Favoriete rijder moto gp

Robert Itr

MF veteraan
22 mei 2013
2.118
519
Wie is jouw favoriete rijder in de MotoGP, er wordt zo weinig verteld in bijvoorbeeld marquez zijn topic. Of heeft hij stiekem hier best een boel fans. Misschien even een poll maken? De top 3 is denk ik wel bekent.
 
Lorenzo,al fan van vanaf 2003 toen ik hem zag op catalunya zei ik tegen m,n meissie die heeft dezelfde rijstijl als Wilco....strak en vloeiend niet wetende dat die twee ooit samen zouden gaan werken.
En ook vanaf vorig seizoen een liefhebber van Morbidelli en die gaat ook samen met Wilco.
 
O ja die van mij is ook niet geheim, Rossi natuurlijk. Tevens leeftijd genoot scheelt 3 maand of zo. Was altijd fan van crivile in de tijd dat hij tegen doohan racete. Ik was dus een beetje voor de underdog. Maar toen kwam Rossi,met z'n capriolen na een overwinning. Altijd een beetje gek en goedlachs. Tot op heden nog steeds voor Valentino misschien nog wel meer als toen. Go Rossi,dit jaar nog een redelijk lastig seizoen ondanks de 2e plek in de WK stand. Hopen dat Yamaha in 2019 met een leuke verbetering komt en dan nog een keer strijden om WK?!?!
 
Michael van der Mark natuurlijk.
En Zarco staat ook hoog op mijn lijstje.
 
Dit is m'n lijstje

full
 
Uiteraard Paul. Daarom is dit topic ook een beetje overbodig. Iedereen weet dat jij al jaren de grootste Rossi fan bent.

Waarom is dit nou weer overbodig. Ja de Rossi Lorenzo fans kennen we wel. Het gaat er ook om of er nog forum bezoekers zijn met andere favoriete rijders.
 
Uiteraard Paul. Daarom is dit topic ook een beetje overbodig. Iedereen weet dat jij al jaren de grootste Rossi fan bent.

:^

Paul is zo'n grote Rossi-fan dat het bijna tegen het ziekelijke aan is... bijna dan he!



:+
 
Waarom is dit nou weer overbodig. Ja de Rossi Lorenzo fans kennen we wel. Het gaat er ook om of er nog forum bezoekers zijn met andere favoriete rijders.

Je kent geen sarcasme? _O- :+

Zal het ook maar toegeven: Ben al jaren fan van Lorenzo.
 
Dat had ik van jou ook wel verwacht

Nou goed dan, jij je zin:
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Maar niet verder vertellen hoor. Dit weet niemand. En staat ook niet in mijn onderschrift.
 
Dat had ik van jou ook wel verwacht

Nou goed dan, jij je zin:
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Maar niet verder vertellen hoor. Dit weet verder niemand.
 
Favoriete rijder: Rossi (al vanaf het 250 cc aprilia tijdperk)
Bewondering / respect voor: pedrosa, Lorenzo, Marquez, rins, Bautista en Iannone
Weinig met: espargaro broers, Abraham, Simeon, Luthi

Veel "fans" vinden het raar dat je als Rossi fan ook kan genieten van Lorenzo en Marquez qua prestaties, ik vind dat normaal.
 
~
Favoriete rijder: Rossi (al vanaf het 250 cc aprilia tijdperk)
Bewondering / respect voor: pedrosa, Lorenzo, Marquez, rins, Bautista en Iannone
Weinig met: espargaro broers, Abraham, Simeon, Luthi

Veel "fans" vinden het raar dat je als Rossi fan ook kan genieten van Lorenzo en Marquez qua prestaties, ik vind dat normaal.~



Ik vind het niet raar...ik ben geen VR fan maar zonder hem en met hem vele anderen is er geen reet aan , de meeste vergeten dat.
 
Rossi.

Maar ik geniet ook van het rijden (alleen het rijden)van Lorenzo ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan