DF @ Emmen e.o

:W
Het rijden zal dit jaar voor mij op een lager pitje staan, komend jaar wordt ons nieuwe huis gebouwd, woon nu in een woonunit, geen stallingsruimte bij huis, dus de bike staat bij een vriend van me in de garage. Mij ga je dit jaar dus helaas niet veel in motorpak zien.

Dat zijn ook belangrijke dingen ;)
Maar op een mooie dag pak je hem toch vast ?! Of als we eens met zn allen gaan rijden..

Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar een goed ,goedkoop adres voor stenen en dakpannen dan mag je me altijd een berichtje sturen ;)
 
@john: ja klopt,die modellen hebben het tellerprobleem.
Mille vind ik ook wel mooi,maar als ik de 1000r er naast zet vind ik die toch wel strakker... moet toch nog sparen, dus kan er nog mooi ff over denken.
En hoe staat het bij jou!?? Alweer op zoek naar een motor?

@robin:
Waar blijven de foto's!!?? Haha...
Ben benieuwd hoe die er nu uit ziet! Met het zwart. Is het naar wens geworden?

Ik zal zeker ook mijn best doen om weer lekker op uit te gaan dit seizoen.. alhoewel het 6je ook wel een keer een nieuwe voorband en een nieuw balhoofd setje mag hebben.
 
Spul zit er net weer een paar dagen op en heb helemaal geen foto gemaakt :(

Zal dit weekend ff een lapje er over halen en fototje maken !
 
Leeft hier nog iemand?

Hier is de srad verkocht en een k5 terug gekomen. Van 750 naar 1000 *O*
full
 
zozo.....
de geest eruit is een understatement hier:Y_O-

Mijn laatste post was in 2017:W

Inmiddels een Aprilia RSV1000R gehad, en ook alweer ingeruild op een Kawasaki ZX10R...

Deze gedemonteerd, zelf helemaal voorbewerkt, en laten overspuiten*O*

IMG_1041.JPG
IMG_1042.JPG


Zijn er nog mensen hier die ook nog wel eens op de motor zitten??
 
zozo.....
de geest eruit is een understatement hier:Y_O-

Mijn laatste post was in 2017:W

Inmiddels een Aprilia RSV1000R gehad, en ook alweer ingeruild op een Kawasaki ZX10R...

Deze gedemonteerd, zelf helemaal voorbewerkt, en laten overspuiten*O*

Bekijk bijlage 1419073Bekijk bijlage 1419074

Zijn er nog mensen hier die ook nog wel eens op de motor zitten??
Mag ik vragen wat dat nog +/- kost om zo'n kappenset volledig te laten spuiten?
is gewoon weer std. Kawa groen denk ik? - ziet er gaaf uit!
En ik rij nog geregeld (zowel op de Zx10 als op m'n Honda :] O-)
 
Mag ik vragen wat dat nog +/- kost om zo'n kappenset volledig te laten spuiten?
is gewoon weer std. Kawa groen denk ik? - ziet er gaaf uit!
En ik rij nog geregeld (zowel op de Zx10 als op m'n Honda :] O-)
Prijs kan ik je wel geven, maar die is helaas niet realistisch... ik heb de motor zelf voorbewerkt/strakgemaakt. Dit omdat ik zelf spuiter ben geweest, en een oud collega heeft hem voor een vriendenprijs gespoten. Heeft mij €300,- gekost.
Heeft veel werk in gezeten, denk dat ik er gauw richting de 40 uur in heb zitten. Hij is idd weer origineel zx10r 2004 groen, 2005 is een andere kleur.

Mooi dat je er ook nog van geniet👍🏻
Ik stap ook nog met goede regelmaat even op, in Coevorden heb je een mooi industrie terrein waar wel regelmatig even fijn kunnen oefenen😎
 
Prijs kan ik je wel geven, maar die is helaas niet realistisch... ik heb de motor zelf voorbewerkt/strakgemaakt. Dit omdat ik zelf spuiter ben geweest, en een oud collega heeft hem voor een vriendenprijs gespoten. Heeft mij €300,- gekost.
Heeft veel werk in gezeten, denk dat ik er gauw richting de 40 uur in heb zitten. Hij is idd weer origineel zx10r 2004 groen, 2005 is een andere kleur.

Mooi dat je er ook nog van geniet👍🏻
Ik stap ook nog met goede regelmaat even op, in Coevorden heb je een mooi industrie terrein waar wel regelmatig even fijn kunnen oefenen😎

Jaa ik heb hem inmiddels al een jaartje of 5- en verveelt nog steeds niet moet ik zeggen :] *O*heb wel is nagedacht over iets anders.. maar blijft toch leuk! - maak hem dit weekend even weer up-to date! - ga maandag voor het eerst op Assen rijden met wat vrienden8-). oeh dat spuiten is mij verhoudingsgewijs iets te veel werk/kosten dan ben ik bang haha.

En dat stukje Coevorden is inderdaad leuk om lekker even te scheuren- hoe lang heb je hem al? denk nl dat je mij laatst hebt ingehaald toen ik met m'n vriendin aan het rijden was (voor motorzaak Langenberg/rotonde @Coevorden) m'n vriendin reed achter me op een witte ER6N:+ & jij ging me op je achterwiel voorbij hahah
 
Jaa ik heb hem inmiddels al een jaartje of 5- en verveelt nog steeds niet moet ik zeggen :] *O*heb wel is nagedacht over iets anders.. maar blijft toch leuk! - maak hem dit weekend even weer up-to date! - ga maandag voor het eerst op Assen rijden met wat vrienden8-). oeh dat spuiten is mij verhoudingsgewijs iets te veel werk/kosten dan ben ik bang haha.

En dat stukje Coevorden is inderdaad leuk om lekker even te scheuren- hoe lang heb je hem al? denk nl dat je mij laatst hebt ingehaald toen ik met m'n vriendin aan het rijden was (voor motorzaak Langenberg/rotonde @Coevorden) m'n vriendin reed achter me op een witte ER6N:+ & jij ging me op je achterwiel voorbij hahah
Ja joh, blijft idd leuk!! Ik ga vast ooit wel naar een naked oid voor de zit, maar ik vind dit ook nog veel te mooi😉🤙🏻
Jah Assen lijkt mij ook altijd nog wel gaaf om een keer te doen!! Veel plezier alvast dan...

Ik heb hem nu bijna een jaar, en dat was ik idd bij Langenberg haha👋🏻😉 Laat maar weten als je een keer door c-town komt!

Spuiten was bij mij ook echt nodig hoor én ik had de mogelijkheid om het meest zelf te doen en het zodoende betaalbaar te houden...
 
Laatst bewerkt:
Wow, dit topic leeft dus nog 😂
Net met randy overlegd voor zondagmiddag dus dan zijn wij er wel weer te vinden Jeroen en Bob ( ik gok dat je zo heet 🤣 )
Mini kawa meet ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan