Dani Pedrosa deel II

Heb ik ook gehoord; Croky :Y
1966.png
 
Ja Iwema schijnt ook weer een geldschieter gevonden te hebben. Een chipsfabrikant die in de WSBK wil investeren. Gaat waarschijnlijk om een plekje in de WSS.
Kijk jij weet al weer meer dan ik ! Van die noppenbanden klopte ook toch ? Experimenteel toch ?? of zoals VD Goorbergh zou zeggen : Eksperrimenteul
 
Kan wel zien dat jullie er geen verstand van hebben..........noppenbanden :N

en ook de carriere van Iwema niet echt meer volgen.....



















Het gaat natuurlijk om spijkerbanden.
 
Laatst bewerkt:
Kan wel zien dat jullie er geen verstand van hebben..........noppenbanden :N

en ook de carriere van Iwema niet echt meer volgen.....



















Het gaat natuurlijk om spijkerbanden.


Uhmm.. misschien ben jij niet helemaal up to date ?? Spijkerbanden willen ze niet meer aangezien deze kleine gaatjes in het asfalt maken en ene Pedrosa hierin zou kunnen verdwijnen
 
Ik werd bij het zien van zijn emoties tijdens de persconferentie zelf ook een beetje emotioneel. Het is het begin van het einde van een tijdperk.
 
Jammer dat hij stopt,zul je net zien dat hij dit weekend de sterren van de hemel rijd en Marquez het nog even moeilijk maakt. Als iemand dat kan op sachsenring is Dani het. Folger kwam vorig jaar heel ver...
 
Dani krijgt, nu het bekend is dat hij weggaat bij Honda echt niet meer het topmateriaal...
Het zal achterhoedewerk voor hem, erg jammer.

Geweldige coureur, topsporter die alles over had voor resultaten, en weleens over de schreef ging en daarin andere coureurs meenam, maar hij bood altijd zijn excuses aan.
In mijn ogen een topper, die zeker een keer een wereldtitel verdiend had...
Jammer dattie stopt!
 
Geweldige coureur, topsporter die alles over had voor resultaten, en weleens over de schreef ging en daarin andere coureurs meenam, maar hij bood altijd zijn excuses aan.
Alleen Capirossi staat mij bij. :? :)

Er gebeurt altijd wel wat in de racerij, maar Dani is vooral veel omver gereden denk ik.
Zeker in verhouding tot de foutjes die hij zelf maakte. -O-

( Dat kunnen veel anderen veeel beter :+ ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik kan zijn keuze alleen maar respecteren. Als ik het zo lees is het een weloverwogen keuze.

Heel jammer, maar zeer begrijpelijk. De meest sympathieke en respectvolle rijder van hen allemaal.

All good things come to an end. Helaas.
 
Laatst bewerkt:
Beetje melancholiek over Pedrosa's beslissing, ik zal zijn deelname missen volgend jaar maar kan zijn keuze enkel respecteren. Bedankt voor prachtige jaren in alle klassen, Dani!
 
Terug
Bovenaan Onderaan