KTM SuperDuke 990 Deel 14

Even een ander vraagje. Als ik de duke op contact zet staat er heel kort 17W. Ik dacht dit is een indicatie dat hij over 17 weken onderhoud nodig heeft, maar hij doet dit al 2 weken haha. Wat betekent het dan?
 
Hallo allemaal, ik vond dat de duke wel erg veel kabaal maakte... kan iemand mij vertellen wat hier mist of niet goed zit?

Er zit speling tussen beide uitlaat delen maar kan het niet strakker aandraaien..als ik bij stilstand gas geef zie ik het ook bewegen tov elkaar...

Is het onderste gedeelte met klem er afgeschoten? Kan iemand met een akra systeem als deze eens een foto voor me plaatsen?

full
 
Laatst bewerkt:
Arm ding...demonteren viel niet tegen.

Morgen haal ik de pakking op. Voor montage eerst die hele zooi maar eens prachtig oppoetsen... er is geen akra logo meer te zien :X

Heeft iemand ervaring met het oppoetsen van de uitlaatbochten? Wat gebruiken jullie? *D
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe fiets. Huidige een custom Bandit 1200, begint mij te vervelen en een 990 SD uit 2007-2008 lijkt mij wél wat.

Nu wil ik graag weten of het een beetje past met mijn 2,02cm postuur. Had eerst mijn zinnen gezet op een speed triple maar dan lijk ik wel op een mini bike te zitten.

Iemand die toevallig in omgeving Wijchen / Nijmegen woont? En zo vrij wilt zijn om in weekend met mooi weer elkaar treffen? Dan kan ik even zitten en ervaren of het goed zit.

Alvast super bedankt!
 
Arm ding...demonteren viel niet tegen.

Morgen haal ik de pakking op. Voor montage eerst die hele zooi maar eens prachtig oppoetsen... er is geen akra logo meer te zien :X

Heeft iemand ervaring met het oppoetsen van de uitlaatbochten? Wat gebruiken jullie? *D [afbeelding]

Als er een metaalbedrijfje in de buurt zit die ook laswerk aan RVS doen, daar even langs gaan en vragen of ze het spul even willen beitsen.
Dan zijn ze weer als nieuw.
Als je het zelf wil doen, probeer harpic:

:)

@ottovw: staat er geen te koop bij een motorzaak in de buurt? Ktm dealer in de regio?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het oriënteren voor een nieuwe fiets. Huidige een custom Bandit 1200, begint mij te vervelen en een 990 SD uit 2007-2008 lijkt mij wél wat.

Nu wil ik graag weten of het een beetje past met mijn 2,02cm postuur. Had eerst mijn zinnen gezet op een speed triple maar dan lijk ik wel op een mini bike te zitten.

Iemand die toevallig in omgeving Wijchen / Nijmegen woont? En zo vrij wilt zijn om in weekend met mooi weer elkaar treffen? Dan kan ik even zitten en ervaren of het goed zit.

Alvast super bedankt!

Ik ben 197cm en heb nog nooit zo goed op een naked gezeten als op een duke 2007. Ik had hetzelfde probleem en heb vele nakeds “gepast”. Ze waren allemaal net iets te klein maar ik ben hierover te spreken. Dan nog niet gesproken over het verschil in power onderin vergeleken met een 4cilinder denk aan Yamaha Fz1n.
Ik kom uit Venlo maar heb helaas geen tijd dit weekend.
 
Probeer anders even bij de dealer;). In Venlo zit een KTM dealer Motorcenter. Misschien hebben zij er nog een staan. Of Marktplaats;).
 
De uitlaten gaan + bochten krijg ik redelijk mooi.

Iemand nog tips voor de bochten die naar beide cilinders lopen? Heb geen handen meer over, maar ze zijn nog steeds veel donkerder van kleur...

Van allerlei RVS poets rotzooi gebruikt maar biedt daar geen resultaat.

@nampus wegbrengen is geen optie. Moet zaterdah en zondag namelijk rijden.

heb je het zelf wel eens gebruikt dat harpic? Zo ja, werkt het hier op?
 
De uitlaten gaan + bochten krijg ik redelijk mooi.

Iemand nog tips voor de bochten die naar beide cilinders lopen? Heb geen handen meer over, maar ze zijn nog steeds veel donkerder van kleur...

Van allerlei RVS poets rotzooi gebruikt maar biedt daar geen resultaat.

@nampus wegbrengen is geen optie. Moet zaterdah en zondag namelijk rijden.

heb je het zelf wel eens gebruikt dat harpic? Zo ja, werkt het hier op?

Heb zelf m'n uitlaat er nog nooit mee schoongemaakt, maar waarom niet proberen? Dat spul kost niet veel, en is het niks zet je het in het kastje met de rest van de schoonmaakspullen en kan je (vrouw) het opmaken bij de schoonmaak :)

Heb mijn bochten ooit een keer laten beitsen door een oom die bij een metaalbedrijfje werkt.
Dat werkt echt goed!
 
Heb zelf m'n uitlaat er nog nooit mee schoongemaakt, maar waarom niet proberen? Dat spul kost niet veel, en is het niks zet je het in het kastje met de rest van de schoonmaakspullen en kan je (vrouw) het opmaken bij de schoonmaak :)

Heb mijn bochten ooit een keer laten beitsen door een oom die bij een metaalbedrijfje werkt.
Dat werkt echt goed!

Je hebt gelijk, ga het ook gewoon proberen.

Vraagje; kun je de koelvloeistof in het reservoir bijvullen zonder te ontluchten? Het reservoir staat net echt net boven het minimum.

Kan dit zo niet vinden in de manuel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan