EHE en zij(n)spannen; deel 2

Hey erwin dat span zag er nog gelikter uit in het echt dan op de foto. Vond het een fijn aet en om de bende te leren kennen. :t
 
Erwins span ziet er zeker gelikt uit! was idd een leuke aet editie (ondanks dat ik mij hondsberoerd voelde). misschien tot volgend jaar Mario.
:W
 
Mooi hoor. Had toch met simpel freempje een lichte bolling er in gemaakt. Vind ik mooier dan zo plat, maar daar gaat het niet om. Nu kan er water op blijven staan misschien.


dat afgetopte was een bewuste keuze, maar qua water denk ik wel dat je gelijk hebt al loopt die wel licht naar voren, dus heel veel water kan er niet op blijven staan heb ik gisteren met het afwassen van al het zout en klei al wel gezien
 
Ah vandaar.... Vrijdag wat later in de ochtend, in de spiegel een zijspan, leuk, even opletten dus. Toen het span passeerde dacht ik "Hee maar die ken ik, waar zou hij heen gaan?"

Een en ander op de A1, tussen Deventer en Apeldoorn ongeveer. Veel plezier op het AET dan maar, hoewel, dat is inmiddels ook al achter de rug...

Groeten Dennis


hmm... geen idee wie jij dan bent of waar je in reed.... maar dat kan idd kloppen: Ik reed daar denk ik iets na 9 uur... zo laat op de ochtend voelde het voor mij nog niet... ;-)
 
Hey erwin dat span zag er nog gelikter uit in het echt dan op de foto. Vond het een fijn aet en om de bende te leren kennen. :t

Thanks Mario!

Het was leuk je te leren kennen!!! (wel jammer dat je die enduro afbeul pret niet zo kon waarderen ;-) )
 
hmm... geen idee wie jij dan bent of waar je in reed.... maar dat kan idd kloppen: Ik reed daar denk ik iets na 9 uur... zo laat op de ochtend voelde het voor mij nog niet... ;-)


Dat verbaast me niks. Ik kijk hier vooral vol bewondering mee naar wat er allemaal gebouwd word, maar omdat ik zelf na een crash even geen motor heb, lat staan een span, heb ik weinig tot niets constructiefs toe te voegen dus hou ik normaal gesproken maar gewoon mijn mond. Ik was al sinds 2 uur 's nachts aan het werk, vrachtwagenchauffeur, dus voor mij voelde het al als vrij laat in de ochtend... :)
 
Bwa het gaat me er meer om dat zulke idioten het altijd verkloten voor andere elefanten. In het thurmansberg is het ook al verstrengt door zulke aso schoffies. Grtn
 
Ik was al sinds 2 uur 's nachts aan het werk, vrachtwagenchauffeur, dus voor mij voelde het al als vrij laat in de ochtend... :)

zoiets had ik al wel verwacht })

want veel meer dan vrachtwagens haal ik doorgaans ook niet in met een kruissnelheid van net boven de 100 met het span
 
Bwa het gaat me er meer om dat zulke idioten het altijd verkloten voor andere elefanten. In het thurmansberg is het ook al verstrengt door zulke aso schoffies. Grtn

daar heb je wel weer een sterk punt...

Maar het was eigenlijk heel erg rustig dit jaar; ik ben veel onrustigere nachten gewend vanuit het verleden.
en ook overdag gebeurde er door de gladdigheid eigenlijk niet veel. Eerder werd er veel meer continue lomp rond gecrossed en af en toe een paar motoren omgedominood door een uit de bocht glijdende combi....
 
Altes Elefanten treffen

linkje naar foto's van het afgelopen weekend.
Spannetje heeft het echt super gedaan. het dakje is mega praktisch voor de bagage en de spullen 's nachts ook droog te houden.
Ook met volle bepakking komt die prima de stijlere heuvels op rijdend op LPG (dat was met het vorige 1000 blok toch net even minder, die moest in de Eiffel echt wel over naar Benzine om een beetje leuk te kunnen rijden).

En mooiste moment was natuurlijk dat de BaggerWing zo door de bagger van sneeuw en ijs de toch vrij steile helling op het terrein zelf op reed :] terwijl er langs de kant velen zaten te wachten op wat mis zou gaan... (maar dat begreep ik pas achteraf O-) )

full
 
dat afgetopte was een bewuste keuze, maar qua water denk ik wel dat je gelijk hebt al loopt die wel licht naar voren, dus heel veel water kan er niet op blijven staan heb ik gisteren met het afwassen van al het zout en klei al wel gezien


Als het er strak op zit loopt het er zeker af. Alleen Word helemaal vlak gauw een hol vlak. Bij iets een bolling voorkom je dat en blijft het absoluut gechopped 💪
 
Altes Elefanten treffen

linkje naar foto's van het afgelopen weekend.
Spannetje heeft het echt super gedaan. het dakje is mega praktisch voor de bagage en de spullen 's nachts ook droog te houden.
Ook met volle bepakking komt die prima de stijlere heuvels op rijdend op LPG (dat was met het vorige 1000 blok toch net even minder, die moest in de Eiffel echt wel over naar Benzine om een beetje leuk te kunnen rijden).

En mooiste moment was natuurlijk dat de BaggerWing zo door de bagger van sneeuw en ijs de toch vrij steile helling op het terrein zelf op reed :] terwijl er langs de kant velen zaten te wachten op wat mis zou gaan... (maar dat begreep ik pas achteraf O-) )

[afbeelding]

Mooi man. Ziet er gaaf uit.
 
echt rustig is het thuis nog niet, maar ik heb toch weer wat tijd gevonden om in de schuur door te brengen en afgelopen zaterdag was er iets te doen in Halle, dus een goede reden om t tentje weer eens op te zetten!
full
 
in de week ervoor eindelijk mijn bakneus lamp maar eens aangesloten
full
 
en mijn dashboard geupgrade door even een alu bakje te lassen voor de knoppen en schakelaars die tot nu toe overal en nergens hingen aan schetsplaatjes of tyeraps
full
 
het begint onderhand haast op een echte Goldwing te lijken met zo'n vol stuur met knoppenwinkel
full
 
maar heb vooral zaterdagmiddag en zondagochtend weer eens heerlijk relaxed rond getoerd; dat moesten we eigenlijk veel vaker gaan doen
 
mooi custom made bakje,....alluminium lassen moet ik ook nog eens leren, en een apparaat waar dat mee gaat natuurlijk. die van mij kan alleen maar AC.

edit: op doe 1e foto zit om de rechtse wipschakelaar al een condoompje voor de waterdichtheid, heb je denk ik echt wel nodig met die schakelaars.
 
Laatst bewerkt:
mooi custom made bakje,....alluminium lassen moet ik ook nog eens leren, en een apparaat waar dat mee gaat natuurlijk. die van mij kan alleen maar AC.

edit: op doe 1e foto zit om de rechtse wipschakelaar al een condoompje voor de waterdichtheid, heb je denk ik echt wel nodig met die schakelaars.


klopt; de 1e foto is later genomen... het andere condoompje had ik even niet meer liggen, die moet ik nog even halen bij de automaterialenzaak, maar voorlopig regent het nog even niet, dus het heeft geen hoogste prioriteit ;-)
 
Gisteren in Hardenberg een Z bar voor een tientje gescoord. Ik wilde eigenlijk van t begin af aan al wat hoger met mijn stuur, maar durfde het nooit goed aan... Nu toch maar een poging gewaagd en t rijdt eigenlijk gewoon beter. Zit wat rechter op en daardoor minder turbulentie. Hij had voor t oog misschien heel iets breder gemogen, maar t kan d'r voorlopig wel mee door vind ik
IMG_20181007_1240290.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan