Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Eentje waarop geen enkele motorfiets het laat afweten, waarop niemand wat te klagen heeft over zijn vehikel, waarop elke fiets onmiddellijk start en geen druppel olie verbruikt, waarop geen enkele onderkant van een bovenbeen levend gekookt wordt... een Japanse dag, dus... en toch... en toch.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan moeten we toch even gaan nadenken of we überhaupt wel van die lelijke GS-en gaan toelaten op onze ...eh.. najaars-GS-rit... :+


Als het op de 13e wordt en mijn GSA wordt gedoogd :+ dan maakt het mij niet uit waar jullie op rijden. Alhoewel, ik denk wel dat we de grens overschrijden met Amerikaanse penopauze choppers en Japanse klonen daarvan.
 
Tegen die tijd wil ik, als ere-lid, opgehaald worden met een zijspan en een bloedmooie zuster achter het stuur.

Zoiets dus, ziet er meteen "knus" uit.

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen, het is al een tijdje terug dat ik hier was. Iedereen nog rollend op de gssen?
 
Eh, niet op een Versys 1000, stel ik vast... zo'n hoogtoerige 4-cilinder lust er ook wel pap van... :P

En als jij voor een Tracer 900 valt, ben je er ook steeds als een speer vandoor... :Y


:N

Ik heb besloten dat ik in 2018 nog geen nieuwe motor koop.

En áls ik in 2019 een nieuwe aanschaf, dan is de kans heel groot dat het de 750GS wordt ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook hallo again, aantal GS'en neemt drastisch af hier.
Er is nog een enkeling die erop rijdt maar het wordt een minderheid. :+

Misschien kan de nieuwe 1250 GS voor een kentering zorgen...

Met alle verhalen evenwel van niet uitgeleverde nieuwe modellen ( GS 750/850/310), heb ik mijn dealer reeds laten weten dat ik ten vroegste in de loop van 2019 MOGELIJK een kandidaat ben... (en hij wilde de eerste beschikbare graag voor me reserveren...).

Ik probeer wel de EURO 5 voor te blijven, want die schijnt een serieuze domper op de feestvreugde te beloven.
 
Laatst bewerkt:
ik rijdt nog altijd naar alle tevredenheid op mijn oude hok hoor.

D'r komt van het winter misschien wel eentje bij zelfs :]
 
Vanaf vrijdag weer rollend op de GS. Richting Harz. Nu nog in Addis Abeba voor werk. Dat is tot nu toe de enige stad waar ik ben geweest waar ik zeer beslist niet op een motor stap. Complete mafkezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan