Hobbelmotor ruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vulcanrider

MF veteraan
Donateur
1 nov 2008
2.957
1.032
Zaandam
Luitjes,

Aangezien mijn kleinkind iets te groot wordt, wil ik de hobbelmotor ruilen tegen een kratje bier (Amstel o.i.d.)

De motor is in goede staat en kan nog vele hobbels maken. :]
Een kenteken is helaas niet meer aanwezig.

Wel dien je de motor zelf op te halen in Zaandam.

Interesse? Stuur een PB
full

full
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal, bij nader inzien heeft mijn kleine buurman al genoeg loop/hobbel apparatuur in huis staan.
Volgens zijn ouders althans. D'r gaat hier m.i. een potentieel kampioen verloren. B|

Dingus had 'm voor zijn neefjes willen hebben, maar die heeft intussen al iets anders gekocht.

Dusssss, wie helpt Vulcanrider van deze prachtige hobbelmotor af, en kweekt er zijn/haar eigen MotoGP kampioen?

Tip van Flip, op het moment zijn de halve liters Amstel in de aanbieding bij de Appie Gein. :9~
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Dus als er iemand is die een kind van 1 tot 2 jaar blij wil maken,stuur dan een pb.
 
Bosso of Vulcanrider.
Wie heeft de hobbelmotor en wil je er van af.???
Graag neem ik hem over voor een kratje Amstel of
Hij gaat voor mijn kleindochter of de komende kleinkind.

Zaandam is geen bezwaar , dus graag je (jullie ) antwoord

Pelgrim
 
Bosso of Vulcanrider.
Wie heeft de hobbelmotor en wil je er van af.???
Graag neem ik hem over voor een kratje Amstel of
Hij gaat voor mijn kleindochter of de komende kleinkind.

Zaandam is geen bezwaar , dus graag je (jullie ) antwoord

Pelgrim

Welkom op M-F. *O*




Gezien onderstaande kwoot, denk ik dat de hobbelmotor bij Vulcanrider staat.

Beste allemaal, bij nader inzien heeft mijn kleine buurman al genoeg loop/hobbel apparatuur in huis staan.
Volgens zijn ouders althans. D'r gaat hier m.i. een potentieel kampioen verloren. B|

Dingus had 'm voor zijn neefjes willen hebben, maar die heeft intussen al iets anders gekocht.

Dusssss, wie helpt Vulcanrider van deze prachtige hobbelmotor af, en kweekt er zijn/haar eigen MotoGP kampioen?


Tip van Flip, op het moment zijn de halve liters Amstel in de aanbieding bij de Appie Gein. :9~~



En de aanbieding bij de Appie Gein was van vorige week. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan