Rijgedrag chopper veranderen door een ruitje?

caruso

Die hard MF'er
8 jun 2007
398
0
millingen ad rijn
vraag:kan een scherm het rij gedrag van een shopper veranderen?
heb namelijk het gevoel dat mijn motor een veel betere weg ligging heeft zonder scherm.
vooral meen ik met zijwind.
wie heeft hier ook ervaring mee.


henk.
 
Jazeker beinvloed een scherm het rijden. Zeker wanneer je een groot scherm hebt gemonteerd. Ik heb zelf een klein streetfighter scherm van mra. Werkt prima en beinvloed de rijkwaliteiten nauwelijks.
 
Klopt, het soort ruit, hoogte, breedte enz enz hebben allen invloed op het rijgedrag van je motor.
Eigenlijk ook wel logisch als je na gaat, het is nl een bijna rechtopstaand vlak opstakel.
Heb er ooit twee dagen zo'n ding op mijn motor gehad. Nooit meer. Bovendien (persoonlijke mening) ziet er niet uit.
 
Bij aanschaf van mijn motor zat er ook zo'n ruit op.. Da's het eerste wat ik er af heb gehaald!
Ziet er niet uit! Het ding staat nu te verstoffen op zolder.
Heel, heel, heel misschien, monteer ik het ding nog een keer als ik echt een lange rit ga maken of in de winter, maar ook dan zal ik blij zijn dat ik dat scherm er weer af kan halen.
Tevens hebben de montage klemmen lelijke sporen nagelaten op de veerpoten.

Ik weet dus niet of het rijgedrag beinvloed wordt door zo'n scherm, maar zie ook het relaas van Cooperboy. Daar wil je toch niet mee gezien worden!
 
Bij aanschaf van mijn motor zat er ook zo'n ruit op.. Da's het eerste wat ik er af heb gehaald!
Ziet er niet uit! Het ding staat nu te verstoffen op zolder.
Heel, heel, heel misschien, monteer ik het ding nog een keer als ik echt een lange rit ga maken of in de winter, maar ook dan zal ik blij zijn dat ik dat scherm er weer af kan halen.
Tevens hebben de montage klemmen lelijke sporen nagelaten op de veerpoten.

Ik weet dus niet of het rijgedrag beinvloed wordt door zo'n scherm, maar zie ook het relaas van Cooperboy. Daar wil je toch niet mee gezien worden!

:^ bij mijn vorige motor ook en het ruitje ligt in de schuur :+
 
Smaken verschillen, maar de meeste ruitrn vind ik ook niet mooi. Mijn kleine scherm vind ik echter zeer fraai staan en het is ook zeer functioneel. Ik maak soms lkange ritten tot wel 1000 km op een dag. Zou zonder klein windschermpje niet te doen zijn.
 
zo'n ruitje ziet er ook niet uit maar als je net zoals ik ook in de winter gewoon doorrijdt dan is het echt een verademing. ik heb dus met de echt hele slechte dagen wel een ruit maar de resterende 85 % van het jaar staat dat leleijke ding in de garage.
 
even bogies eruit draaien jonge jonge wat is daar moeilijk bij komen bij een magna
heeft honda weer slim gemaakt


henk.

A. Een bogie is als een golfer een hole 1 boven par slaat.

2. Wat heeft dit in hemelsnaam met ruitjes te maken?

3. Pffffff
 
Terug
Bovenaan Onderaan