het grote Ebay Tip Topic

Nou, dat weet ik niet. Deze veilingen staan (in tegenstelling tot snip-baar Ebay) onder toezicht van een notaris. Daar zullen ze echt niet nog een paar minuten bij aan plakken.
 
Nou, dat weet ik niet. Deze veilingen staan (in tegenstelling tot snip-baar Ebay) onder toezicht van een notaris. Daar zullen ze echt niet nog een paar minuten bij aan plakken.
dan zou ik toch de voorwaarden even wat beter lezen jongeman........

quote

Deze veiling vindt plaats ten overstaan van notaris mr. Th. Ritsema, verbonden aan Nysingh Advocaten en Notarissen te Arnhem.

Let op! Indien vijf minuten voor het sluiten van een kavel nog een bod wordt uitgebracht op dit kavel, wordt de openingstijd met vijf minuten verlengd!


unquote
 
Laatst bewerkt:
maar goed , aangezien alles nou toch al op straat ligt :

BVA Auctions

lijkt mij hele beste handel, frame wegmikken want geen kenteken en voor weinig veel dure spullen in de pocket.....
 
ik denk dat er wel mee lui zo denken

Die kans is inderdaad erg groot.
Maar niet getreurd.
Jappen zat die ergens op internet weer wat anders aanbieden.
Laatst een partijtje shirts van Mini Coopers (de classic), kwamen op 37 euriecent per stuk uit.
Leuke handel. Al duurde het wel 3 maanden voordat het hier in huis was.
 
Laatst bewerkt:
Die kans is inderdaad erg groot.
Maar niet getreurd.
Jappen zat die ergens op internet weer wat anders aanbieden.
Laatst een partijtje shirts van Mini Coopers (de classic), kwamen op 37 euriecent per stuk uit.
Leuke handel. Al duurde het wel 3 maanden voordat het hier in huis was.
dat is helemaal fijne handel, dan kun jer nog helderweg wat aan winnen....
 
geile veiling man! shit!

Zag gisteren een super gave ouwe en super foute sissybar met een swastika er in op eBay.. US shipping only... maar goed ook symbool is hier toch verboden...
 
Nee, helaas, mijn bod van 5000,-- euro was te laag, was even de hoogst beidende!, is gegaan voor 6100,-- euro (exclusief kosten).

Bug, nogmaals bedankt voor de info en foto's!
 
~[Edit Spider: Handel is niet welkom op MF, dat weet je...]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de hoop dat bepaalde rijders hier toch nog rond dwalen, met of zonder ban, met of zonder (tegen)zin:

Wat vinden jullie hiervan en dat liefst niet "alleen" mooi of lelijk; geil of afknapper, maar prijs versus kwaliteit. Prijs welke jij moet kosten ligt een stuk hoger, maar er is onderhandelingsruimte (lucht in de banden, zei mijn vader vroeger).

komt ie: http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAP...Sell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget

Dus, zij die weten dat ik hun mening op prijs stel, schiet los!

Merci.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan