Uit de oude doos..

Ik begon me ook al aardig oud te voelen toen ik een heel groot gedeelte van 't startveld op die foto herkende......... 1982 al weer, 20 jaar geleden, pffff...

Zou best nog eens wat races uit die tijd op video willen zien.
Ik heb "die" race op Francorchamps op video *D ,tevens life op tv gezien bij familie die RBTF kon ontvangen.......oja' we worden allemaal ouder ;)

www.dukevideo.com misschien hebben zij nog iets voor je ;)
 
Ook leuk.....
misc
 
Ja, perfekt! :} GP's vanaf 1983, da's mooi.
Heb je er wel eens iets besteld of ervaring met Dukevideo.com?
Persoonlijk niet maar een collega van mij heeft er al een berg bij besteld en volgens hem gaat het altijd goed.
Is onlangs al op een topic besproken hierroooooo ;)
 
Waarom heet dit topic niet 'uit de oude doos' :? Wel heel leuk, ik ben nl. ook al 'wat' ouder en (her-)ken de meeste coureurs van de eerste foto ook al :) Tsja, 2 nederlanders op fabrieksmotoren in de MotoGP...dat gaan we niet gauw meemaken :( Heel leuk R1Beest, wat 'herinneringen' ophalen.. :} Kun je nagaan dat velen op dit Forum niet eens weten dat je 'een paar jaar' geleden een GPmachine moest aanduwen :X
 
Waarom heet dit topic niet 'uit de oude doos' :? Wel heel leuk, ik ben nl. ook al 'wat' ouder en (her-)ken de meeste coureurs van de eerste foto ook al :) Tsja, 2 nederlanders op fabrieksmotoren in de MotoGP...dat gaan we niet gauw meemaken :( Heel leuk R1Beest, wat 'herinneringen' ophalen.. :} Kun je nagaan dat velen op dit Forum niet eens weten dat je 'een paar jaar' geleden een GPmachine moest aanduwen :X
"Uit de oude doos" kwam bij mij op na het openen van dit topic.

Dus Arckira..laat ook maar wat zien,lekker nagenieten van hoe mooi het was :}

Het was een te gekke tijd 3 nederlanders in de top10 van de 500cc....ohhhh wat een verwenning voor de Nederlandse fans.

Wat betreft dat aanduwen,Jack Middelburg die de grootste moeite(i.v.m met een beenblessure) had om zijn Yamaha aan te duwen vanaf zijn pole op Assen in 1980 vertrok bar slecht....en toch nog won...een keiharde :} coureur.

Ze hebben het toch wel erg makkelijk in deze tijd :Z
 
Francorchamps 1978..uitleg eigenlijk overbodig ;) ....de witte reus won :}
full
 
Fotoshop :? ..bestond toen nog niet :} .... ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Jack Middelburg was toch zo kreupel (van al z'n stuiterpartijen) dat hij die motor amper van z'n plek kon duwen?
 
Jack Middelburg was toch zo kreupel (van al z'n stuiterpartijen) dat hij die motor amper van z'n plek kon duwen?
Nee hoor,hij was er op Paul Richard afgevallen een weekje ofwat voor Assen en had hierdoor een breuk of wat dan ook.

Jack was niet kreupel......

Mooie shot's Joris :?
 
Nee hoor,hij was er op Paul Richard afgevallen een weekje ofwat voor Assen en had hierdoor een breuk of wat dan ook.

Jack was niet kreupel......

Mooie shot's Joris :?

Ja, ik weet het. Klok en klepel verhaal, was ook voor m'n tijd. :)

Maar het klopt toch wel dat Middelburg er door zijn spectaculaire stijl er toch net iets te vaak onvrijwillig hard afstapte?
 
Ja, ik weet het. Klok en klepel verhaal, was ook voor m'n tijd. :)

Maar het klopt toch wel dat Middelburg er door zijn spectaculaire stijl er toch net iets te vaak onvrijwillig hard afstapte?
Klopt Joris ...het werd helaas zijn dood ;(
 
Ik kan eigenlijk weinig/niets van Middelburg vinden op het internet....help mij :)
 
Klopt Joris ...het werd helaas zijn dood ;(

Dat weet ik dan weer wel '( Het gebeurde tijdens een NK race in Tolbert (1984). Ik heb de beelden een paar keer gezien.
Mijn pa volgt de GP's al vanaf 1970, ging ook regelmatig naar buitenlandse races. Het is mij dus met de paplepel ingegeven.

Als het aan m'n pa had gelegen had ik Jarno geheten, moeders stak er echter een stokje voor...
 
Tuurlijk! zijn bijnaam was niet voor niks Jumping Jack!
Na z'n overwinningen op Assen en Silverstone in '80 en '81 werd dat al gauw Flying Jack!
Middelburg ging altijd en overal voluit! Op prutbaantjes als Twello, op levensgevaarlijke banen als Imatra, als Jack ging racen, dan ging'ie ook echt racen

Imatra (Finland) gevaarlijk? Och.......
Imatra%2780%5FRossi%5FHartog%5FRoberts%2Ejpg

En dit is het stuk zonder de spoorwegovergang....
 
Terug
Bovenaan Onderaan