Honda SH300i deel 5 'Het liefje van Italie'

De vragen die ik heb zijn:
Hebben jullie ervaringen met andere uitlaten? zoja welke? Een Akrapovic vind ik erg mooi klinken maar is ook de duurste. Zijn er ervaringen met Arrow?

Zijn er ervaringen met een K&N filter?

Alvast bedankt.

Bulldozer is de man voor de info rond uitlaten, hij heeft er nu meerdere 'versleten' :Y
Ik heb zelf een Akrapovic en dat geluid kan mij erg bekoren (rijd zonder db killer).
K&N luchtfilter gisteren 'samen' met Bulldozer gemonteerd, merk er qua rijden weinig van maar is op lange termijn goedkoper en geeft meer lucht.

Bulldozer... kom er maar in :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik schrok vandaag van de verzekering (UniGarant) van 225 euro per jaar waar al 80% vanaf was.
Mini casco, dus geen all-risk !
Na even wat verzekering maatschappijen kontrolle was de KNMV de goedkoopste met 58 euro per jaar met 80% no-clame korting.
Waar en wat betalen jullie voor de SH300 ?
 
Laatst bewerkt:
Bulldozer is de man voor de info rond uitlaten, hij heeft er nu meerdere 'versleten' :Y
Ik heb zelf een Akrapovic en dat geluid kan mij erg bekoren (rijd zonder db killer).
K&N luchtfilter gisteren 'samen' met Bulldozer gemonteerd, merk er qua rijden weinig van maar is op lange termijn goedkoper en geeft meer lucht.

Bulldozer... kom er maar in :+

Dank voor je antwoord.
Akrapovic staat bij mij ook bovenaan, maar is ook erg duur.
K&N filter is besteld.
 
Hallo, ik schrok vandaag van de verzekering (UniGarant) van 225 euro per jaar waar al 80% vanaf was.
Mini casco, dus geen all-risk !
Na even wat verzekering maatschappijen kontrolle was de KNMV de goedkoopste met 58 euro per jaar met 75% no-clame korting.
Waar en wat betalen jullie voor de SH300 ?

Ik betaal 17,44 euro per maand (209 euro p/j) bij de KNMV met 80% no claim, trede 20 en all risk.
 
@Rykers, dat is inderdaad niet duur maar ook bij de KNMV daar ga ik volgende maand ook heen, heb 1 maand opzeg termijn bij Unigarant, moest meer betalen bij Unigarant voor de SH300 als voor een Intruder VL1500, Ze kunnen de boom inbij Unigarant (ANWB).

Ben je ook lid van de KNMV ? Brengt dat nog iets leuks voor SH300 rijders?
 
Laatst bewerkt:
Heb je daar een filmpje van? Zonder DB killer?
Is het erg hard?

Bulldozer rijd met Akra incl db killer en zou zijn geluid als iets scheller omschrijven, de mijne zonder db killer is een doffere dreun welke imo nog te doen is. Hoor persoonlijk graag een wat doffer/zwaarder geluid dan een wat scheller.
Daarnaast vind ik een wat steviger geluid dan de stofzuiger die de SH is met standaard uitlaat wel zo prettig in het verkeer/file omdat men je hoort aankomen en ook realiseert dat je geen brommer bent :-)

dus wat is hard? Sorry geen filmpje van maar je bent welkom om een keer te komen luisteren. Vind je het geluid te hard..db killer er weer in en hoppa :] :]
 
Maar dat zal wel alleen een WA verzekering zijn?

Dat denk ik ook, maar een SH300 van 2008 die dus nu 10 jaar oud is moet je die voor de huidige waarde all-risk verzekeren?
Wat zou de waarde ervan nog zijn.
Ik doe het met mijn nieuwe 2 weken oude SH300 ook niet, het hangt bij mij er van af of je hem kan vervangen bij een grote schade (is je spaarpot vol genoeg)? Of hoe belangrijk is het vervoersmiddel voor jou.
 
Bulldozer is de man voor de info rond uitlaten, hij heeft er nu meerdere 'versleten' :Y
Ik heb zelf een Akrapovic en dat geluid kan mij erg bekoren (rijd zonder db killer).
K&N luchtfilter gisteren 'samen' met Bulldozer gemonteerd, merk er qua rijden weinig van maar is op lange termijn goedkoper en geeft meer lucht.

Bulldozer... kom er maar in :+

Ja, en nu is mijn Akrapovic echt aan zijn einde. Hij is voor de 6e keer gescheurd. :(
Net naast de las, van de 5e reparatie. Ik ben het zat en ga een andere uitlaat kopen. Ik denk aan een Yasuni.
Een Akrapovic durf ik niet meer aan. R.i.p, je hebt net aan 30k gehaald en 3 jaar last bezorgt, k*t uitlaat.

Btw: Uitlaat zit nu dempings-glaswol te sproeien door de gescheurde lasnaad heen, halve motor zit onder... :(
 
Laatst bewerkt:
Zo de navi zit er ook weer op
full
 
Ja, en nu is mijn Akrapovic echt aan zijn einde. Hij is voor de 6e keer gescheurd. :(
Net naast de las, van de 5e reparatie. Ik ben het zat en ga een andere uitlaat kopen. Ik denk aan een Yasuni.
Een Akrapovic durf ik niet meer aan. R.i.p, je hebt net aan 30k gehaald en 3 jaar last bezorgt, k*t uitlaat.

Btw: Uitlaat zit nu dempings-glaswol te sproeien door de gescheurde lasnaad heen, halve motor zit onder... :(

Niks R.I.P.
Akra nog even in de schuur leggen. Er moet wat aan te doen zijn. :t
 
Beetje knutselen voor een passende montage aan de spiegel, wat eigenlijk de enigste schroefbare punt op het stuur is wat je kan gebruiken zonder gaten te boren.
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan