan krijgen dat de dag niet voor hem door kan gaan. Hoe klinkt dat in jou oren?
 
Met alle respect, ik heb geen interesse.

Maar je zoekt dus iemand die misschien de dag wil overnemen en dan op het laatste moment te horen kan krijgen dat de dag niet voor hem door kan gaan. Hoe klinkt dat in jou oren?

Prima, als de prijs er naar is of als de persoon in kwestie graag wil gaan en de dag vol is. Dan is een kans om te rijden beter als zeker weten niet te kunnen rijden.

TS probeert gewoon vast iemand scherp te maken, niets mis mee.
 
Met alle respect, ik heb geen interesse.

Maar je zoekt dus iemand die misschien de dag wil overnemen en dan op het laatste moment te horen kan krijgen dat de dag niet voor hem door kan gaan. Hoe klinkt dat in jou oren?

Dat klinkt mij in de oren als een noodgreep: precies wat het ook is.

Groep 4 is via de site ook nog beschikbaar.
Mocht iemand die deze dag overweegt dit willen afwachten dan kan hij zaterdag deze dag eventueel overnemen voor 140 euro. Blijkt dat ik wel kan rijden dan kan die persoon alsnog via de site boeken, maar dan is het 175 euro. Krijgt aan het einde van de dag dan wel een biertje van me })
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik er nu net achter kom dat ik toch kan rijden heb ik een slotje aangevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan