Het grote GSX-F topic deel 13

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Bijgevoegd verschil, onder de grijze lijn is bij mij alles weg :)
full
 
Kan iemand mij misschien vertellen waar dit veertje aan vast moet?
[afbeelding]
Deze zit aan het achterrem pedaal waarvan ik ontdekt heb dat het remlicht niet werkt als ik deze bedien...kan er ook geen schakelaar vinden
Remlicht doet het wel bij de voorrem..
Gaat om een GSX600f uit 1996

Je achterrem hoort wel een remlichtschakelaar te hebben, mijn F van '98 heeft deze iig wel en doet mijn voorremlichtschakelaar het weer niet dus moet altijd met achter meeremmen anders brand mijn lamp niet...
Ik moet maar snel op zoek gaan naar een schakelaar voor op de handel, die lampjes zijn vrij belangrijk om te hebben branden op het juiste moment...... O-)
 
Hallo allemaal ben ik weer met een vraag...

Alleen dit is wat minder leuk, ik rij net lekker naar me werk en halverwege op de snelweg wil me motor ineens niet meer, meer dan 5500-6000 toeren draaien.

Ik heb het toen ik van de snelweg afkwam nog in andere versnellingen geprobeerd maar dan draait die ook niet meer dan 5500-6000, in ze vrij wel.

Zijn er mensen die dat al eens hebben meegemaakt of mij kunnen vertellen wat dit zou kunnen zijn?

Mvg Desmond

Heb ik ook ooit eens gehad, ik had toen een paar extra handschoenen onder mijn zadel gestopt voor onderweg, deze waren tegen het luchtfilter aangezogen waardoor er dus te weinig lucht aangezogen kon worden.
Motor reedt na een paar km ineens slecht en niet meer op toeren te krijgen, omgekeerd en thuis kwam ik er dus achter toen ik alles op wilde ruimen.
In zijn vrij vraagt hij niet veel zuurstof om te lopen omdat hij geen kracht hoeft te leveren dus dan gaat hij wel lekker in toeren.

Misschien heb je op de snelweg wel een sok je luchtfilter in gezogen?

Of handschoenen of poetsdoeken onder je zadel... O-)
 
Laatst bewerkt:
@_shockwave_ ik had onder me zadel ook een doek maar die is weg gehaald en de garage adviseerde mij om een flesje startron in de tank e rbij te doen en kijken hoe die verder loopt anders carbaruteurs reinigen, maar sindsdien geen last meer van gehad.

Dus geen doekjes meer eronder en kijken hoe die nu blijft rijden.
 
Beste mensen,
Helaas ga ik afscheid nemen van mijn GSX750F (2004).
Wegens overcompleet heb ik nog wat spulletjes:
-Originele handles (koppeling en rem)
-originele knipperlichten voor (oranje)
-remblokkenset voor
-revisieset benzinekraan
-AGM accu nieuw (originele verpakking vloeistof niet gedoseerd)
-pakking koppelingsdeksel
-olie filter
Kan allemaal weg tegen een (erg) aantrekkelijke prijs mits afgehaald in zuid Limburg.
 
Laatst bewerkt:
Na even een diversion te hebben gereden ben ik toch
Weer in het bezit van een gsx600f uit 2004.
Heeft er toevallig iemand een zwart ruitje liggen?
Gr Peter scheidsbach
 
@DKP haha ja ik ben nog steeds op zoek naar een standaard ruitje maar helaas nog niks kunnen vinden 😔

Dus ik hoop nog steeds dat er toevallig iemand meeleest die er nog 1 (over) heeft en wilt verkopen...
 
@DKP haha ja ik ben nog steeds op zoek naar een standaard ruitje maar helaas nog niks kunnen vinden 😔

Dus ik hoop nog steeds dat er toevallig iemand meeleest die er nog 1 (over) heeft en wilt verkopen...
Zoek resultaten voor Suzuki GSX F 600 1998-2005. | pagina 4 | Motorparts-online.com

Op pagina 4, staan er 3 te koop.

Nu vind ik persoonlijk 39€ echt wel te veel voor een tweedehands, die van 20€ is in mijn ogen toch echt de limiet. Maar die lijkt nogal vergeelt, en niet zo goed verzorgd :/
 
Ja idd ik vind 20 euro wel een nette prijs voor een 2e handse, maar deze ziet er uit alsof die in een emmertje pis heeft gelegen ja..

En voor de rest zie ik alleen nieuwe rond de 60 a 80 euro maar dat vind ik wel veel om alleen maar te kijken of het bevalt, maar ik kijk nog even verder mocht je nog meer linkjes of websites hebben met de standaard kuipruit mag je het mij wel laten weten want ik wil het toch graag proberen.
 
Waarom kijk je niet op aliexpress?
ik ga binnenkort daar een zwarte voor de mijne bestellen. kost 18 euro.

die voor een 2004: linkje

klopt is niet origineel maar beter dan ouwe verkleurde zooi.
 
He mensen. Zal me effe voorstellen.
Ben michael 30jaar woon in nieuwegein.
Ondertussen zo'n 10 motoren versleten. Van gs500 naar pegaso,z1000,f650,cagiva v raptor 1000,ktm 990sm tiger 1050,z1000,gsx600f'95 gsx600f 2001,versys 650, en nu weer een gsx600f uit 93 erbij om te klooien en voor woonwerk.

Bij deze ff een vraag.
Ik heb de gsx overgenomen van mijn collega. Hij ging ermee rijden. Stotterde wat hield in viel uit en starte niet meer. Hij was totaal niet handig en ook niks aan gedaan dus nu heb ik hem. Alle kappen erafgehaald. Luchthuis eraf... ja hoor. Choke kabel zat vast. En bij 1 carb was het choke pinnetje niet in de geleider. Oftewel. 1 carb ging goed. 3 stonden constand op de choke. Nu heeft die kut bleek achteraf aan de stationair schroef zitten draaien. Zoveel dat hij nu niks meer doet. Niet meer in niet meer uit. Dus moeten de carbs er weer af denk ik helaas. Ik heb inmiddels wel een nieuwe choke kabel gemonteerd.werkt prima. Ding loopt netjes(moet nog ff testritje maken maargoed) hij valt wel uit(stationair te laag) kan dat nog anders afgesteld worden of alleen via dat stelschroefje onderin de carb?
 
@Leroy, jammer dat ik dit nu pas zie want die standaard ruit die weg is, is juist degene waar ik naar op zoek ben😔

Dat touring ruitje is dezelfde als die op de mijne zit alleen is deze helder en die ik heb getint.

En die dubble bubble ruit is die van aliexpress?
Want daar zag ik bij de reviews van klanten een foto van maar die vind ik niet mooi staan, indien dit een andere is heb je dan een foto ervan op de motor?

@Baard-aap, op aliexpress heb ik al gekeken maar dat zijn allemaal dubble bubble ruiten daar, die van de link ook maar ik ben eigenlijk op zoek naar de standaard ruit.

Bedankt voor je berichtje, maar als je die zwarte haalt en je doet je standaard ruit heb ik wel intresse 😊

Mvg Desmond
 
Het einde van deze transformatie is nog niet geheel duidelijk of in zicht :+

Vandaag kuip eraf en van binnen helemaal afgekit, gespoten en onder de koplamp dicht gemaakt na de claxon verplaatst te hebben. Naast optisch blijkt deze ook praktischer want gaat er makkelijker af en kan van onderaf veel beter bij de electra e.d. lampie vervangen etc.

Achtertandwiel gister nog zwart gespoten, wordt steeds fraaier :)
 
Luitjes ,
Zoals het er naar uit ziet ga ik morgen op de motor naar het uiterste zuiden van Limburg..
Trip van 360km heen , de zelfde dag weer terug..
Iemand nog tips??
Rit zal hoofdzakelijk over de snelweg gaan...was niet van plan om dat in 1 ruk te doen maar minstens 2 a 3 keer te stoppen op zowel de heen als terug weg...
 
Laatst bewerkt:
@Baard-aap, op aliexpress heb ik al gekeken maar dat zijn allemaal dubble bubble ruiten daar, die van de link ook maar ik ben eigenlijk op zoek naar de standaard ruit.

Bedankt voor je berichtje, maar als je die zwarte haalt en je doet je standaard ruit heb ik wel intresse 😊

Mvg Desmond

volgens mij gaat dat niet passen, jij heb het nieuwere model. die van mij komt uit 1990.

@ gsmichael welkom in het gsx hoekje :W

@Rene-B gewoon lekker rijden. ik weet niet hoe lang je bent, maar rond de 130 krijg ik vrij veel wind op mijn helm (vandaar dat ik een langer ruitje ga halen) dus voor lange afstanden hou ik het lekker op de 120 km\u :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan