Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

ok dat is duidelijk een onderbuik gevoel maar goed dat is jouw mening hij is wel 1 van de weinige coureurs die altijd oog heeft voor zijn fans en ook naar de camera's kijk naar MM en JL zitten als een pop in de pitbox zonder emotie ik vind charisma ook wel belangrijk bij een sporter en wat betreft "geintjes" dan moet je MM wel de grootste eikel vinden want wat VR gedaan heeft in 20 jaar zie je bij MM in 3 wedstrijden maar ok ik gun ieder zijn mening maar een onderbuikgevoel is iets anders.
Zoals ik al aangaf is het deels een gevoel (of het onderbuik is of niet zullen we maar niet over twisten), en deels niet.
Ja, MM heeft genoeg geintjes geflikt, en is zeker ook geen heldenverering waard (als persoon, als rijder mogelijk wel). Maar ik zie zijn race-incidenten toch anders dan bijvoorbeeld Rossi/Gibernau of Rossi die MM opzettelijk van de baan af reed. De reden daarvoor snap ik trouwens wel, maar de actie zelf niet. Maar laten we het daar ook niet nog eens over hebben.... :+

Charisma kan mij gestolen worden bij een sporter.
Van de huidige rijders kies ik Pedrosa. Vroeger Doohan en Gardner, ook geen lachebekkies.
En toen vroeger iedereen (bij tennis) wegliep met Jimmy Connors was ik op de hand van Ivan Lendl (een doodsaaie persoonlijkheid). Ik ben soms/vaak fan van een bepaalde sporter vanwege de prestaties, en niet vanwege charisma.
Straks als Pedrosa gestopt is zal ik hopen dan Marquez blijft winnen, puur omdat het de beste rijder is, en hij redelijk normaal doet (buiten de baan). Maar dat hij af en toe acties op de baan uithaalt die heel dicht tegen de grens van het toelaatbare liggen, daar zal iedereen het wel mee eens zijn denk ik zo......
 
Zoals ik al aangaf is het deels een gevoel (of het onderbuik is of niet zullen we maar niet over twisten), en deels niet.
Ja, MM heeft genoeg geintjes geflikt, en is zeker ook geen heldenverering waard (als persoon, als rijder mogelijk wel). Maar ik zie zijn race-incidenten toch anders dan bijvoorbeeld Rossi/Gibernau of Rossi die MM opzettelijk van de baan af reed. De reden daarvoor snap ik trouwens wel, maar de actie zelf niet. Maar laten we het daar ook niet nog eens over hebben.... :+

Charisma kan mij gestolen worden bij een sporter.
Van de huidige rijders kies ik Pedrosa. Vroeger Doohan en Gardner, ook geen lachebekkies.
En toen vroeger iedereen (bij tennis) wegliep met Jimmy Connors was ik op de hand van Ivan Lendl (een doodsaaie persoonlijkheid). Ik ben soms/vaak fan van een bepaalde sporter vanwege de prestaties, en niet vanwege charisma.
Straks als Pedrosa gestopt is zal ik hopen dan Marquez blijft winnen, puur omdat het de beste rijder is, en hij redelijk normaal doet (buiten de baan). Maar dat hij af en toe acties op de baan uithaalt die heel dicht tegen de grens van het toelaatbare liggen, daar zal iedereen het wel mee eens zijn denk ik zo......

Tegen de grens is goed en moet hij ook blijven doen , alleen over de grens keur ik niet goed.
 
Dat wordt nog wat als ie dat kunststukje de komende wedstrijden herhaald! In Italië zijn ze overigens vol lof over de prestaties van Lorenzo. En dat is niet alleen omdat ie bij Ducati rijdt. ;)

@ Tekst met volledige beschrijving Misano test.
 
Laatst bewerkt:
Ja helaas,Italianen moet je ook geen rationele beslissingen laten nemen.
Ze hebben nu toch wel een bittere nasmaak gezien de hoge gage die JLo opstreek,dat betaalt zich nu pas uit.
Honda heeft nu een dreamteam met een 2e man voor een schijntje en Ducati moet met karakterloze coureurs verder,past eigenlijk niet bij dat merk.
 
DesmoJlo heeft een nieuw hellumpie voor het weekend 😍

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan