Bo Bendsneyder deel 2

Ongetwijfeld goed bedoeld, zo'n campagne, fijn dat er zulke initiatiefrijke motorsportfans zijn! Ik heb er wel vraagtekens bij. Ten eerste: dit is een initiatief van een (willekeurige?) fan. Geen idee of er een connectie is tussen team Bo en de fan, laat staan de funding, en ik voel me er niet prettig bij om dan geld over te maken.

Verder: de €5000 is een willekeurig, haast nietszeggend bedrag. Meer dan een druppel in de emmer is het niet. Getfunded.nl betaalt donaties gewoon uit (minus 7% en €1,15 transactiekosten), dus het doel hoeft ook niet gehaald te worden en het tijdspad speelt geen rol. Overgemaakt is overgemaakt. De fan heeft straks wat geld in handen, en hoewel ik die persoon wel blindelings vertrouw, is dat alleen gebaseerd op dat iemand met een campagne voor Bo toch wel een goed hart moet hebben. Maar als Bo en/of RW om centen verlegen te zitten en via crowdfunding iets op willen halen, geef ik het liever direct aan hun.

Speaking of which, Bo lijkt zelden te zeggen dat ze echt meer geld nodig hebben, en geeft op social media nou ook niet de indruk dat het allemaal krap bij kas is. RW heeft jarenlang met Nederlandse coureurs rond kunnen komen in de laagste klasse. De Moto2 schijnt stukken goedkoper te zijn dan Moto3, waardoor een eventueel gat ook lager zal zijn. Gaat deze crowdfunding een verschil maken in het gesprek bij RW om tafel? Is het überhaupt nodig?

Als RW Racing en/of Bo een crowdfundingactie met een goed verhaal opzetten, ben ik van de partij. Daar sta ik helemaal niet negatief tegenover. Maar ik ben niet de grootste fan van bedelen of doneren, dus een willekeurige Getfunded van een willekeurig persoon voor een niet nader onderbouwd doel? Nee dank je.

Het is opgezet door een fan die wel contact met Steven Bendsneyder heeft gehad. Die is ook blij met het initiatief, maar is zelf ook bezig om iets centraals op poten te zetten post hij op Facebook.
 
Verd....

Donald-Trump.jpg



:( :(
 
Laatst bewerkt:
3 euro per kaartje voor de TT naar Bo. Dan is het probleem opgelost. Bezoekersaantal blijft hoog, Bo blijft rijden.

Groeten,
Fietske
 
Alle betrokken partijen praten over en support actie die begin vaolgende week online moet staan.
Goed initiatief en ben benieuwd hoe of wat.

Support actie Bo Bendsneyder in de maak

Mooi man. Maar na de recente actie van Evert gaat er hier vanuit MF natuurlijk niemand meer mee werken aan een door Racesport.nl gecoördineerde actie. Want hier zitten alleen maar negatievelingen (volgens Evert) _O-
 
Mooi man. Maar na de recente actie van Evert gaat er hier vanuit MF natuurlijk niemand meer mee werken aan een door Racesport.nl gecoördineerde actie. Want hier zitten alleen maar negatievelingen (volgens Evert) _O-

Nou, dan moet Evert maar flink schuiven :t
 
Wellicht dat men zich in de Nederlandse racerij toch gaat realiseren dat als Bo geen start meer heeft het waarschijnlijk een hele tijd gaat duren voordat we weer een Nederlandse rijder in de GP's hebben. Maar Bo moet het zelf natuurlijk ook gaan afdwingen.

Ik denk dat men zich dat in de racerij wel realiseert en al heel lang. Het is meer dat de financiele back up er nu eindelijk wel eens zou mogen komen..
 
Ik denk dat men zich dat in de racerij wel realiseert en al heel lang. Het is meer dat de financiele back up er nu eindelijk wel eens zou mogen komen..

Alleen een echt grote hoofdsponser dat is wat er nodig is , zo`n actie om een paar bandjes te kunnen betalen zal niet helpen. Helaas wordt dat zeer moeilijk in Nederland , motorsport is niet zo populair als wij graag zouden willen. :/
 
Alleen een echt grote hoofdsponser dat is wat er nodig is , zo`n actie om een paar bandjes te kunnen betalen zal niet helpen. Helaas wordt dat zeer moeilijk in Nederland , motorsport is niet zo populair als wij graag zouden willen. :/

Liever een flink aantal kleineren die het hele budget bij elkaar leggen. als er dan 1 wegvalt ben je niet direct groot deel van je budget kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Liever een flink aantal kleineren die het hele budget bij elkaar leggen. als er dan 1 wegvalt ben je niet direct groot deel van je budget kwijt.

Daar heb je wel een punt. Maar denk niet dat de kuip groot genoeg is om alle sponsoren dan te kunnen laten zien. Met andere woorden zonder een grote sponsor word het een hopeloze zaak.
 
Precies. De TT moet gewoon alle bezoekers aanschrijven dat ze 3 euro over moeten maken en het bedrag is één klap bij elkaar. Doe je dat niet dan ben je dus geen echte racefan.
Waarom gaat het TT-circuit niet sponsoren? In andere landen gebeurt dat toch ook. Hoe mooi is het voor een Nederlands circuit om een Nederlands team met Nederlands talent te hebben :Y
 
Waarom gaat het TT-circuit niet sponsoren? In andere landen gebeurt dat toch ook. Hoe mooi is het voor een Nederlands circuit om een Nederlands team met Nederlands talent te hebben :Y

Ik neem aan dat zoiets al gebeurt, in de vorm van trainen op het TT-circuit en het Junior Track. Ik kan me niet voorstellen dat Bo ook gewoon bij CRT boekt en €200 per dag aftikt. :+
 
Knmv programma ga ik vanuit twonha ;)

Wat betreft crowdfunding; waarom zou ik geld overmaken zodat hij kan blijven racen ? Als ik van Gerrit begrijp dat er niet gereageerd word op sponsor vragen, moeten ze het zelf maar oplossen.
Vind het mooi dat er een nl rijder bij zit maar krijg je de centen niet rond of zijn de prestaties niet goed genoeg, dan is het gewoon exit! Net als zoveel dingen in t leven.

Racesport weer erg jammer qua aanpak.. de crowdfunding/actie van iemand anders proberen over te nemen en het te laten lijken alsof ze het zelf wel even regelen.

Hoop dat er voor bo goed nieuws/ sponsor komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan