ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

tussen 10 en 10.30 verzamelen en dan hup :] ik weet hier wel wat aardige rondjes.voor een bedaard ritje 8-)
 
Och ik was zondag ook om 7u wakker... :+
Ik *denk* dat ik niet kan de komende tijd (iets met een babykamer) maar ik lees vanzelf wel een datum. Als ik kan dan rol ik graag die kant op. :t
 
hahaha , nou feli dan :t ,ik plemp bij ff meer belangstelling( 4 0fzo..)
hier wel een datum neer
 
lijkt me leuk Jan, ik zit alleen tot half augustus volgeboekt gelook ik... geen idee hoe dat nou weer is gebeurd -O- Iets met overijverig management ofzo :+ (gelukkig leest ze niet mee)

Van het weekend wel de nieuwe wieltjes opgehaald 8-)
 
iemand moet de teugels vasthouden toch? :P

P42xAId.jpg
 
Onbeteugeld hier })

Wat nu Erik blauwe wielen?

Ik zal eind sept een datum prikken ,is dat wat?
 
Mooie wieltjes. Worden die nog gespoten of blijven ze blauw?
Eind september ga ik in ieder geval niet mee, om de recent genoemde reden. ;)
 
Begin sept dan?en anders wacht ze maar ff.je bent maar een paar uur weg hoor 8-)


Nou 3 schoten voor de boeg dan 25aug,1sept of 8 sept?
groep max 6 pers, geen gezeur over de traag/snelheid of lange pauze s .
Gewoon lekkerrrrr :]

De datum die t eerst op 6 pers. zit, gaat t worden, bij goed weer en goede gezondheid natuurlijk :t

En *jan* rijd voorrrrrrrrrrrrrrrr :+

p.s t ritje is ca. 175 km
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan alle 3. Onder voorbehoud dat die ene die over een jaar of 18 mag gaan motorrijden nog even in de garage blijft liggen. ;)
 
ik ga voor 25 augustus
Begin sept dan?en anders wacht ze maar ff.je bent maar een paar uur weg hoor 8-)


Nou 3 schoten voor de boeg dan 25aug,1sept of 8 sept?
groep max 6 pers, geen gezeur over de traag/snelheid of lange pauze s .
Gewoon lekkerrrrr :]

De datum die t eerst op 6 pers. zit, gaat t worden, bij goed weer en goede gezondheid natuurlijk :t

En *jan* rijd voorrrrrrrrrrrrrrrr :+

p.s t ritje is ca. 175 km
 
Iemand nog belang bij een nieuwe radiator? In al mn ongeduld 2 besteld, dus nu overcompleet.. Ebay modelletje dus hoeft niet veel te kosten.
 
Wil hem wel op mijn helm zetten O-)

Ik stap zo op de motor voor een rondritje van 5 dagen door België en Nederland voor een aanal opdrachten, maar weet dat ik overal bezweet aan ga komen B| Helemaal geen zin in _O-
 
vind het kleurtje wel mooi, denk dat ik ze zo laat. Spuitwerk moet toch een keertje veranderd worden... eerst maar eens passend maken, daarna ga ik nadenken over een ander kleurenschema :)

Denk dat die data wel mogelijk zijn Jan, 175km klinkt als een lekker rondje in ieder geval!
 
Wil hem wel op mijn helm zetten O-)

Ik stap zo op de motor voor een rondritje van 5 dagen door België en Nederland voor een aanal opdrachten, maar weet dat ik overal bezweet aan ga komen B| Helemaal geen zin in _O-
Loont 't dan niet om zo'n koelvest te kopen? Ik lees overal dat die dingen best aardig werken... zit er ook aan te denken er een aan te schaffen. :)
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog belangstelling voor een balhoofd klem, om zijn kuipje op een vaste manier te monteren?
Of heb ook nog een verlaging set liggen om het kuipje twee a drie cm te laten zakken.
Hoor het wel.
Ga zelf morgen kijken voor een Harley XR1200 , heb daarop proefgereden en verkocht. *O* :W
 
.
Kan ik weer lekker aan sleutelen, dat was voor mij de ZRX ook.
Dit wordt een ander verhaal. *O*
Sorry voor de spam. *D
 
O.k 25 augustus tegen 10 uur verz. In de buurt van Barneveld, rondje ca 175km

1. *Jan*
2. Divingrex
3.
4.
5.
6.

Plak en knip ff als je mee wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
O.k 25 augustus tegen 10 uur verz. In de buurt van Barneveld, rondje ca 175km

1. *Jan*
2. Divingrex
3. Bart, onder voorbehoud.
4.
5.
6.

Plak en knip ff als je mee wil
 
1. *Jan*
2. Divingrex
3. Bart, onder voorbehoud.
4. HighKing, onder voorbehoud.
5.
6.

Ik heb 'm wel alvast in de agenda gezet zodat vrouwlief er niet stiekem iets anders neer kan plempen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan