Silly Season 2019

Dat wordt dan zijn vijfde jaar in de Moto2 of is dit al zijn vijfde jaar? Ik hoop dat hij gauw doorstroomt, maar dat zal dan zeker niet voor 2020 het geval zijn.
 
Dat wordt dan zijn vijfde jaar in de Moto2 of is dit al zijn vijfde jaar? Ik hoop dat hij gauw doorstroomt, maar dat zal dan zeker niet voor 2020 het geval zijn.
Laat dat doorstromen maar zitten, ik denk niet dat de koningsklasse heel erg rijker wordt van Alex Marquez.
 
Zou daarom de aankondiging van het bijtekenen van VDM bij Yamaha zo lang duren?
Wellicht tekent hij dus niet bij...
En met de 6hr van Suzuka voor de deur (op een Yamaha dus) niet heel handig om dat dan bekend te maken.

Zomaar ff een balletje wat ik opgooi.
 
Zou daarom de aankondiging van het bijtekenen van VDM bij Yamaha zo lang duren?
Wellicht tekent hij dus niet bij...
En met de 6hr van Suzuka voor de deur (op een Yamaha dus) niet heel handig om dat dan bekend te maken.

Zomaar ff een balletje wat ik opgooi.

Die optie is al meerdere malen de revue gepasseerd. vdM's manager heeft in een interview gemeld dat vdM zijn zitje alleen opgeeft voor een zitje bij Kawa. Een ruil met Sykes zou dus zomaar waarheid kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Zou daarom de aankondiging van het bijtekenen van VDM bij Yamaha zo lang duren?
Wellicht tekent hij dus niet bij...
En met de 6hr van Suzuka voor de deur (op een Yamaha dus) niet heel handig om dat dan bekend te maken.

Zomaar ff een balletje wat ik opgooi.

Die gedacht heeft mij ook gepasseerd.
De 8h Suzuka is heel belangrijk voor de Japanse fabrikanten.
Tijd zal het leren.
 
Pff, week geleden was het gros nog overtuigd dat haslam de nieuwe team maat werd van Rea

Sykes gaat vast bij het GRT team rijden, VD Mark en Lowes gewoon op de r1 gok ik.

Maar VDM op een kawa zou ik wel heel mooi vinden :)
 
Pff, week geleden was het gros nog overtuigd dat haslam de nieuwe team maat werd van Rea

Sykes gaat vast bij het GRT team rijden, VD Mark en Lowes gewoon op de r1 gok ik.

Maar VDM op een kawa zou ik wel heel mooi vinden :)

_O- _O- Speculeren is zooo leuk. En vooral als alles telkens herhaald wordt _O- :+
 
Lees overigens net dat vdM toch in gesprek is met Ducati.
 
Dan moet Honda toch met wat nieuws komen ipv een fiets uit 2007 met ander kuipwerk.
Ducati heeft de V4 klaarstaan, Melandri gaat op een Yamaha rijden. Zou kunnen...wel lastig kiezen voor VDM, maar wat een prachtige positie zit die gozer zeg.
 
Dan moet Honda toch met wat nieuws komen ipv een fiets uit 2007 met ander kuipwerk.
Ducati heeft de V4 klaarstaan, Melandri gaat op een Yamaha rijden. Zou kunnen...wel lastig kiezen voor VDM, maar wat een prachtige positie zit die gozer zeg.

Denk persoonlijk niet dat VDM zo'n gok zal nemen, zelfde gevoel heb ik ook bij Ducati.
Die yamaha begitn nu te werken, komend seizoen gewoon meedoen om overwinningen.

Of anders kawa
 
Leon heeft een 1 jarig contract bij Kawa volgens Racesport.

Scheelt dat racesport er net zo vaak naast zit als dat ze het goed hebben.
Persoonlijk snap ik de keuze voor Haslam niet, tenzij ze verder niemand konden vinden die 2de viool wou spelen ?!
 
Scheelt dat racesport er net zo vaak naast zit als dat ze het goed hebben.
Persoonlijk snap ik de keuze voor Haslam niet, tenzij ze verder niemand konden vinden die 2de viool wou spelen ?!
KRT had Michael willen hebben, 2 jaar terug ook.

Maar Haslam rijdt nu ook maar een saai kampioenschap: 2018 Bennetts British Superbike Championship in association with Pirelli
Denk dat hij zo meerijdt in de top van het WSBK en het Rea misschien zelfs nog wel lastig kan maken.
 
Scheelt dat racesport er net zo vaak naast zit als dat ze het goed hebben.
Persoonlijk snap ik de keuze voor Haslam niet, tenzij ze verder niemand konden vinden die 2de viool wou spelen ?!

Stapt vrij gemakkelijk "even" een weekendje over van de BSB naar de WSBK of EWC.
De man rijdt daar niet voor lul, maar ik vraag mij of tie het beter gaat doen dan Sykes, big steps to fill in.
 
Haslam heeft het door het wegvallen van Byrne makkelijk gekregen, had gehoopt dat Bradley Ray nog mee kon doen maar die wint ook al een tijdje niet meer ( op die ouwe soes )

Haslam is natuurlijk een prima rijder maar is natuurlijk niet jong meer en persoonlijk denk ik dat hij nog geen schim van rea is, hij zou mij heel erg verbazen als hij een vaste podium klant word op die fiets
 
Haslam heeft het door het wegvallen van Byrne makkelijk gekregen, had gehoopt dat Bradley Ray nog mee kon doen maar die wint ook al een tijdje niet meer ( op die ouwe soes )

Haslam is natuurlijk een prima rijder maar is natuurlijk niet jong meer en persoonlijk denk ik dat hij nog geen schim van rea is, hij zou mij heel erg verbazen als hij een vaste podium klant word op die fiets

Volgens mij rijdt hij op de 2018 Suzuki. Zo oud is die toch niet? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan