waarde Aprillia RS 250

Primera36

Rookie
14 jul 2018
2
0
De moeder heeft van een overleden broer van haar een Aprilla RS 250 geërfd.
Mijn moeder heeft hem dan overgedragen aan mij , en ik mag ermee doen wat ik wil.
Het is een Aprillia RS 250 van bouwjaar 1996 en met 33000 km op.

Wat is zo'n beestje tegenwoordig waard ? Ik lees prijzen van 6000 € maar krijg je dit er wel van ?
Zou dit machientje nog in waarde stijgen met de jaren ?
 
Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11
Gecondoleerd met je oom.

Waarde is afhankelijk in welke staat van onderhoud en hoe netjes hij er nog uitziet.
Ze zijn behoorlijk onderhoudsgevoelig, vooral de originele power valves zijn een probleemkindje bij de RS.

Wil je hem verkopen; veel succes. Maar persoonlijk zou ik hem, indien nodig in orde maken en af en toe uitlaten en koesteren. Ze worden langzaam aan zeldzamer en meer waard.
 
Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11
Gecondoleerd met je oom.

Waarde is afhankelijk in welke staat van onderhoud en hoe netjes hij er nog uitziet.
Ze zijn behoorlijk onderhoudsgevoelig, vooral de originele power valves zijn een probleemkindje bij de RS.

Wil je hem verkopen; veel succes. Maar persoonlijk zou ik hem, indien nodig in orde maken en af en toe uitlaten en koesteren. Ze worden langzaam aan zeldzamer en meer waard.
:^

Probleem voor de toekomst in dit landje hoe lang mag je nog met een 2stroke rijden :?

Zo nu en :Y dan uitlaten op het circuit :]
 
Hoi

Bedankt voor de reacties ik denk dat ik hem dan maar ga houden en koesteren.
Maar inderdaad de vraag gaat dan weer op hoelang je er nog mee mag blijven rijden ( In België ) .
Ik weet dat er discussies opgang aan het komen zijn over de vervuiling door tweetaktscooters en zelfs grasmachienes
 
21 jaar geleden op eentje proefgereden, geweldig fietsje! Maar ja, 2-up da ga nie. Dus toen toch maar een VFR gekocht...

Ik zou er inderdaad eerst maar eens mee gaan rijden. Verkopen kan altijd nog...
 
Laatst bewerkt:
:^

Probleem voor de toekomst in dit landje hoe lang mag je nog met een 2stroke rijden :?

Zo nu en :Y dan uitlaten op het circuit :]

Ja, dat vragen we ons ook wel eens af; met mijn maat zijn we een lucky strike rgv 250 aan het opknappen ( afgelopen zondag de tank laten tekenen door Kevin himself )

Maar we gaan er maar vanuit dat voor de weinige klassieke tweetakten die er nog lopen een uitzondering wordt gemaakt. Maar in tijden dat ze al lullen dat er vanaf 2030 geen voertuigen met verbrandingsmotor meer mogen worden verkocht is dat zelfs onzeker.
 
De moeder heeft van een overleden broer van haar een Aprilla RS 250 geërfd.
Mijn moeder heeft hem dan overgedragen aan mij , en ik mag ermee doen wat ik wil.
Het is een Aprillia RS 250 van bouwjaar 1996 en met 33000 km op.

Wat is zo'n beestje tegenwoordig waard ? Ik lees prijzen van 6000 € maar krijg je dit er wel van ?
Zou dit machientje nog in waarde stijgen met de jaren ?

Welkom op MF en gecondoleerd. En tegelijkertijd gefeliciteerd: Een mooiere erfenis kun je je niet wensen. Maar het is ook een last hoor. Kijk die Appie's zijn toch minder waard dan de Suzuki's. En al die 2-takt ellende man. Weet waar je aan begint hoor, pffff. En straks wordt het verboden. Zit je daar met die ouwe meuk. Nee, ik zou hem wegdoen. En ik heb een hart voor die 2-takten, wil me wel opofferen voor je en hem overnemen. Alleen voor deze keer dan O-) ;) :) :+
 
Maak je maar geen zorgen over dat ze het ooit gaan verbieden,ze kunnen hooguit
de nieuw verkopen verbieden en 2 takten weren uit steden,maar nooit helemaal verbieden.
En tegen de tijd dat ze de nieuw verkopen van verbrandingsmotoren gaan verbieden
is het al een oldtimer en daar zullen dan wel weer andere regelingen voor zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Bedankt voor de reacties ik denk dat ik hem dan maar ga houden en koesteren.
Maar inderdaad de vraag gaat dan weer op hoelang je er nog mee mag blijven rijden ( In België ) .
Ik weet dat er discussies opgang aan het komen zijn over de vervuiling door tweetaktscooters en zelfs grasmachienes

:t maar ik ben nu wel benieuwd naar de Appie; misschien een foto trekken en plaatsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan