Den Bosch en omstreken, part 73

Mooi weer is voor mij ook wel een vereiste maar als dit weer zo doorzet lijkt me dat geen probleem. Ik kan volgende week zondag al, maar misschien is het voor sommige om te plannen de 5e augustus makkelijker? Dus over 2 weken. Wat vinden jullie?


Is alle twee goed voor mij .
 
Mooi weer is voor mij ook wel een vereiste maar als dit weer zo doorzet lijkt me dat geen probleem. Ik kan volgende week zondag al, maar misschien is het voor sommige om te plannen de 5e augustus makkelijker? Dus over 2 weken. Wat vinden jullie?

Gaat voor mij niet lukken want dan ben ik nog op vakantie
Maar je kunt de rit gerust dan doen hoor (heb ik gewon pech)
 
Zondag 12 augustus? Lukt jou dat ook gixxerchris? Zijn er nog meer geïnteresseerden?

Vertrek vanaf de Brand rond een uur of 11:00 en lunch inbegrepen.

Eisen:

- Mooi weer
- Op het gemak
- Gezellig
- Elkaar niet inhalen in de groep
 
Nog meer die 12 augustus mee kunnen en willen?

- No Brains
- Littleloony
- Dunlop03
- ....
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag vast een ritje gedaan om te oefenen.

349 km

Ik heb je voorbeeld gevolgd, gisteravond terug gekomen uit Italië, in totaal 3137 km gedaan :]

WDW World Ducati Week geweest, incl een tripje door de Alpen (o.a. Stelvio-, en Gavia-pas).
Foto's volgen nog *O*

world-ducati-week-2018-730x487.jpg
 
Ik heb je voorbeeld gevolgd, gisteravond terug gekomen uit Italië, in totaal 3137 km gedaan :]

WDW World Ducati Week geweest, incl een tripje door de Alpen (o.a. Stelvio-, en Gavia-pas).
Foto's volgen nog *O*

[afbeelding]


Top man .
Lijkt me wel leuk zo'n bijeenkomst van vele dezelfde motoren .

Lekker ritje ook, da lijkt er al meer op.
 
FF een kleine selectie van de WDW *O*

5879w2.jpg


pdn1jc.jpg


lhute885.jpg


zzgv435k.jpg


fabriek:
6ajngsrt3r3n6.jpg


terrein:
8jn4fdf0.jpg


race of champions
r1x87fi.jpg


Fly-over:
d0vtljv.jpg


Red Snake (toertocht met motortje of 1000)
eccnws87vklv4.jpg


Rijderspresentaties + party:
n141xuovnqi.jpg
 
:^

Al is bij de meeste wel het geld op na de aanschaf van een Ducati aan de motorkleding te zien :+

_O-

Was een beetje warm daarvoor, ben er ook geen voorstander van om zonder gepaste kleding te rijden, ik denk echter dat ik als ik die wel aan had gehad (was 5 km naar het circuit) ik ook van m'n motor gevallen was door de hitte. En ja, zo hebben we er een paar spontaan zien omvallen. 8-)

En de Stelvio On-Board :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan