ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Dat deed mijn vr. ook ,alleen naar Noorwegen vond ze nix om zelf te rijden. En achteraf was ze blij dat ze achterop mee was.Een beetje een k@tland met de motor :X,de rest reed ze altijd zelf :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag de vettigheid eraf ge :] ,ff wennen dat de voorband weer rond is, en niet zo gecupt.
Maar lekkerrr :t
Klaar voor de Eifel :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
altijd fijn nieuw rubber. Met passagier gebruik ik een roltas van 90L achterop het rek, met een bagster tanktas. Dat is tot op heden de beste oplossing gebleken. 2 grote personen op 1 ZRX, tripje van 7000km in 3 weken :+

Had even paniek dat de RSV wielen niet zouden passen, maar ik bleek een maat verkeerd te hebben verwerkt waardoor de boel te small was. Lijkt met een kleine spacer te gaan passen! Tijd om wat spacers te laten draaien :t
 
Hahaha , tja m n laatst compleet nieuwe set was in 98 :$ , op m n nieuwe zrx, dus t is ff wennen.
t was altijd of een achterband of een nieuwe voorband, de achterband was nu nog goed voor een 1500km ,dus die hangt in de schuur ,die gaat er volgend jaar nog weer ff op :Y


Mooi dat t goed komt met de wielen Erik :t
 
Iemand nog op zoek naar een upside down fork voor 500.

Biete hier eine USD Gabel an. Sie ist fix und fertig, plug and play. Alte raus neue rein. Komplett mit ZX9r Fender, Steckachse und Bremssättel. Hatte sie für mich gekauft allerdings habe ich mich doch entschlossen mich von der ZRX zu trennen. Der Preis ist incl. Versand. Bei Selbstabholung fallen die Versandkosten weg. Das damit alles in Ordnung ist kann ich mich auch nur auf den vor verkäufer berufen.


EBAY Kleinanzeigen
full
 
Iemand nog op zoek naar een upside down fork voor 500.

Biete hier eine USD Gabel an. Sie ist fix und fertig, plug and play. Alte raus neue rein. Komplett mit ZX9r Fender, Steckachse und Bremssättel. Hatte sie für mich gekauft allerdings habe ich mich doch entschlossen mich von der ZRX zu trennen. Der Preis ist incl. Versand. Bei Selbstabholung fallen die Versandkosten weg. Das damit alles in Ordnung ist kann ich mich auch nur auf den vor verkäufer berufen.


EBAY Kleinanzeigen [afbeelding]


Hahaha,zag hem net ook,dacht plaats hem hier ff maar je bent me voor,niet echt duur hoor.

En hup kan er zo in...
 
zo eindelijk gevonden wat het problem met het achterlicht was... stekker lag eruit :+

meteen maar even de tijd genomen om de lamp 2cm in te korten. Nog even wachten op het drogen van de lijm....
 
Das niet teveel 2 cm :N

Ik heb m n benzinekraan prev vervangen,nieuwe bandjes ,noa laat de zomer nog maar ff komen :t
 
meer kon er helaas niet vanaf, LED's zitten nu al tegen het glas aan :P

als er eenmaal corrosive in de kraan zit gaan nieuwe rubbers ook niet meer helpen nee...
 
Ouwe kraan was verder keurig ,ik heb ooit de rubbertjes vervangen , maar gewoon voor t gevoel een mooie nieuwe kraan,
en *D dat tie doet :t
btw de excenters ook is in de ouwe manne(org) stand gezet ,is kijken hoe dat rijd met de 190/55,eigenlijk nooit geprobeerd sinds de ombouw :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ouwe kraan was verder keurig ,ik heb ooit de rubbertjes vervangen , maar gewoon voor t gevoel een mooie nieuwe kraan,
en *D dat tie doet :t
btw de excenters ook is in de ouwe manne(org) stand gezet ,is kijken hoe dat rijd met de 190/55,eigenlijk nooit geprobeerd sinds de ombouw :$

Ouwe manne stand , tja ut piep is er bij jou ook af :$ maar dat is helemaal niet erg heur :N

GREETZ
 
Ouwe kraan was verder keurig ,ik heb ooit de rubbertjes vervangen , maar gewoon voor t gevoel een mooie nieuwe kraan,
en *D dat tie doet :t
btw de excenters ook is in de ouwe manne(org) stand gezet ,is kijken hoe dat rijd met de 190/55,eigenlijk nooit geprobeerd sinds de ombouw :$

Toen ik piep was moest ik ook de rubbertjes vervangen voor het gevoel _O- , maar dat hoeft tegenwoordig niet meer :t :t

GREETZ
 
Ouwe manne stand , tja ut piep is er bij jou ook af :$ maar dat is helemaal niet erg heur :N

GREETZ



Ik zal er zo is een rondje mee :] als t niet bevalt draait deze ouwe ze weer snel om :Y
ik vind t wel lekker als hij een beetje op z n neus staat :t
 
eerlijk gezegd merkte ik er niet heel veel van, ik heb het vooral om de grondspeling gedaan, wellicht dat ie net even wat onrustiger is.
 
Ik merkte vooral dat precies het randje van mijn achterband tegen de kettingbeschermer aanliep. In de originele stand geen last. (Misschien omdat ik een 180 achterband met een 1200 velg in een 1100 heb, geen idee).
 
hmm, apart. Bij een versleten ketting klappert ie wel eerder tegen de achterbrug met de excenters andersom, dat wel

Gisteren wel het achterlicht geplaatst, had hem ook wat meer omhoog laten wijzen, vond hem wat hangen. Ziet er stukken beter uit dan voorheen.

FDB9nSO.jpg

ta68lbS.jpg


Ook de lunchtrommel weer gemonteerd, kan er af n toe wat woon-werk worden gedaan, ding moet wel rijden af en toe

I1uThLA.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan