Altes Elefanten treffen

Ratman

MF veteraan
15 apr 2004
6.770
2
IJmuiden
Komende winter wil ik eens naar het Altes Elefanten treffen gaan bij Nurburgring, ging voorheen naar het Bayerische wald maar dit keer wil ik eens wat anders. Zijn er nog mensen die ook die kant op gaan? wellicht kunnen we als groep erheen gaan.

een soort KKW XXL of zo

Datum
~~~23,24 en 25 Februari 2007~~~

Het duurt nog even maar dan staan de agendas voor die periode nog niet zo vol })

meer info:
http://www.alteselefantentreffen.de/

Wie van MF gaan er?
1. Ratman1
2. Bikertrash
3. Dwaal
4. Nohome
5. Bachus heeft afgemeld -O-
6. Motorfreak
7. BasFZR
8. Peugot103
 
Laatst bewerkt:
effe nog een sfeerplaatje

full


foto afkomstig van t'Murke (2005)
 
is erg leuk. Dit is een heel gemoedelijk een relaxed feestje, met een enorme berg spannetjes. Solos zijn natuurlijk ook welkom; ik hoop wel dat je een bikkel bent: het is best frisjes xD
Kou is het probleem niet, daar heb ik in Noorwegen wel mee om leren gaan, tijd, dat is mijn grootste probleem. Maar op de foto's en films te zien is het wel heel gezellig, dus als qua tijd lukt wil ik wel met jullie meerijden
 
Kou is het probleem niet, daar heb ik in Noorwegen wel mee om leren gaan, tijd, dat is mijn grootste probleem. Maar op de foto's en films te zien is het wel heel gezellig, dus als qua tijd lukt wil ik wel met jullie meerijden
Misschien moeten we even telefoonnummers via email uitwisselen, om in ieder geval op het campeer terrein af te kunnen spreken. Wij gaan de donderdag avond al die kant op, en overnachten vlak over de grens in Duitsland bij vrienden (dwz, dat is het plan)
 
Lijkt me wel gaaf , alleen ik ben een ongelooflijke kouw kleum dus zal maar niet mee gaan , tenzij er een leif leuk vrouwtje is die gewillig is om mij warm te houden _O-
 
Lijkt me wel gaaf , alleen ik ben een ongelooflijke kouw kleum dus zal maar niet mee gaan , tenzij er een leif leuk vrouwtje is die gewillig is om mij warm te houden _O-
Die zijn d'r genoeg ;) En kerels ook, mocht je daar behoefte aan hebben...
Zonder dollen; alleen de aanrit zal koud zijn. Bij practisch elk veld is een groot kampvuur waar het prima toeven is. Alleen de aanrit en de rit naar huis zal echt koud zijn. Enneh... op kou kun je je kleden, toch?
 
Misschien moeten we even telefoonnummers via email uitwisselen, om in ieder geval op het campeer terrein af te kunnen spreken. Wij gaan de donderdag avond al die kant op, en overnachten vlak over de grens in Duitsland bij vrienden (dwz, dat is het plan)
Anders wisselen we die de 19de tijdens de NHNOBT wel uit, ik ben daar toch :+
 
Heb maar even de openingspost aangepast en dat met mail en telefoonnummers komt wel goed.

Ik wil er zelf in een keer heen rijden op vrijdag, zo ver is het niet....
 
Heb maar even de openingspost aangepast en dat met mail en telefoonnummers komt wel goed.

Ik wil er zelf in een keer heen rijden op vrijdag, zo ver is het niet....
Klopt; hebben wij vorig jaar ook gedaan. Maar we zijn uitgenodigd voor een pre-party door een stel Duitsers, dus vandaar dat we een tussenstop maken :)

Rijd vrijdag ochtend ook een stuk prettiger, een stevige kater.
 
Terug
Bovenaan Onderaan