Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
DiOhkn5WAAELrX6.jpg:large
 
Zit weer een stijgende lijn in bij Rossi,vertrouwen is er weer bij beide Yamaha mannen zo lijkt het. Maar Marquez dit jaar verslaan gaat moeilijk worden.
 
Blijf het ongelofelijk knap vinden dat iemand die, in de absolute top, eigenlijk al minimaal een jaar of 5 over de houdbaarheidsdatum is, nog steeds meevecht om de podiumplaatsen.

Kan zo snel geen andere topsporter bedenken die dat lukt.
 
En zijn fans zijn het al zo gewoon dat er na de laatse GP-overwinning precies NUL reacties in zijn topic over geplaatst zijn..... |(

Marquez heeft (hier?) niet zoveel luidruchtige fans. Ik vraag me af hoe dat komt. Ik was groot fan omdat hij nu eenmaal zo ontzettend goed is, maar de jongeman flikt te vaak gekke dingen om écht die-hard fan van te worden. Zijn acties zijn soms compleet onverdedigbaar, terwijl we onze helden liever (nagenoeg) feilloos zien.

Daarnaast vraag ik me af of het gelikte Spaanse HRC-imago wel zo goed past motorsportfans. We zien over het algemeen denk ik liever een bad boy die met een middelvinger wint, dan een koorknaap onder hoede van de lokale pastoor.
 
Marquez heeft (hier?) niet zoveel luidruchtige fans. Ik vraag me af hoe dat komt. Ik was groot fan omdat hij nu eenmaal zo ontzettend goed is, maar de jongeman flikt te vaak gekke dingen om écht die-hard fan van te worden. Zijn acties zijn soms compleet onverdedigbaar, terwijl we onze helden liever (nagenoeg) feilloos zien.

Daarnaast vraag ik me af of het gelikte Spaanse HRC-imago wel zo goed past motorsportfans. We zien over het algemeen denk ik liever een bad boy die met een middelvinger wint, dan een koorknaap onder hoede van de lokale pastoor.
Exactly. Ik was zeker ook niet altijd evn gelukkig met zijn acties in met name de Moto2, maar Marquez is nu eenmaal de aller-aller beste momenteel en waarschijnlijk ook de komende jaren.
 
Marquez heeft (hier?) niet zoveel luidruchtige fans. Ik vraag me af hoe dat komt. Ik was groot fan omdat hij nu eenmaal zo ontzettend goed is, maar de jongeman flikt te vaak gekke dingen om écht die-hard fan van te worden. Zijn acties zijn soms compleet onverdedigbaar, terwijl we onze helden liever (nagenoeg) feilloos zien.

Daarnaast vraag ik me af of het gelikte Spaanse HRC-imago wel zo goed past motorsportfans. We zien over het algemeen denk ik liever een bad boy die met een middelvinger wint, dan een koorknaap onder hoede van de lokale pastoor.

zeg je daar niet precies twee tegenovergestelde dingen?

Of bedoel je dat hij 'off-track' de ideale schoonzoon lijkt?

Ik vind zelf bijv Scott Redding echt bij vlagen geniaal. Als je zijn instagram volgt dan heb je dagelijks vermaak.
Laatst dat gekut met die MP3 knee down. Vervolgens zeggen 'ik ga een helmet down proberen' en het dan dus ook gewoon doen.

Vage tattoos, gekke haren. Geen blad voor de mond.
 
Laatst bewerkt:
Marquez heeft (hier?) niet zoveel luidruchtige fans. Ik vraag me af hoe dat komt. Ik was groot fan omdat hij nu eenmaal zo ontzettend goed is, maar de jongeman flikt te vaak gekke dingen om écht die-hard fan van te worden. Zijn acties zijn soms compleet onverdedigbaar, terwijl we onze helden liever (nagenoeg) feilloos zien.

Daarnaast vraag ik me af of het gelikte Spaanse HRC-imago wel zo goed past motorsportfans. We zien over het algemeen denk ik liever een bad boy die met een middelvinger wint, dan een koorknaap onder hoede van de lokale pastoor.

Rossi?,allang niet meer :N Supersic, #58 :Y

Maar er zit wel wat in,vandaar dat het WSBK,vandaag de dag,zo saai is,het hele veld bestaat uit koorknaapjes O-)
 
Laatst bewerkt:
En zijn fans zijn het al zo gewoon dat er na de laatse GP-overwinning precies NUL reacties in zijn topic over geplaatst zijn..... |(


Zelfs het vieren van een overwinning doet hij al met Rossi "fans"

Qua stijl 1 van de beste coureurs

qua gedrag is hij de grootste pipo ( lees : iets anders :P ) die er rond rijdt
 
Dat was mooi om te zien ja. Staat MM tussen de Rossi fans. En dat moet ook kunnen zo. Blijft wel een Pipo die alleen wil winnen :P 2e is niet genoeg. Die mentaliteit vind ik wel geweldig, om iemand in alle dagen zo op de limiet te zien rijden. Van training tot wedstrijd. Hij zegt zelf dat het ook wel eens om de show voor de fans gaat. Ach ja.
 
Dat was mooi om te zien ja. Staat MM tussen de Rossi fans. En dat moet ook kunnen zo. Blijft wel een Pipo die alleen wil winnen :P 2e is niet genoeg. Die mentaliteit vind ik wel geweldig, om iemand in alle dagen zo op de limiet te zien rijden. Van training tot wedstrijd. Hij zegt zelf dat het ook wel eens om de show voor de fans gaat. Ach ja.


Dit is natuurlijk wel een beetje overdreven, en het is veelvuldig genoemd hierboven.
Maar het is wel zo dat wanneer een piloot waar dan ook de tribune op klimt, er altijd een paar om hem heen zullen staan met een geel petje danwel vlag of shirt. :Y

Marc-Marquez-001.jpg


Het is natuurlijk nog niet zo dat ie hieronder er ook even tussen was geklommen _O- _O-

lIRrL8Z0JrkjPlQ0fB0O85.jpg
 
Prachtig.

Men kan lullen wat die wilt, maar de Rossi fans zorgen wel voor de meeste sfeer!
 
Marquez heeft (hier?) niet zoveel luidruchtige fans. Ik vraag me af hoe dat komt. Ik was groot fan omdat hij nu eenmaal zo ontzettend goed is, maar de jongeman flikt te vaak gekke dingen om écht die-hard fan van te worden. Zijn acties zijn soms compleet onverdedigbaar, terwijl we onze helden liever (nagenoeg) feilloos zien.

Daarnaast vraag ik me af of het gelikte Spaanse HRC-imago wel zo goed past motorsportfans. We zien over het algemeen denk ik liever een bad boy die met een middelvinger wint, dan een koorknaap onder hoede van de lokale pastoor.

Om eerlijk te zijn heeft het geen nut om een luidruchtige MM-fan te zijn. De Valeban loopt toch altijd te klagen of te vloeken op de MM-fans (niets persoonlijks, maar je ziet het erg veel)

Op Assen stond ik bij iedere keer dat Rossi werd ingehaald te juichen om een boodschap te geven aan te gele horde hoe stom ze er uit zagen dat zij stonden te juichen bij iedere keer dat MM werd ingehaald, niemand die het snapte.
 
Om eerlijk te zijn heeft het geen nut om een luidruchtige MM-fan te zijn. De Valeban loopt toch altijd te klagen of te vloeken op de MM-fans (niets persoonlijks, maar je ziet het erg veel)

Op Assen stond ik bij iedere keer dat Rossi werd ingehaald te juichen om een boodschap te geven aan te gele horde hoe stom ze er uit zagen dat zij stonden te juichen bij iedere keer dat MM werd ingehaald, niemand die het snapte.

:')

Op de Winterdijk werd gejuicht voor elke scheet van Rossi, terwijl Marquez z'n daden niet veel opleverden. Eén vrouw in een #93 shirtje besloot de oorverdovende stilte te doorbreken met gejuich toen Marquez een inhaalactie deed in de GT, dat was dan wel weer grappig. Zij snapt het.
 
Laatst bewerkt:
Hmm dus je mag ook al niet meer juichen als je favoriete coureur keer op keer (volgens mij 13 stuks in 26 ronden) een geweldige inhaalactie maakt in de GT?

:')

En inderdaad, ik heb een heel lijstje aan coureurs die ik graag voor Marquez zou zien finishen, al was het alleen al omdat dat de wedstrijd en kampioenschap spannend houdt.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gelul allemaal!
Gewoon geniet en juichen.
Dit zoals het noemen een "Golden era" waar nog jaren over met weemoed nagepraat wordt.
 
Om eerlijk te zijn heeft het geen nut om een luidruchtige MM-fan te zijn. De Valeban loopt toch altijd te klagen of te vloeken op de MM-fans (niets persoonlijks, maar je ziet het erg veel)

Op Assen stond ik bij iedere keer dat Rossi werd ingehaald te juichen om een boodschap te geven aan te gele horde hoe stom ze er uit zagen dat zij stonden te juichen bij iedere keer dat MM werd ingehaald, niemand die het snapte.

Waarom is het stom om te juichen voor jouw rijder?

Als Verstappen iemand inhaalt juichen ook alle fans.

Afgunst lees ik :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan