SZR streetfighter / new TRX / TR1 caferacer

Heeft wel in de Bigtwin gestaan dan?

jip a long time ago ;)
full
 
full


De caferacer is verkocht. Hij gaat naar onze oosterburen...
Ongetwijfeld dat we deze motor op internet voorbij zullen zien komen.. ;)
 
Laatst bewerkt:
dan komt hij zeker over het net _O- _O-

waar gaat hij ongeveer heen maarten?

_O-

De motor wordt verstuurd vandaar deze wijze van transport.

Hij gaat naar zuid-Duitsland wat ik er van begreep.
Ken de nieuwe eigenaar niet want de verkoop is verzorgt door motoport Hengelo waarvoor dank.
 
En als je dan kijkt wat die hipsters voor een ouwe cb of cx oid betalen dan is deze prijs voor zo’n mooie strakke fiets toch een lachertje😬
 
Dat verlagen is hij idd niet van opgeknapt -O-

idd. de persoon met wie ik sprak bij hps zei tegen mij dat het een vrouw was met hele korte pootjes. ik heb mijn mond gehouden, maar kon dat wijf wel vervloeken door zo'n vette motor te verneuken (sorry geen andere woorden voor). bij hps hadden ze ook kunnen zeggen dat ze maar een andere motor moet kopen, maar dan blijft zo'n zaak niet lang bestaan. klant is koning _O- . vind de motor in deze staat niet eens de helft waard, in 'maarten poodt originele' staat was hij het zeker waard *O*
 
Verrek zie nu de berichten pas..
Inderdaad een bijzondere lijn heeft ie gekregen _O-
full

full

Koste mij de nodige moeite de juiste lijn er in te krijgen haha..
Maar het subframe had ik demontabel gemaakt.. degene die hem koopt mag bij mij weer langs komen voor herstel werk ;)
 
ik vind de prijs nog ruimte bieden om een bezoek aan jou te brengen maarten....
vind maar eens een special als deze voor die prijs. de minder geslaagde make-over veroorzaakt de prijs natuurlijk maar toch... 8-)
 
ik vind de prijs nog ruimte bieden om een bezoek aan jou te brengen maarten....
vind maar eens een special als deze voor die prijs. de minder geslaagde make-over veroorzaakt de prijs natuurlijk maar toch... 8-)

true en als hij in in oude staat terug wordt gebracht dan heb je weer de vetste trx die er bestaat :]
 
Sta er nog van te kijken dat er nog reacties komen op dit oude topic...
Heb zo'n beetje het idee dat veel van mijn vroegere volgers niet meer actief zijn op MF.

Zijn er veel die sneller wat plaatsen en of reageren via FB.

Ben bij beide niet meer zo actief ( beetje meelezen af en toe)

Maar zoals beloofd start ik wel een nieuw topic als ik een nieuw project begin voor mijzelf. En dat gaat gebeuren rond september want ik ben inmiddels weer het nodige aan het verzamelen ondanks dat de boardtracker nog niet verkocht is.

Ben benieuwd of hoeveel trouwe volgers er nog actief zijn hier
 
Laatst bewerkt:
Sta er nog van te kijken dat er nog reacties komen op dit oude topic...
Heb zo'n beetje het idee dat veel van mijn vroegere volgers niet meer actief zijn op MF.
8<
Ben benieuwd of hoeveel trouwe volgers er nog actief zijn hier
Ik vind mezelf geen vroege, trouwe volger maar ik lees - als TRX én SZR eigenaar - wel graag mee.

Afgelopen winter(s?) is er geen project meer geweest, toch?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan