Het MF Motorweekend editie voorjaar 2007 - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.490
178
Oss
glitter_maker_11_30_2006_01_03_14_25015.gif

event.png


Vorige editie: Hèt MF Motorweekend 2006 topic


1956061ac9a079dd7afe16216761c126





Algemeen


Hét MF Motorweekend is een weekendje motorrijden zonder Testosteron, Posen of scheuren. Gezelligheid voorop. Insteek is en moet zijn dat een beginner of een voorzichte rijder óók mee kan. Iedereen wordt geacht zich aan te passen aan de langzaamste rijder.

Voorpret

De vorige keer zijn we één overnachting weg geweest en dat bleek nét te kort: je kunt alleen heen en weer terug. Daarom gaan we komend voorjaar twee overnachtingen weg zodat we de dag die ertussen ligt wat kunnen toeren rond Vianden (Scammie's place)

Wanneer: 1-2-3 juni 2007


LETOP!!!!!!!!
We rijden vrijdagochtend UITERLIJK 9:30 weg uit Postel. Ga je dat niet halen, bel KingCoder of V FRed S dan even. Als het goed is heb je de lijst van Fred natuurlijk, maar voor wie het nummer niet heeft: even mailen of msn'en dan krijg je het.


Planning:

  • vrijdag 1 juni
    • 9:00 verzamelen bij de http://www.villavoltaweb.nl/frames.php?name=Bok5.htm (Postelse abdij) (Postel, grens bij Bladel / Reusel)
    • toertocht ca 300 km, geplande lunch-stop & koffie stop(s), richting "Scammie's place" (Vianden)
    • Planning: KingCoder
  • zaterdag 2 juni
  • zondag 3 juni
    • toertocht, ca 300 km terug naar beginpunt (Postel)
    • Planning: V FRed S


Routes


Let op: de bestanden die je hier kunt downloaden zijn Garmin database 3 bestanden. Wil je een bestand voor een oudere versie (mapsource) dan kun je dat vragen aan KingCode (heenreis) of Vfr Fred (terugreis). De gpx bestanden zijn van een soort universeel formaat dat je kunt bekijken in bijvoorbeeld Google-Earth maar deze kun je ook vertalen naar .itn (TomTom).
  • Heenreis http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/1%20Postelse%20abdij-Scammie.gdb (GPB) / http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/1%20Postelse%20abdij-Scammie.gpx (GPX) / http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/1%20Postelse%20abdij-Scammie.txt (TXT) / http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/1%20Postelse%20abdij-Scammie.JPG (JPG)
  • Route 'd avonture et surprise, courtesy Scammie
  • Terugreis http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/3%20Scammie-Postelse%20abdij.gdb (GPB) / http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/3%20Scammie-Postelse%20abdij.gpx (GPX) / http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/3%20Scammie-Postelse%20abdij.txt (TXT) / http://www.habbiebabbie.net/mfweekend/3%20Scammie-Postelse%20abdij.JPG (JPG)

Waar: Vianden, Scammie's place :}
Hotel Nagel
T.a.v. Madame Brigitte Meyers
2 route de Bettel, L-9415 Vianden
Luxemburg
Tel: (00352) 83 45 05, Fax: (00352) 83 47 50, e-mail: hotelnagel@pt.lu

zie ook http://www.camping-our-vianden.lu/
Google Maps

Overnachting :
Keuze 1: eigen tent, of delen met iemand :X
Keuze 2: in de voortent van Scammie's caravan (4 plaatsen)
--> Dreetje9
--> Zwarte Merel (papa van dreetje)
--> Tazman_3
--> Ted
Keuze 3: er is een hotelletje naast de camping (te regelen via Scammie, annulering is wel eigen rekening he)
Keuze 4: in Scammie's caravan
--> sexy blond/redhead chick :+


Deelnemers


doet 100% zeker mee
  1. Kingcoder [GPS], Oss, Kawasaki ZZR1400, 2007
  2. Bochtenkoning, Oss Honda CBR1000 (bj?)
  3. Scammie, Roosendaal, Yamaha FZ1-S '06
  4. V Fred S [GPS], provincie Utrecht, Honda VFR 800
  5. Dreetje9, Nieuwlande, Suzuki GS500e '92
  6. blackbearded, thuis, Honda CBR1100XX Superblackbird (bj?)
  7. Jorizzz, Bergen op Zoom, Yamaha YZF-600R Thundercat '03
  8. Tazman_3, Breda, Yamaha R1 '04
  9. Biondo Dio, Eindhoven, Honda VFR800FI '00
  10. VaVaVonne, Breda, Yamaha YZF 600 R Thundercat '98
  11. Ted [GPS], Zwolle, Honda Hornet CB600S
  12. pilatus, Drachten, Suzuki TL1000R '99
  13. Frasier, Oisterwijk, Honda CB600F Hornet '06
  14. 48th, Apeldoorn, Kawasaki ZX9R
  15. Gears VFR
  16. -Solex- VFR 800 V-TEC 2002
  17. Low Profile
  18. Dropkick, Yamaha YZF-600R Thundercat, Utrecht
  19. Hansss

Definitieve afmelding
  1. Frankie_DR
  2. divided
  3. Party Marty
  4. Kato
  5. Liessy
  6. ChaserBoZ
  7. maart78
  8. Ertje650
  9. Loesje
  10. Zzeep
  11. Nina
  12. Yes, Tilburg
  13. Ilian, Arnhem
  14. Gman-NL, Arnhem
  15. Busa666, Spijkenisse
  16. BlueFazerin, Amstelveen
  17. CBr900RR03
  18. dontwalk
  19. Kevinsfanclub

Niet komen opdagen
  1. Bobby20 Esch, Kawasaki ZXR400



Afspraken


  • Iedereen wordt geacht deze toerrit zelfstandig te kunnen rijden. Dit houdt in dat je de route tenminste bij je hebt of liever de beschrijving zichtbaar op je motor bevestigd. Dat kan door de route in een tanktas te stoppen of in een routerol te bevestigen. Route beschrijvingen worden op A4 formaat uitgerijkt in Postel.
  • De volgorde die bij het vertrek in Postel ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Op deze manier raken we niemand kwijt.
  • Houd je zoveel mogelijk aan de maximum snelheid. Ga niet jagen om de rijder voor je bij te sloffen want dat betekend dat de rijder achter je nóg harder moet en daarachter... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
  • Laat je niet verleiden de bocht nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
  • Rijd baksteensgewijs
  • Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette
    motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W


Financiën


Bij het voorijden hebben we ieder 50 euro "gelapt" en daarmee konden we alles betalen: koffie, lunch, bbq, drank en camping. Het echte weekend is een dagje langer maar de verwachting is dat we een heel eind komen met datzelfde bedrag. Kortom: in Postel moet 50 Euro gelapt worden aan de penningmeesteres (V FRed S). Dit gaat op basis van goed vertrouwen: geen administratie. Let wel: omdat niet iedereen op de camping verblijft valt de overnachting buiten deze pot. De 50 euro is "natte vinger werk". Is er over dan word er verdeeld, komt er te kort dan moet er in overleg bijgelapt worden.



Voorrijden


De vorige keer is de route gewoon huppekee in mapsource (software bij Garmin gps) geplanned zo op het gevoel. Het wás absoluut een leuke route maar er zaten ook verassingen in zoals een stukje zandpad, en dwars door een drukke koopstraat in een stad, en een stuk wel héél erg slecht asfalt en een niet meer bestaande weg. Geeft niks, met een kleine avontuurlijk ingestelde groep gaat dat allemaal best. Met een grotere groep wordt steeds keren lastig, en daar krijg je valpartijen enzo van.

Voorrijden dus, en dat gaan we 5 en 6 mei doen. Gaan we gewoon zaterdagochtend vroeg, overnachten op Scammies camping en zondag weer terug. Moet kunnen in twee dagen. We overnachten in Scammies voortent, hoeven we behalve een tandenborstel lekker nix mee te nemen. Het groepje moet niet te groot zijn (tenslotte is het idee juist dat een onbekende route met een grote groep tot problemen kan leiden) dus beperken we het groepje voorijders tot vijf ehh zes oh nee ehh zeven :+ .

Let op: Verzamelen voor vertrek op zaterdag 5 mei om 9:00 uur bij de Postelse abdij. Zie voor exacte locatie hier of natuurlijk de link in het topic: Motorpleisterplaatsen: een overzicht.

Deelnemers:
  1. Kingcoder
  2. Scammie
  3. Jorizzz
  4. Dreetje9
  5. Tazman_3
  6. Bochtenkoning
  7. V Fred S




Aansprakelijkheid bij "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007


Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007"
 
Laatst bewerkt:
De Weekendinfo hou ik bij in de startpost van het originele topic.

Niet om het 1 of het ander, maar mijns inziens lijkt het makkelijker om het in beide startposten te wijzigen als er nog iets veranderd :Y , anders krijg je afwijkende OP's en onduidelijkheid, je leest zo over die zin heen dat je het alleen in het OP van het eerste deel aanpast :Y

Just my 2 cents O-)
 
Quote King:
wegens grotesk chatgedrag van de deelnemers aan Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007 moest het topic gesloten worden en een nieuw gestart.

Chatgedrag? Excuseer.... dat is allemaal nuttige informatie over het MF weekend. 8-) Mensen die dus nog mee willen gaan zullen eerst deel 1 moeten lezen. Vervolgens worden deze mensen "Getest" -> Wie is er zo gek om een krop sla mee te nemen op motorvakantie? :+

Had nie door dat we al bij deel 2 waren? En dat terwijl nog veel word weggeMSNt in de late avonduurtjes... als dat hier ook allemaal was gepost (allemaal zèèr interresante gesprekken natuurlijk) zaten we al op deel 7 denk ik... :)
 
Laatst bewerkt:
Niet om het 1 of het ander, maar mijns inziens lijkt het makkelijker om het in beide startposten te wijzigen als er nog iets veranderd :Y , anders krijg je afwijkende OP's en onduidelijkheid, je leest zo over die zin heen dat je het alleen in het OP van het eerste deel aanpast :Y

Just my 2 cents O-)

ja ik wilde het zelfs in het originele topic blijven doen maar als een topic gesloten is kun je de reacties niet meer wijzigen........
 
:W *O* deel 2


Niet om het 1 of het ander, maar mijns inziens lijkt het makkelijker om het in beide startposten te wijzigen als er nog iets veranderd :Y , anders krijg je afwijkende OP's en onduidelijkheid, je leest zo over die zin heen dat je het alleen in het OP van het eerste deel aanpast :Y

Just my 2 cents O-)

Volgens mij kan dat niet meer ivm. slotje. Kan je de reactie's niet meer bewerken!
 
Klopt ook nog eens idd :Y

Dan moet je in de OP maar ff duidelijk vermelden dat de info in deze OP de juiste is :Y


Maar maar maar dat stáát er toch ook? in grote letters nog wel? Of is dat niet duidelijk genoeg?
 
@Gears, wilde je nog een "safe flight" wensen, maar je was al weg.

Dus bij deze dan maar achteraf.......................
 
[quote van @Lowprofile]

ik heb vrij gekregen haal mij maar van de ovb lijst af en bij de 100%

hoeveel kilometer is het complete weekend eigenlijk?dan weet ik of ik nog een nieuw banje moet bestellen [/quote]

Van @Lowprofile

Volgens mij nog geen reactie op gegeven ??

"Mijn" planning vanuit Apeldoorn:

1e dag: naar startpunt 250 km + rit van 300 km
2e dag: rit van 300 km
3e dag: rit van 300 km + terug huis 250 km

Totaal: 1400 km, + misschien nog iets tussendoor zeg 200 km, hou rekening met 1600 km's. Zit ik er denk ik niet ver naast.
 
Laatst bewerkt:
Van @Lowprofile

Volgens mij nog geen reactie op gegeven ??

"Mijn" planning vanuit Apeldoorn:

1e dag: naar startpunt 250 km + rit van 300 km
2e dag: rit van 300 km
3e dag: rit van 300 km + terug huis 250 km

Totaal: 1400 km, + misschien nog iets tussendoor zeg 200 km, hou rekening met 1600 km's. Zit ik er denk ik niet ver naast.


Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.
 
Vindt dit wel meevallen hoor.....

Morgen dus een 'pre' op, zeg maar de Veluwe, heb de laatste tijd weinig meer gelezen/gezien over het weekend daarop (Assen + vervolg). Of is dat fini ???

Oh ja, :W @all en *O* 2e Topic
Neem aan dat je de SBK bedoelt? Gaat volgens mij nog gewoon door.
Moeten we het morgen even over hebben, wist niet dat je ook mee ging.
 
*O* yay! deel 2 *O* (zie dat het "pre"-deel al is gesloten, netjes! :Y )
nog twee uur werken en dan mijn poesje halen! gelijk maar een stukkie :]
 
Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.

Oké joh..... heb ik 't toch maar weer mooi voor elkaar dat niet hoef uit te zoeken :+ .
[uitlul-modus aan] Neem zelf altijd het liefst de afstanden en tijd aan de ruime kant [uitlul-modus uit]

"Aansluiting" afgesproken, tijd en plaats volgen nog wel.
 
Nee joh, vanuit Apeldoorn naar het startpunt (Postelse Abdij) is slechts 146,4 km (Reisduur 01:47). Valt weer mee he? Je komt dan trouwens langs Oss, kun je mooi bij ons aansluiten die ochtend toch? Dreetje en ehh dinges (Drachten) overnachten bij mij dus dan zijn we incl Bochtenkoning al met z'n vieren.

Hebben we het nu over het echte weekend, of het voorrijden :?

Want volgens mijn info gaat pa ook mee op het echte weekend, en die zou dan eventueel ook de nacht ervoor in Oss willen verblijven als het mag/kan/lukt :Y
 
Neem aan dat je de SBK bedoelt? Gaat volgens mij nog gewoon door.
Moeten we het morgen even over hebben, wist niet dat je ook mee ging.

Weet ik ook nog niet...... moet de 28e naar Rotterdam, optreden met m'n Band, zondag vrij en over maandag de 30e ben ik nog op 't werk aan het bakkaleien (of is 't bakelijen ?). Ben vrijwel alle afgelopen 'feestdagen' de klos geweest en nu dus die 30e ook weer, vind het wel een keertje genoeg. Zo.... dat lucht even op, dankuwel.

Wat ook oplucht is dat @VaVaVonne haar eigen ros toch heeft. Begon al wat zweetdruppeltjes te krijgen bij de gedachte dat Haar Alles Overheersende Sultan, met tulband en konijnenoortjes bij mij achterop de ZX zou komen.
 
Hebben we het nu over het echte weekend, of het voorrijden :?

Want volgens mijn info gaat pa ook mee op het echte weekend, en die zou dan eventueel ook de nacht ervoor in Oss willen verblijven als het mag/kan/lukt :Y

Ik in ieder geval over "Het Weekend",
 
Hebben we het nu over het echte weekend, of het voorrijden :?

Want volgens mijn info gaat pa ook mee op het echte weekend, en die zou dan eventueel ook de nacht ervoor in Oss willen verblijven als het mag/kan/lukt :Y

Volgens mij is afgesproken dat jij voor het voorrijweekend op vrijdagavond komt (we zijn dan overigens "alleen" want mevrouw KingCoder is met de kids weg dan dus ik regel wel een enge film) en voor het "echte" weekend verwacht ik jou, je pa én die kerel uit drachten (damn naam ehh) op donderdag avond.

Hoe laat verwacht je er te zijn? eet je mee?
 
Volgens mij is afgesproken dat jij voor het voorrijweekend op vrijdagavond komt (we zijn dan overigens "alleen" want mevrouw KingCoder is met de kids weg dan dus ik regel wel een enge film)
Je bent alleen met drie mannen. Regel dan een stel hoeren of zo :P
Moet ik nou alles uitleggen |(
en voor het "echte" weekend verwacht ik jou, je pa én die kerel uit drachten (damn naam ehh) op donderdag avond.
Na 2x niet op z'n naam te komen ga ik je helpen. Het begint met Pi... en eindigt op ...latus :W
Hoe laat verwacht je er te zijn? eet je mee?
Hoe zit jouw planning in elkaar? Ga je nu al boodschappen doen voor over 2 weken :?

[me]Valt het op dat ik geen zin meer heb om te werken :X [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan