Nieuw lid: Tommysan

Tommysan

MF'er
4 jul 2018
59
7
Amersfoort
Hallo allemaal!

Bij dezen even een korte introductie. Zojuist heb ik mij aangemeld op dit forum omdat ik (eindelijk) ervoor gekozen heb om motor te gaan rijden en het altijd leuk is om betrokken te zijn/raken bij een nieuwe community. Het rijbewijs is zo goed als binnen, de motor staat al in de tuin op me te wachten, dus de pret kan bijna gaan beginnen!

Basale info; mijn naam is Tom, woonachtig te Amersfoort en na jaren lang bezig te zijn geweest met klussen aan auto's (lees; oude roestbakken) besloten om een motor toe te voegen aan mijn speeltjes.

Na enige tijd zoeken is de keuze gevallen op een Kawasaki ZX-6R uit 1996, mijns inziens een leuke beginnersmotor waarbij het model me erg aanspreekt en wegens z'n ouderdom niet al te duur was. Ideaal dus, mocht ik als beginner zijnde een schuivertje maken of iets dergelijks. Ik hoop er in ieder geval flink wat ervaring mee op te kunnen gaan doen.

Ik kijk er naar uit om regelmatig op het forum rond te neuzen, vragen te kunnen stellen en anderen eventueel te kunnen helpen met zijn/haar vragen!

Cheers :t
 
:W Tommy
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Thanks Mr.Awesome ;)

Zeker een leuke machine, nu nog hopen dat hij me inderdaad veel veilige km's opbrengt (al ligt dat natuurlijk grotendeels bij mezelf) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan