Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch

Wanneer Barbecue ?

  • 23 September

    Stemmen: 7 77,8%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%
  • 23 September

    Stemmen: 2 22,2%
  • 23 September

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

N-Trance

Die hard MF'er
30 mei 2005
372
0
Nieuwe activiteit: Barbecue

Wanneer: 23 September om 19.00 uur (20.00 start barbecue)

Waar: Schuur van T.R Roadkill (route volgt nog)

Wie komen er:
------------------Drinkt:
T.R. Roadkill........bier met water
PeerkeMikuni.........cola light/spa-?
Mercy_symbol.........cola/fris (behalve fris met "light" erop)
Gawaine..............cola
vriend van 2wieler :+ ..fris
N-Trance.............Fris :Y

Rebbel................spa blauw/fris
Hannah................drinkt spa blauw/evt 2x rode wijn
Rausdouwer...........slokje water + overgebleven fris van Rebbel
------------------------------------------------------------
Bij deze dus, het lijkt mij een goed plan om de inschrijvingsdatum voor de BBQ te sluiten op vrijdag de 16e, dat is dus over een week, de mensen die er dan staan word eten voor besteld. In overleg met N-Trance via de mail gaan we voor een menu van 10 euro per persoon, dat is dus alleen het eten, schikt het een ieder als er nog 5 euro bij komt zodat ik kan zorgen voor drinken.

mensen die graag een wijntje wensen, laat dat weten\

Laat trouwens sowieso maar weten wat je drinkt, is wel handig, kan dat in de startpost erbij gezet worden door N-Trance.

Ik ga in principe uit van fris en bier, want dat komt meestal nog wel op als het over blijft (makkelijker te verdelen)

Nogmaals, kijk effe hoe je komt (motor, auto, trein), want als ik het idee heb dat je onder invloed naar huis wil, kun je lopen (ik woon echt 5 minuten van station rosmalen vandaan....)

De kosten PP komen dan dus op 15 euro, ik zal de 16e alle ingeschrevenen een mailtje sturen met mijn bankgegevens, want ik ben niet zo vermogend dat ik voor 10 man eten en drinken kan voorschieten.

:+
 
Laatst bewerkt:
Je mag met me mee naar huis rijden door de file om 17.15 vanuit Den Bosch over de A59 dan A27 en dan ben ik weg en mag je helaas alleen terug...

Werk alleen in Den Bosch. Heb je de functie 'zoeken' al gebruikt, want volgend mij is er vast wel een topic voor mensen uit Den Bosch. Bij de megameeting stonden er iig veel bij 'de lucht'.
 
Maakt mij nie uit, als ik die kilometers maar maak..... ;)
Bedankt voor de tip, zal eens ff gaan kijken.
 
ik en mijn vriendin rijden allebei regelmatig in de omgeving van Den Bosch,

misschien wel leuk om ook eens met een M-F'er af te spreken :+
 
Zou idd leuk zijn om met enkele leden af te spreken.
Heb zelf nog enkele routes liggen.....die ik nog niet gereden heb.
De routes gaan van DB naar de Peel, route langs Kastelen en rivieren, rondje (220km) rond Noord Brabant, etc. Dus aan de routes ligt het niet denk ik.
Hopellijk melden zich nog meer MF-ers, dan kunnen we snel een datum/plaats prikken. Ben benieuwd
 
Heeft er iemand een voorkeurs datum voor een rit ?
Kan alleen dit weekend niet, mag ook een door de weekse dag.
Laat maar weten......
 
Wie heeft er volgende week tijd/zin om een rit te rijden vanuit Den Bosch naar de Peel (± 220 km) :] Heb de route zelf nog niet gereden, dus ben zelf ook benieuwd. Lijkt mij verstandig om bij het Provincie huis te verzamelen.
Nu de vraag: WANNEER en HOE LAAT (weet nie hoe lang je er over rijd....dus)

Wie gaat ermee en op welke dag.
Hoop dat er nu concrete anwoorden komen, anders kan het nog lang duren voodat we rijden.... :+ :)
 
KawaZZR600 , je moet het ook niet van andere laten afhangen.

Kom gewoon zelf met een concrete datum/tijd en kijk wie er komen opdraven.

(just a tip, geen kritiek)

Cheers, Marc
 
Allo, ik rijd ook in DB en omgeving, lijkt me leuk zo een toertje doen met DB'ers

:^ Niet aleen DB hé ;) Ook omgeving O-)

Een rit van 220 km lijkt me wat veel om in de avond te doen, de meeste werken of studeren tot een uur of 5 ?

Dit weekend kan ik niet, moet even alle tijd in mn afstudeerproject steken. Daarna moet eig geen probleem zijn.

Dus ik stel voor : Zondag 12 Juni, om 11 uur s'ochtends verzamelen bij het provinciehuis in DB ?. Is dit een goed idee?

@kawazzr600 : Mischien is het handig als je dan de eerste route die je wild rijden hier post als word bestand, zodat idereen hem kan printen en mee nemen ? Of wil je het hele stuk als "voorrijder" rijden?
 
Laatst bewerkt:
4 juni is dit weekend ! Het is al 31 mei vandaag :P
Anders volgende week zondag de 12e doen en dan om 11 uur
vertrekken bij het provincie huis ?
 
Laatst bewerkt:
4 juni is dit weekend ! Het is al 31 mei vandaag :P
Anders volgende week zondag de 12e doen en dan om 11 uur
vertrekken bij het provincie huis ?

Je hebt gelijk... heb net te lang naar mn boeken gekeken denk ik |( Ik zal even mn post aan passen. Zondag de 12e dan maar ?
 
zal ook even kijken of ik de 12e kan :)


en dit is mijn motor 8-)
vfr4da.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier issie weer........
We gaan ervoor...!!!!!!!!!!!!

:] ZONDAG 12 JUNI OM 11:00 uur VERZAMELEN BIJ HET PROVINCIE HUIS IN DEN BOSCH.
DE ROUTE GAAT NAAR DE PEEL :]
Hierbij de route in word-bestand
(pff blij dat ik nu niet de hele weg moet voorrijden...., dus bij het verzamelen ff enkele afspraken maken mbt voorrijd(st)er )

(Ben benieuwd met hoeveel motoren we gaan?)

gr.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/207568/248a375856e84181899229123d78bdc4 (Den Bosch - Peel .doc)​
 
Laatst bewerkt:
Net eventjes gekeken op de kalender en tot mijn verbazing is zondag de 12e leeg dus count me in als het mooi is dan. Sinds vandaag eventjes mijn open dempers vervangen door de orginelen dempers dus van geluids overlast hebben jullie geen last :+ Maar waar is dat het provincie huis |( Ik als ge- exporteerden Hagenees weet de weg nog niet zo goed in D-B :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan