Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ik ga alles in gereedheid brengen om maandag weer te kunnen gaan werken. En daarna als afsluiting van de vakantie doen we nog ff kroeg en restaurant.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb per toeval een tankzit combinatie gevonden, in Bimota stijl, passend voor de Z650.
Nu wilde ik al een endurance replica maken van de z650 zonder kenteken, als ik klaar ben met mijn z650 restauratie. Want ik heb er 2. Deze:
full

Nu heb ik wel eens gehoord dat Ton wel eens een topkuipje zou kunnen hebben uit die jaren 70/80, op zijn zolder, klopt dit? Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een topkuipje wat erbij past.
Tips zijn welkom! :)
 
Zou best kunnen, hij heeft een hoop spul op zijn zolder liggen. Zou 'm daarvoor dan dinsdag ff contacten (of ff buurten)... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb per toeval een tankzit combinatie gevonden, in Bimota stijl, passend voor de Z650.
Nu wilde ik al een endurance replica maken van de z650 zonder kenteken, als ik klaar ben met mijn z650 restauratie. Want ik heb er 2. Deze:
[afbeelding]
Nu heb ik wel eens gehoord dat Ton wel eens een topkuipje zou kunnen hebben uit die jaren 70/80, op zijn zolder, klopt dit? Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een topkuipje wat erbij past.
Tips zijn welkom! :)


Gaaf , heb je al gekeken bij de Godier en Genoud website , die maakte allemaal endurance racers in de 80 er jaren , zit leuk spul bij !
 
Bedankt voor de tips, Godier-Genoud ken ik wel, ga even buurten bij Ton, als ie er is, en naar de website van Godier-Genoud. De tank van het setje wat ik gevonden heb is van staal, dus geen gedoe met lekken, wat je wel hebt met polyester tanks.
Zo iets moet het dan gaan worden.
full

full

En, ik ben ook al op zoek naar tank-stickers ervoor, de onderste op deze foto:
full

Ben al sinds de jaren 80 verslaaft aan endurance racing! :}

*O* :t
 
Word wel mooi hoor. Alleen die stickers heb ik gevonden in Italié, maar die vraagt 120 euro!!
Inclusief verzenden. Denkt zeker dat ik gek ben...
Gaat hem niet worden dus, ik zoek wel even verder ervoor, ;)
 
Ja, ik ga het aan hem vragen als ie weer terug is van vakantie dacht ik zo.
Want 120 euro voor 2 tankstickers gaat hem niet worden natuurlijk. Het hele tankzit setje was al goedkoper dan dat. ;)
 
Zoals de bovenste foto moet het worden, afmetingen zijn 18cm lang, en 7cm hoog.
Ik zal hem ook naar je toesturen in een Pb, en dan hoor ik het wel!
Fijne vakantie nog,

Groeten, Coert.
 
Yep, mijn vrouw kan dat. Stuur anders ff een pb met wat je zou willen, kan ze kijken wat mogelijk is ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik was te laat thuis van werk om Ton aan de lijn te krijgen, maar probeer het morgen weer.
Voor het kuipje. Maar kreeg wel een leuke tip over een ander kuipje, wat heel erg in de buurt komt op het z650 topic. Deze, komt via de groep Zed Owners Emporium op FB.
full

full

full

Lijkt toch wel sterk op het kuipje wat ik eigenlijk wil, deze:
full
*O*
Het ruitje is gescheurd helaas, maar Meadspeed, die het kuipje nieuw heeft gemaakt in die jaren zei al dat ze een nieuwe konden leveren. :)
 
Ik was te laat thuis van werk om Ton aan de lijn te krijgen, maar probeer het morgen weer.
Voor het kuipje. Maar kreeg wel een leuke tip over een ander kuipje, wat heel erg in de buurt komt op het z650 topic. Deze, komt via de groep Zed Owners Emporium op FB.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt toch wel sterk op het kuipje wat ik eigenlijk wil, deze:
[afbeelding] *O*
Het ruitje is gescheurd helaas, maar Meadspeed, die het kuipje nieuw heeft gemaakt in die jaren zei al dat ze een nieuwe konden leveren. :)
koel
 
Laatst bewerkt:
Hier ook weer gearriveerd uit het land van Erdogan.
Op alle TV kanalen was die man te zien en werd hij verheerlijkt.
Vaak ook nog op tien kanalen tegelijk. _O-

Maar zolang alles goed ging op de vakantie was de omgang ter plaatse best goed.
Het ultra all inclusive eten was niet brilliant genoeg dus nog even een halve kilo kwijt @vakantie. :+
Verder ook lekker genoten.

Vanmiddag weer een heerlijk rondje gereden op de G310R. :]
Morgen mogen we weer. :9~
 
Laatst bewerkt:
Hier ook weer gearriveerd uit het land van Erdogan.
Op alle TV kanalen was die man te zien en werd hij verheerlijkt.
Vaak ook nog op tien kanalen tegelijk. _O-

Maar zolang alles goed ging op de vakantie was de omgang ter plaatse best goed.
Het ultra all inclusive eten was niet brilliant genoeg dus nog even een halve kilo kwijt @vakantie. :+
Verder ook lekker genoten.

Vanmiddag weer een heerlijk rondje gereden op de G310R. :]
Morgen mogen we weer. :9~~

Afvallen op vakantie, dat is een goede vakantie.

Ben ook de laatste twee dagen met de sv van me vrouw naar het werk, damn wat rijd dat ding lekker heerlijk die twins voor mij geen 4in lijn meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan