Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook nog geen schets ?
Heb je wel de juiste lengte gemeten ? Dus met een stuk karton een model
uitknippen en dan de bochten erin vouwen. Zo zit je dan aardig dicht bij de lengte. Ik kan beter een cm te lang als te kort laten zagen :z




Tuurlijk heb ik gemeten 8-) ik heb een tekening van het origimeel en een zelf ontworpen geklieder op een blaadje *O*
 
nou dan gaat het wel goedkomen.

Ik heb trouwens net een tanktas gekocht *O*


Das wel een handige ja, zo'n McGyver ding wat ook als rugzak en als zadelding en weet ik veel wat kan worden gebruikt.

[me]PeerkeMikuni haalt jeugdherinneringen op aan de man die met een stukje kauwgom een nuclear meltdown tegen kon gaan ;)
[/me]


mcgyver1.jpg
 
Das wel een handige ja, zo'n McGyver ding wat ook als rugzak en als zadelding en weet ik veel wat kan worden gebruikt.

[me]PeerkeMikuni haalt jeugdherinneringen op aan de man die met een stukje kauwgom een nuclear meltdown tegen kon gaan ;)
[/me]


http://www.husker.blogger.com.br/mcgyver1.jpg ((Afbeelding))

L :+ L hahahaha Nou nog kauwgom aanschaffen.
 
Das wel een handige ja, zo'n McGyver ding wat ook als rugzak en als zadelding en weet ik veel wat kan worden gebruikt.

[me]PeerkeMikuni haalt jeugdherinneringen op aan de man die met een stukje kauwgom een nuclear meltdown tegen kon gaan ;)
[/me]


http://www.husker.blogger.com.br/mcgyver1.jpg ((Afbeelding))





veel van die man geleerd :} :}
 
Idd een snelle aktie ;)
is ie inclusief magneten :+


Ja en ook zo'n kaartleesdinges wat ik toen van jou had geleend.
Daarop kan een klein tasje van 5 ltr (vind dat bij Peerke wel zo handig) en daarop kan je dan weer die grote tas doen die je ook als rugzak kan gebruiken.
 
Ja en ook zo'n kaartleesdinges wat ik toen van jou had geleend.
Daarop kan een klein tasje van 5 ltr (vind dat bij Peerke wel zo handig) en daarop kan je dan weer die grote tas doen die je ook als rugzak kan gebruiken.

En daar kan alles in, of neem je ook nog wat achterop je motor? Lijkt mij dat niet alles in die ene tas kan.

Ik moest meteen aan die Pattex-man met zijn gele brommert!

http://www.pattex.be/ned/images/fotos/foto1.jpg ((Afbeelding))

[me]PattexMan MAGNETEN?? MAGNETEN?? Pattex is wat ik je brom![/me]

Ja, maar met Pattex blijft je tas echt plakken heh, is zo lullig, wil je je tanktas ff als rugzak gebruiken, hangt heel je motor op je rug :+

@ Peerke, show die piccies van die tas die jij voor achterop hebt nog es
anders moet ik zoeken in het vorige topic
 
En daar kan alles in, of neem je ook nog wat achterop je motor? Lijkt mij dat niet alles in die ene tas kan.Ja, maar met Pattex blijft je tas echt plakken heh, is zo lullig, wil je je tanktas ff als rugzak gebruiken, hangt heel je motor op je rug :+

@ Peerke, show die piccies van die tas die jij voor achterop hebt nog es
anders moet ik zoeken in het vorige topic


Ik heb hem vrijdag binnen als het goed is. Dan pas ik alles ff erin en mocht
ik ruimte tekort komen dan kijk ik nog naar 2 van die rollen achterop. En als ik die te duur vind neem ik nog een klein rugzakje voor de rest.
 
Ik heb hem vrijdag binnen als het goed is. Dan pas ik alles ff erin en mocht
ik ruimte tekort komen dan kijk ik nog naar 2 van die rollen achterop. En als ik die te duur vind neem ik nog een klein rugzakje voor de rest.

2 rollen voor achterop :? Volstaat 1 niet.
Geloof dat ik me maar ff in de tanktassen-rollen materie moet verdiepen |( , ik dacht het nl. wel te redden met een grote tanktas voor en een rol achter O-)
 
2 rollen voor achterop :? Volstaat 1 niet.

Hij gaat goed voorbereid op reis _O-

Geloof dat ik me maar ff in de tanktassen-rollen materie moet verdiepen |( , ik dacht het nl. wel te redden met een grote tanktas voor en een rol achter O-)

Beetje rol gaat een liter of 50/60 in (in de mijne 41).
Is voor mij genoeg, maarja, ik heb dan ook maar één onderbroek :+
 
Hmm, prijs is dik omhoog gegaan, van 49,95 naar 79,95 bij Louis.de :?

Maargoed, dit spulleke heb ik:

(Afbeelding)

Heb aan de toprol meestal genoeg.

En dat is allemaal goed te bevestigen :? , niet dat ik strakkies halverwege in the middle of nowhere een rol pleite ben ;) met nou net die spullen die belangrijk zijn :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan