Regels 11/35kW-forum

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Tsjah, je ontkomt er niet aan...

Dit forum is alleen bedoeld voor de échte 25kW-gerelateerde zaken. Denk bijvoorbeeld aan verzekering-technische vragen, of het showen van je 25kW-racemonster :) .

Let er wel op dat je topics in het goede forum post...wat voorbeelden:
[*] Te koop, Honda CBR600 25kW --> Gezocht & Gevonden
[*] De ketting van mijn Aprilia RS125 kraakt! --> Techniek
[*] Wordt je 25kW-motor gecontroleerd na een ongeval? --> 25kW
[*] Zullen we een 25kW-meeting houden? --> Waar is wat te doen

Lijkt me wel duidelijk zo :)

Nou zullen er allicht twijfelgevallen zijn ("Hoe haal ik de restrictor eruit?", 25kW of Techniek bijvoorbeeld), maar probeer het gewoon logisch te bekijken, en eventueel met behulp van de modjes komt het vast wel goed...
 
Bij het aanklikken van het 25KW topic zag ik nog net even de advertentie "op zoek naar een echte motor" wegflitsen....
 
Ziezo, dan heb je onmiddellijk wat 25kw-looks op je forum *D

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/82616/b6315818abeba14b7efb4f0f951bc17f (Afbeelding 115.jpg)​
 
arroooooooooooooooooooow :9

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/82617/4f68ca4048038ef506b182d02ff87520 (Afbeelding 116.jpg)​
 
Je mag best een topic starten om je motor te showen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat in dit topic gaat doen. B|
 
Je mag best een topic starten om je motor te showen, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dat in dit topic gaat doen. B|

full
 
Voor mensen die vinden dat er in deze topic wel erg weinig staat; http://www.25kw.net (www.25kw.net)
Erg leuk vind ik zelf, moet nog 1,5 jaar 25KW'en...
 
Jawel, ook deze Monster is (helaas) nog 25 kw.... Maaaaaar over 11 maanden gaat de knop om en dan gaat ie weer origineel. En dan maar lekker :]

full
 
ik ben ook net 18 geworden m en ik wil me motorrijbwijs ook heel graag halen maar ik heb egt geen zin om 25 kw te rijden omdat ik ook veel rij op een ktm 250cc ben ik bang dat ik het strax geen flikker aan vind om 25kw te rijden en je moet 2jaar 25 kw rijden dus ik denk dat ik wacht tot ik 21 ben
 
ik ben ook net 18 geworden m en ik wil me motorrijbwijs ook heel graag halen maar ik heb egt geen zin om 25 kw te rijden omdat ik ook veel rij op een ktm 250cc ben ik bang dat ik het strax geen flikker aan vind om 25kw te rijden en je moet 2jaar 25 kw rijden dus ik denk dat ik wacht tot ik 21 ben
Dan moet je dus nog 3 jaar wachten |(
 
Nou heb net even motor forum oma ontmoet maar ga het toch proberen. Het rijden van een 25kw motor is dat puur voor als je jonger dan 21 bent in nederland? Ik heb mijn 25 kw motorrijbewijs in engeland gehaald (op een 125 cc) en rij een restricted 650 (ben geen 21 meer zucht) vraag me af of dat in ned voorkomt? Na 2 jaar gaat de restrictor kit er af.
 
het mag soms wel wat ... bezoekers vriendelijker heb op 3 onderwerpe een slotje gekregen omdat er ergenssssss....... in een forum het onderwerp al voorkwam met ruim 300 reacties waar dus niet tussen te komen is.
maar ook ik begrijp dat onderwerpen een beetje bij elkaar moeten staan maar het mag wat vriendelijker moderators!!! :] *O* :W O-)
 
Die 25 Kw-regel slaat nergens op.Dan moeten ze dat met een auto-rijbewijs ook gaan doen.Iemand van 18 mag wel in supersnelle sportauto rijden.(Of zit ik er nu naast?)Dat puntenrijbewijs stelt ook niks voor.Maar een kleine kans dat je gesnapt wordt als je je niet aan de regels houdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan