Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

230 op de teller met afwijkende vertanding neem ik aan?
Ik kom op Assen bij Hoge Heide met wind mee/slipstream nét aan de begrenzer in z’n 6 maar geen idee hoe hard ik daar ga.
600 L1 met 15/45, CPZ rij ik 15/44.

Die 230 is met 16/45 en 180/60 banden.

Hoge heide haal ik hoog boven in de 5.


Maar met alle input hierboven kan ik wel wat. Het zijn goede referenties. Ik zal daarmee nog eens wat met gearingcommander spelen en dan kom ik er wel uit. Thanks voor de reacties allen! :t
 
Gooi nog maar een tandje kleiner voor. Zonde als je niet het hele toerenbereik gebruikt.


Dat zou nog kunnen voor Assen. Dan lopen de 1000's net weer ietsje minder weg :9

Ik had een 47 tandwiel gekocht, maar die bleek er net niet onder te passen met een 110 ketting. De achteras kan niet ver genoeg naar voren :(
 
Ik rij met de K4 voor -1 en achterzijde +1 heb nergens last van 😁

Bij de 325 km schakel ik op naar de 6 })
 
Laatst bewerkt:
Wat je ooit beter kunt doen Harald is als je blok ooit open moet.De inwendige tandwielen wat aanpassen.Dat moet een expert eventjes uitrekenen.
 
Ik rij met de K4 voor -1 en achterzijde +1 heb nergens last van 😁

Bij de 325 km schakel ik op naar de 6 })

Nou Willem, met rondjes van 4,3 km duurt het best lang voordat je bij 325 km komt ;)

Denk dat tegen de tijd dat ik de tienden uit de bakverhoudingen moet halen, ik allang ben overgestapt naar een 1000 :)
 
nee wel op 600

maar anders neem je toch extra tandwieltjes mee.
das tussen de sessies door nog goed te wisselen en ketting stellen
 
Laatst bewerkt:
Vraagje; op dit moment heb ik als straatfiets een gsx-r750 uit 07 en als circuit een cbr600 uit '99. Graag wil ik iets nieuwers voor op het circuit en zit in twijfel om de gsx-r750 voor de hooguit 3 sessies die ik per jaar rijd een simpel circuitkuip-setje op te bouwen. Is het omsleutelen van origineel naar circuitkappen veel werk bij dit type en daarnaast is het handig (ivm loshangende bedrading ed)? Met extra set velgen en kappen ben ik +- 800 kwijt

Of of, de cbr de deur uit en daarinplaats voor een nieuwer type circuitfiets. Dan verwacht ik 2000 kwijt te zijn (met inruil) Keuze keuzes :z
 
Denk dat je bedoelt 3 dagen en niet 3 sessies?

Maar bij elke motor is het veel werk om voor elke dag alles om te bouwen. Alle kuipen los, verlichting, spiegels, soms zijstandaard. Het zou mij veel te veel werk zijn.
Beter (maar nog steeds prut) is een schade setje op de kop tikken zijn.

Masr nog beter, voor die 3 dagen lekker met die Goof blijven rijden.
Inruilen op andere is ook goed natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
ombouwen kost je ongeveer 2 uurtjes daar je de spiegels en knipperlichten moet los maken maar is prima te doen , in het begin deed ik dat met mijn rsv 1000 r. de losse bedrading gewoon met wat ductape dan in de racekuip plakken of opbinden met een ty-rip
 
iemand interesse in een Ohlins stuurdemper? is in 18 standen verstelbaar en in goede staat komt van mijn gsxr 750 k4. hoogstwaarschijnlijk voor meerdere modellen te gebruiken. ik vraag er 150 euro voor, eventuele piccies kan ik sturen via WhatsApp
 
Bedankt voor het meedenken! Ik ga eens met de injectoren aan de slag. Accu is net vers en goed aangesloten, slangetjes zitten ook goed aangesloten (ook niet geknikt oid). Werken in het onderwijs heeft als voordeel dat ik daar nu mooi de tijd voor heb :+

Altijd leuk om jezelf te quoten :+.

Inmiddels iets verder met de Soes. De waterpomp is inmiddels gereviseerd, was lek. Het probleem met het vermogen is nog steeds niet opgelost, dacht eerst aan een lekke koppakking ivm koelvloeistof verlies, maar dat kwam dus door de waterpomp. Inmiddels besloten een nieuwe (tweedehands) 'injectiegalerij' te monteren, maar op deze galerij loopt hij absoluut niet beter. Lijkt af en toe op drie poten te lopen en het zou toch echt een viercilinder moeten zijn :/ . Iemand enig idee verder? Heb begin augustus een circuitdag op de planning en wil die graag met de Soes rijden..
 
Altijd leuk om jezelf te quoten :+.

Inmiddels iets verder met de Soes. De waterpomp is inmiddels gereviseerd, was lek. Het probleem met het vermogen is nog steeds niet opgelost, dacht eerst aan een lekke koppakking ivm koelvloeistof verlies, maar dat kwam dus door de waterpomp. Inmiddels besloten een nieuwe (tweedehands) 'injectiegalerij' te monteren, maar op deze galerij loopt hij absoluut niet beter. Lijkt af en toe op drie poten te lopen en het zou toch echt een viercilinder moeten zijn :/ . Iemand enig idee verder? Heb begin augustus een circuitdag op de planning en wil die graag met de Soes rijden..

Geen zin terug te lezen...

Kan zoveel zijn.
Luchtslangetjes op de injectie goed?
Kelken ed niet poreus?
Bougies vervangen?
Uitlaatbocht temp gemeten? Is er 1 kouder als de rest?
 
ik heb ook soort gelijke problemen, hij houd onwijs in en lijkt op 3 pitten te lopen. ik heb de tijd niet om alles zelf na te lopen en ga niet kloten breng mijn 750 k1 volgende week zaterdag naar Hoegee ben benieuwd wat eruit komt.
 
Vandaag circuit dag, eerste sessie na 3 ronden opeens geen vermogen. Gelukkig met Google een logisch nadenken binnen 15 min gemaakt. Waren de secundaire gasklep pen die dicht stonden. Kleppen open gezet een stekkers eraf getrokken. Motor liep weer perfect alleen heb ik nu constant fi melding. Iemand enig idee hoe ik de ecu voor de gek hou? Zonder duur gasklep huis te kopen.
 
Vandaag circuit dag, eerste sessie na 3 ronden opeens geen vermogen. Gelukkig met Google een logisch nadenken binnen 15 min gemaakt. Waren de secundaire gasklep pen die dicht stonden. Kleppen open gezet een stekkers eraf getrokken. Motor liep weer perfect alleen heb ik nu constant fi melding. Iemand enig idee hoe ik de ecu voor de gek hou? Zonder duur gasklep huis te kopen.


Reed jij niet een K4 K5 600-750 zo ja dan je STVA fixen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag circuit dag, eerste sessie na 3 ronden opeens geen vermogen. Gelukkig met Google een logisch nadenken binnen 15 min gemaakt. Waren de secundaire gasklep pen die dicht stonden. Kleppen open gezet een stekkers eraf getrokken. Motor liep weer perfect alleen heb ik nu constant fi melding. Iemand enig idee hoe ik de ecu voor de gek hou? Zonder duur gasklep huis te kopen.

Niet.
Je lost het probleem met de secundaire gaskleppen op.
Welke code kreeg je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan