Waar motorkleding voor kind huren (maat 140)

Monster796

MF veteraan
27 jul 2010
2.903
2.487
Dongûh, Jongûh.
Hallo,

Ik wil binnenkort een weekendje met mijn zoon naar de Eiffel. Daarvoor wil ik motorkleding + helm voor hem huren.
Kopen wil ik niet, want hij zit volop in de groei en het is de eerste keer dat we samen op pad gaan. Het is dus maar de vraag of hij het leuk vindt en of we dit vaker gaan doen.

Weet iemand waar je motor kleding voor kinderen kunt huren? Ik heb al in oudere topics zitten snuffelen, maar daar niet veel bruikbaars in gevonden. (Silverline is gestopt met verhuur van motoren en kleding)

Zoon heeft maat 140, denk ik.

Alvast bedankt!
:]
 
Bij maat 140 hoort een jaar of 10?
Ik zou lekker met de trein met 'm op stap gaan :/

Met zo'n kind al zo'n rit maken.. Maargoed is mijn mening, ik zal wel te voorzichtig zijn en hele generaties zijn ook zo groot en stoer geworden enz.. :W
 
Ik koop het altijd gewoon. Tweedehands kleding, iedereen heeft hetzelfde probleem dus er is veel aanbod.
Helm zelfde verhaal, ze hebben het meestal toch maar weinig op, het spul is meestal zo goed als nieuw.
Mijn dochters zijn ondertussen alweer 13 en 11 en krijgen ieder jaar iets nieuws.
y4mr65KuVaPC05NHwSTXY94IqfDpFUOF7IoPUQeIygxhIN_7sEuFYa3ORnXUYIncSBXDxOdPV5YhtMI_T-cbfF0x7LIQ9i-el_TnArEPEPnaqRqA0ndVv-7DZJ-t8R20MhMGV1fVilZHPvLLv7nP0G24GnX1PiqXUOmpXfqciX0mxWCOg2xas2EBKA4FfFegyhhdvfYMCrNXtCA3NzhzinSSg


Adviezen over trein heel snel vergeten. Angsthazen hebben we al genoeg op de wereld, blijf dan maar gewoon binnen en sterf een rustige dood terwijl je naar Lingo kijkt, dan rij je ook niet in de weg in een potentieel spannende bocht.

Met je kids op de motor is fantastisch, echt een super gave beleving. Ik zou alleen wel rustig aan, met kleine stukjes beginnen. Eerst op zondag avond rustig een tochtje van een half uurtje, ijsje eten op een terrasje en een half uurtje terug. Vergis je niet hoe inspannend het voor die kleintjes is.
Mijn dochters gaan al achterop sinds ze 6 zijn. Belangrijk is dat ze goed met de voeten bij de stepjes kunnen en dat ze zich goed kunnen vasthouden.
Daarnaast ga ik veel met zijspan met ze weg, dat is nog relaxter.
 
Laatst bewerkt:
Adviezen over trein heel snel vergeten. Angsthazen hebben we al genoeg op de wereld, blijf dan maar gewoon binnen en sterf een rustige dood terwijl je naar Lingo kijkt, dan rij je ook niet in de weg in een potentieel spannende bocht.

Met je kids op de motor is fantastisch, echt een super gave beleving. Ik zou alleen wel rustig aan, met kleine stukjes beginnen. Eerst op zondag avond rustig een tochtje van een half uurtje, ijsje eten op een terrasje en een half uurtje terug. Vergis je niet hoe inspannend het voor die kleintjes is.
Mijn dochters gaan al achterop sinds ze 6 zijn. Belangrijk is dat ze goed met de voeten bij de stepjes kunnen en dat ze zich goed kunnen vasthouden.
Daarnaast ga ik veel met zijspan met ze weg, dat is nog relaxter.

Je had tussen de regels misschien wel kunnen lezen (of je gewoon bedenken) dat ik hier op doelde B|
Je bent het met me eens dat als je niet veel met je kind rijdt (anders had je inderdaad net als jij een kindermotorpak al in bezit, al dan niet tweedehands), een ritje Eiffel best een flinke rit is om mee te beginnen.

En zijspan is uiteraard leuker dan de trein.. Ik bedoelde gewoon dat als je persé iets verder weg wil er waarschijnlijk relaxtere manieren zijn, ook voor je kind.

Je hele angsthazenverhaal met je Lingo moet ik hard om lachen. Houd toch op man, je kent me helemaal niet _O-
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je goed bedoelde adviezen, maar je weet toch niet waar ik woon? Ik zit in twee uur in de Eiffel.
En als ik met de trein zou willen reizen zou ik wel op de site van de NS vragen waar ik een railrunner zou kunnen kopen.

Als je niks te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks. Je lijkt mijn vrouw wel.
 
Laatst bewerkt:
Hey sorry! Het waren geeneens adviezen hoor, gewoon mijn eigen mening/gedachtes. Maar ik zal het niet meer doen! :t

Lijkt wel of ik tegen m'n vrouw praat..
 
Dank voor je goed bedoelde adviezen, maar je weet toch niet waar ik woon? Ik zit in twee uur in de Eiffel.
En als ik met de trein zou willen reizen zou ik wel op de site van de NS vragen waar ik een railrunner zou kunnen kopen.

Als je niks te zeggen hebt, zeg dan gewoon niks. Je lijkt mijn vrouw wel.

nog 2 uur rijden naar de eifel :?
ik maar 7km :+
je zoon valt al in slaap voor je er bent
heb wel eens gezien dat iemand zijn kind vastbond aan z'n middel met een bandje van de action :X
maar goed was ook een belg _O-
 
Ik lees rustig mee. Heb een dochtertje van 8 die ook graag een keer met papa mee wil :} *O* . En ik heb daar de ideale motor voor _O-.
Maar goed, om nou een hele set te kopen voor misschien 1 ritje, dat gaat me te ver. Huren en dan kijken wat ze ervan vind klinkt ideaal. Als ze het na een ritje nog leuk vind kan ik altijd nog alles (zo goed als) nieuw kopen.
 
Kunnen we niet als MF ers delen in de kidskleding? T dient toch een goed en leuk doel vind ik. Motorvirus verspreiden blijft leuk.

Mijn kids van 9 en 10 gaan al mee met mij. Max uurtje rijden tot nu toe. Heerlijk!

Maar goed ik bied aan: Als iemand ons kinderpak incl helm wil lenen: no problem. Kost je een ritje naar Dedemsvaart. 😎 Pak is incl handschoenen (laarzen heb ik niet) en is geschikt tot ong. 11/12 jaar. Ligt aan de lengte natuurlijk.
 
@jpreesink
Super dank voor je aanbod, maar Dedemsvaart is wel erg ver voor mij, dus die sla ik even over!
Maar ik hoop van ganser harte dat andere forum lezers er iets aan hebben.

@gsx600f-johan
Ik zal het even precies navragen (ik zet hem niet elke dag op de weegschaal :) ) en zal het je in een PM laten weten. Alvast dank voor het meedenken! Wordt gewaardeerd.

PS: Kees Den Haag
Dat zijn serieuze tripjes! LEuk. Heb het even gescand en zal het vanavond eens op mijn gemak doorlezen.
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het 2e jaar met mijn zoon van 12 een week lang Alpenpassen gereden. Onvergetelijk! Ik zou je adviseren om op MP te kijken. Daar is het aanbod redelijk goed en tegen lage prijzen. Bevalt het niet, dan zet je het met weinig afschrijving weer te koop.
 
Dank jullie allemaal wel voor het meedenken.
Ik ben op Markplaats bezig voor het een en ander en heb gsx600f-johan een PB gestuurd.

Gaat dus goed komen.

Ik ga maar eens op zoek naar een mooi Hotelleke!
 
Terug
Bovenaan Onderaan