ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ik vindt de org. wielen mooi, en makkelijk schoon te houden :t

Jan Vriend!!! hou ik je aan, doen we 1 keer :t
Wij 2 vallen 100% mee :Y

GREETZ


Gaan we doen,ik knor wel achter je aan :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vindt de org. wielen mooi, en makkelijk schoon te houden :tGaan we doen,ik knor wel achter je aan :t

Smaken verschillen....mijn wielen zijn nu ook mooi en gepolijst,was al langer naar deze oo zoek...anders galespeed die 1800 euro kosten,zijn deze een stuk goedkoper en weer wat anders dan anders...
 
Smaken verschillen....mijn wielen zijn nu ook mooi en gepolijst,was al langer naar deze oo zoek...anders galespeed die 1800 euro kosten,zijn deze een stuk goedkoper en weer wat anders dan anders...


Zoist, lekker doen wat je mooi vindt :t
 
En nog gereageerd vandaag,Zijn ze van jou.



Er komt morgen iemand uit wuppertal kijken,neemt hij ze niet.....dan zijn ze van mij.~[/quote]
 
En nog gereageerd vandaag,Zijn ze van jou.



Er komt morgen iemand uit wuppertal kijken,neemt hij ze niet.....dan zijn ze van mij.\
[/quote]

Na net de mail te hebben verstuurd al vrij vlot antwoord antwoord gekregen,der typ aus wuppertal is niet oo komen dagen,hij belt me vanmiddag.

Komt mooi uit daar ik er maandagmiddag langs kom....ga ervan uit dat ik ze nu gekocht heb...
 
Na net de mail te hebben verstuurd al vrij vlot antwoord antwoord gekregen,der typ aus wuppertal is niet oo komen dagen,hij belt me vanmiddag.

Komt mooi uit daar ik er maandagmiddag langs kom....ga ervan uit dat ik ze nu gekocht heb...


Dat s ff lekker makkelijk,hopen dat hij dan ook thuis is, beter dan opgestuurd :t succes
 
En nog gereageerd vandaag,Zijn ze van jou.



Er komt morgen iemand uit wuppertal kijken,neemt hij ze niet.....dan zijn ze van mij.\
[/quote]

Morgen als ik leeg ben in hasselroth hobbel ik bij ingo langs,vandaag ad telefoon gehad,probeer nog wat van de prijs af te peuteren...maar voor 700 neem ik ze ook wel.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan