Racecracks 27 en/of 28 Augustus 2018

Joep

Uilskuiken !
22 jun 2008
13.187
8.017
Druten
Wie gaan er allemaal deze dag(en) ?

Ik ben zelf aanwezig op 28 augustus op niveau 3(A), ik heb er weer zin in! :Y :]
 
Beide dagen aanwezig sta ingedeeld in groep 3a met een blauwe gsxr k4.

Ah leuk!

Ik rijd rond op deze motor:
full
 
Ik zie net dat ik in 3c zit. Hoe gaat dat in zijn werk met de verschillende groepen 3, rijden al deze groepen tegelijkertijd? Ik neem aan dat ik in 3c gezet ben aan de hand van de snelste ronde die je bij Racecracks op Assen hebt gereden?
Ik had vorig jaar 2.14 gereden. Heb inmiddels net onder de 2.11 op Zandvoort gereden, dus ik moet op Assen ook wel rond de 2.05 kunnen halen.
Ga gewoon in 3c beginnen, en misschien kan ik de 2de dag naar de b groep.
 
Zie net in het tijdschema dat de 3 c groepen apart rijden. Zal de volgende keer eerst alles lezen voordat ik hier overbodige vragen ga stellen 8-)
 
Nog 1-2 pitboxplekken beschikbaar voor de 28e.
Rij zelf in 3c. Interesse, graag even berichtje

Gr Alex
 
We zoeken nog een paar mensen om een pitbox mee te delen. Wie is er nog opzoek naar een gezellig plekje? Het gaat om 28 augustus.
 
Voor iedereen die morgen gaat: Veel plezier!

Voor iedereen die er dinsdag (weer) is: Tot dan!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een leuke dag gehad!

Lekker gereden en mijn pr weer wat aangescherpt.

Helaas wel een technisch mankementje gehad waardoor ik de 3e sessie na een paar rondjes de baan af moest: Het beugeltje van mijn remvloeistofreservoir was gebroken en deze hing dus alleen nog maar aan het slangetje waarmee deze aan de rempomp zat! :X

Gelukkig was het met wat tape en tyraps te fixen dus kon ik de andere sessies gewoon lekker doorrijden!

@Ferry: Bedankt voor de goede zorgen weer, ook het omroepen ivm de gewijzigde tijden was lekker duidelijk zo! :t
 
2 mooie dagen gehad al was de eerste een beetje tricky met de vele kleine buitjes die ook weer direct opgedroogd waren. 2e dag was geweldig kwa weer, volgens mij heb ik joep een keer ingehaald in groep 3a reed je ook toch?
En mooi onder de 2 minuten kunnen duiken de 2e dag ik ben er erg blij mee. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan