Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Het vorige topic is al over zijn maximum heen dus dan maar een ander topic voor alle rijders in de omgeving en natuurlijk ver daar buiten.

Er komt hier van alles, van gekken tot enigszins normaal. Van jong tot oud.Van veel haar tot erg kaal het maakt allemaal niet uit. })

Zolang het maar gezellig is en lekker gereden kan worden :]

Dat is waar het ons omdraait, dat dit nummer 4 is wil natuurlijk wel een hoop zeggen.
Ritjes gaan we rijden en nog veel meer.....

Ook weleens stapavondjes geregeld en heerlijke BBQ´s. Feestjes en appeltaarten kan ik me ook nog wel herrineren.

Oja heb ik al verteld dat er ook wel eens gereden wordt? :Y
 
eindelijk het nieuwe topic. duurt ff maar dan is ie er.
hallo allemaal bij dit nieuwe topic. ben nu al benieuwd hoe vaak het weer zal gaan over poedels.

heb wel weer zin om te gaan :] tis alleen zo'n kl*te weer
 
Zondag wordt het weer stukken beter had ik begrepen, werd ook al in het oude topic gezegd.
Dus misschien kunnen we dan wel een stukkie rijden?

Ik stel voor, als het mogelijk is, ´hetmooieritjevanOllierichtingAchterhoekovereenbootjevaren´ route *O*

En dan Ollie als voorrijder want hij kent de weg daar })
 
Over de Waaldijk naar Doornenburg, daar het pontje op, aan de andere kant nog een stukkie door tot Aerdt over de dijk (lekker snelle bochtjes :9 ) en dan zit je al een stuk de achterhoek in.

Ik moet toevallig zondag die richting op, weet nog even niet hoe laat, maar ik wil best een toeristische route rijden. En dan eerst naar Doetinchem, m'n ouders lastig vallen, en dan door naar m'n oma. Maarrrr, als het even kan, lijkt het me leuk het eerste stuk gezellig samen te rijden. Hoewel een aantal van jullie waarschijnlijk nog altijd een stuk harder over de dijk blaast dan ik, maar dan moeten jullie maar af en toe wachten. :P

Liggen trouwens erg mooie weggetjes in de Achterhoek. Tijdje terug nog met een collega van m'n vader een tochtje gereden, was erg aangenaam. En een paar kilometer buiten m'n geboorteplaats was ik al volledig de weg kwijt. :o
 
Oke dan!
Weer een frisse! :)
En zoals eerder gezegt, genoeg geleuterd en laten we het vanaf nu gezellig houden... :)
Wat gezegd is, is gezegd, wat gedaan is, is gedaan en nu verder... :Y
En nu moeten we maar een keer weer wat afspreken om te gaan rijden, ik de ben motor nog niet kwijt en als ze niet meer gaan bieden ga ik de eerste zijn die een ton op een ZX9R gaat zetten! *O* :Y _O-
 
Zondag wordt het weer stukken beter had ik begrepen, werd ook al in het oude topic gezegd.
Dus misschien kunnen we dan wel een stukkie rijden?

Ik stel voor, als het mogelijk is, ´hetmooieritjevanOllierichtingAchterhoekovereenbootjevaren´ route *O*

En dan Ollie als voorrijder want hij kent de weg daar })
:^ *O*
 
yahoo.gif
Dacht doe ook een kreet dat ik er weer bij ben
yahoo.gif
 
Zondag wordt het weer stukken beter had ik begrepen, werd ook al in het oude topic gezegd.
Dus misschien kunnen we dan wel een stukkie rijden?

Ik stel voor, als het mogelijk is, ´hetmooieritjevanOllierichtingAchterhoekovereenbootjevaren´ route *O*

En dan Ollie als voorrijder want hij kent de weg daar })


Zow weer een schoon topic :9

Goed idee om zondag te rijden.. alleen ik wil wel even de GP kijken, zullen we daarna of vinden jullie dat te laat ?
 
Ik heb effe 3 pagina's doorgelezen op het deel 3-topic en deel 4 is alweer geboren.(ik lag wat achter door vakantiebezigheden.) Ben er weer bij met mijn groene frikandel. Ik hoop deze ronde zonder hulp van moderator's. Geen klein voorstel-rondje met foto's deze keer.......... :N jammer.......... -O-
 
Goed idee om zondag te rijden.. alleen ik wil wel even de GP kijken, zullen we daarna of vinden jullie dat te laat ?
Hé, ik hier? 8-)

Nou dan gaan we zondag toch lekker een stukkie rijden! Na de GP? Ff kijken hoe laat die is....
full

Aaaaaaa 6:45 uur tot 8:15 uur. Neuh dat is niet te laat! :)
Om 9 uur op de Waalkade dan maar?






:+
 
hee mensen *O* *O* gevonden.zondag eindelijk tandwielen enzo doen,maar als ik snel klaar ben dan misschien :] :]
 
Hallo iedereen,

Zal me even voorstellen aangezien dit mijn eerste post hier is.

Kom uit megastad nederasselt :W , rij nu sinds 3 maanden als eerste motor een fireblade uit 93 en uiteraard regelmatig de behoefte om deze van stal te halen :]

Helaas ligt er op dit moment nog zo'n 10 kuub zand op de oprit dus de garage kan niet open en dus kan ik zondag helaas niet mee. Misschien dat ik een gedeelte morgen vrij kan maken zodat ik er wel langs kan :Y :Y :Y
 
DAT WORD NOG FLINK MET DE SCHOP AAN DE GANG DAN }) HALLO ALLEMAAL ZORG DAT HET TOPIC FLINK WAT PAGINAS KAN GROEIEN :Y
 
het word zondag wel mooi weer om een stuk te gaan blaazen :] er is bij vander valk in vianen een minnie treffen voor zx12 rijders :} word tog nog gezellig :Y
 
Laatst bewerkt:
Nou een voorstel ronde klinkt niet gek.
Ik ben Sgapie en ben nu 25 jaartjes oud.Ik rijd een groene Kawa, ZX9R uit 1998 met de kop van een 2000-er.

Hieronder een recent rustig fotootje.Gewoon lekker rustig en voor de verandering beide wielen op de grond :9

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan