Ervaringen met HP motoren Eemnes

Murphy

MF veteraan
10 jan 2003
1.328
0
omgeving Twente
Iemand ervaringen met deze motorzaak???

Graag reacties voordat ik vanuit het zonnige Twenteland naar Eemnes rij.

( En ja, :) ik heb al op motordealer.info gekeken. staat niets over op. )


Modbreak:

Let op:

HP Motoren Eemnes heeft niets te maken met HP Motoren in Kasterlee, België.

In dit topic wordt alleen HP Motoren in Eemnes besproken.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben daar ooit eens wezen kijken.

De verkoper was eerlijk en vertelde mij bv dat ik beter dit en dat model kon kopen(goedkoper etc) dan de duurdere die ik zelf wou.

Hij zag liever iemand tevreden op een goedkopere fiets,dan iemand die eerst blij is en dan terugkomt en spijt heeft.

Prijzen zijn redelijk,motors zien er goed uit en service is perfect.

:)
 
Hebben veel racers staan, niet duur, ze komen wel bijna allemaal uit duitsland en je moet goed opletten in wat voor staat de banden, olie remmen e.d. zijn want ze krijgen de motoren binnen en ze gaan meteen de showroom in. Maar als je goed oplet kan je er vast wel een mooie soes, yammie of honda kopen. Ze vinden Kawa's namelijk kwalitatief mindere motoren. Ik zeg :X
 
Waar in eemness zitten die gasten eigenlijk??? Ik moet nogsteeds een goedfe dealer voor mijn ZXR kiezen aangezien ik net elke keeer 150KM naar slagharen wil rijden als er 1 klijn dingetje aan mijn motor moet gebeuren. Ik denk dat HP wel de beste keuze zal zijn.
 
HP doet geen onderhoud aan motoren tenzij de motor daar is gekocht. Voor het onderhoud van je motor (in de buurt van Eemnes) moet je naar Van Heerdt Motoren in Hilversum. Das ook niet zo ver.

Mijn broer heeft een motor bij HP gekocht... Geen problemen ondervonden.
 
Op woensdag 23 april 2003 18:12 schreef Peter Lankreijer het volgende:
HP doet geen onderhoud aan motoren.
Pardon !!?? Doe al bijna 40 jaar niet anders :(
Mijn broer heeft een motor bij HP gekocht... Geen problemen ondervonden.
Dat is de normaalste zaak. 8-)


of bedoelde je mij niet ? :+
 
Heb in Nov. Mijn fiets bij HP gekocht. Fatsoenlijke prijs, eerlijke lui. Naderhand wel problemen met fiets gehad, maar echt perfect opgelost. (viel eigenlijk niet onder garantie, maar de respons van HP was: maakt niet uit, als wij iets afleveren moet het goed zijn, garantie of niet :} :} : }) .

Kortom, two thumbs up voor HP motoren.
Standaard aanzienlijk lager geprijsd dan de concurrenten en goeie service.

greetzzzz...
 
ben er ook eens geweest om m`n zxr400 in te ruilen voor een r6, ze gaven SUPER weinig voor m`n zxr en die r6 was te duur. Verders wel aardige lui, maar dat zijn ze allemaal als ze wat willen verkopen :)

Geen echte werkplaats in eemnes, dat vond ik duidelijk een minpunt!
 
Waar in eemness zitten die gasten eigenlijk??? Ik moet nogsteeds een goedfe dealer voor mijn ZXR kiezen aangezien ik net elke keeer 150KM naar slagharen wil rijden als er 1 klijn dingetje aan mijn motor moet gebeuren. Ik denk dat HP wel de beste keuze zal zijn.

Hoi, een maat van mij brengt z'n Kawa altijd naar Ben Oudt in Nederhorst den Berg(?) Schrijf ik dat goed zo? Misschien ook iets voor jou?

Groetjes,

Wouter
 
Ben er afgelopen maandag geweest, kijken naar een CB600S. Was helaas net verkocht. Maar zeer vriendelijk clubje mensen. Had allerlei vragen over die motor, werd met alle plezier beantwoord. Ga er zeker nog 's kijken.

Ze hebben een website, dus kan je zien wat ze hebben staan. Het is voornamelijk racers, veel CBR/R1 modellen.

http://www.hpmotoren.nl
 
Waar in eemness zitten die gasten eigenlijk??? Ik moet nogsteeds een goedfe dealer voor mijn ZXR kiezen aangezien ik net elke keeer 150KM naar slagharen wil rijden als er 1 klijn dingetje aan mijn motor moet gebeuren. Ik denk dat HP wel de beste keuze zal zijn.

Jij woont toch in Bussum ? Dan kan je beter naar Van De Kuinder in Hilversum.
Daar heb ik mijn ZXR ook in onderhoud en ze zijn bezig met een nieuw pand in het Havenkwartier naast de Gamma. (Lekker dichtbij voor mij. 1km)
 
mijn motor komt er ook vandaan, ik kom ook uit 't zonnige twenteland, en 't is vaak de moeite waard af en toe bij hem te kijken, hij heeft altijd scherpe prijzen, en 't is een toffe kerel! :)
 
Heb mijn motor er ook vandaan. In het begin een probleempje gehad waar ik 2x voor terug heb moeten gaan. Maar perfect opgelost. Verder ook zeker wel een goede prijs en aardige mensen.
 
Op woensdag 23 april 2003 16:10 schreef T-ice het volgende:
Hebben veel racers staan, niet duur, ze komen wel bijna allemaal uit duitsland en je moet goed opletten in wat voor staat de banden, olie remmen e.d. zijn want ze krijgen de motoren binnen en ze gaan meteen de showroom in. Maar als je goed oplet kan je er vast wel een mooie soes, yammie of honda kopen. Ze vinden Kawa's namelijk kwalitatief mindere motoren. Ik zeg :X
Denk, eerlijk gezegd,dat ze daar een beetje gelijk in hebben. Misschien dat de nieuwere modellen beter zijn. ;)
 
De werkplaats zit ook niet in Eemnes, die zit in Nieuwegein, check de website. Wie weet zal het in de toekomst wel samengevoegd worden :? Lijkt me wel zo makkelijk. Maar geloof dat dit bedrijf is opgestart door twee mensen die blijkbaar wat verder uit elkaar wonen? ;)
 
sorry voor de schop...

Goedgelovige BertV kreeg bij deze zaak een 8 jaar oude voorband gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
En hoe kwam je daar achter?

Een andere dealer wees me erop. De productiedatum staat op iedere band.

Net als de versleten ketting, tandwielen, balhoofdlagers en nokkenasketting die na een paar honderd km na aankoop vervangen moesten worden.

Vast dingen die ik als koper zou moeten weten / zien.
Maar een beetje jammer dat je niet uit kan gaan van de eerlijkheid van een dealer en zelf een halve motordealer moet zijn om daar een veilige aankoop te doen.

Volgende aankoop gaat gewoon via Marktplaats of MF.
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt niet goed terwijl de oude reacties juist heel positief waren.

Zijn er nog meer mensen die recentelijk ervaring hebben met deze zaak?
Heb er zelf wel een mooie motor gezien, Suzuki GSX 600F
 
Ik wil niet veel zeggen en ik heb geen band met hp motoren, zowel positief als negatief, ken ze niet.

Bij alle zaken moet je opletten, ik heb ook grote zaken als ....etc kunnen betrappen op "misverstandjes". Niet dat ik er vanuit ga dat die wel beter zijn.

Die motoren waar ik het over had (wel eens gepost hier) heb ik daar ook niet meer in de showroom gezien.

Het blijft toch allemaal handel en er moet verdiend worden. Maar fouten worden natuurlijk ook gemaakt.

Anderzijds een 8 jaar oude voorband had je kunnen zien.


Neem altijd een ouwe rot mee als je motoren gaat kopen. Maar houd er rekening mee dat die inwendig niets kan waarnemen. Of laat hem in de buurt ff keuren door een andere zaak. Als de verkoper niets te verbergen heeft laat die dat gewoon toe.

Eerlijkheid duurt het langst anders hoppa andere dealer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan