Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corrosie

Zijspannend.nl
4 okt 2005
2.579
107
Renkum
Vanavond ben ik wezen kijken bij dit zijspan:

Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop

Vraagprijs: 2500 euro, maar volgens mij moet je wel onder de 2000 euro uit kunnen komen...

Voorzien van:
- Schommelvoorvork
- EML wielen
- Autobandjes

Geen geremd zijspanwiel (niet echt nodig voor zo'n klein bakkie)
Bakje (velorex) is dicht gemaakt als bagagebak, eventueel zit er wel een stoeltje in.

Ik laat het span staan, omdat:
- ik liever een familie-span wil
- bakkie wel errug makkelijk de lucht in ging :X :X

Kortom: ik kijk nog even verder naar een iets zwaardere bak met wat meer ruimte voor de kids...
full


Misschien iets voor Dropje73 of Rutgertjuh??
 
Laatst bewerkt:
zonde.
het is een mooie ombouw maar waarom met zo'n lullig bakje?
en waarom aan zo'n 750 die ook niet bekend staat als robuust?
met een fatsoenlijke bak was hij waarschijnlijk zijn prijs wel waard geweest
 
Wel een mooi span maar ik richt mijn pijlen voor nu even op het bananenspan.
Verwacht niet dat deze erg snel zal zijn.
 
Ik ga nu voor of een heel goedkoop span of een bakkie aan de Fazer. Maar bedankt dat je aan ons denkt :}



P.S. dat stuur !!! :X :N
 
Stel dat ik snapte hoe ik nu zo'n link moet maken naar een advertentie op Martkplaats, dan had ik deze advertentie eerder kunnen koppelen en hadden jullie allemaal met grote hoeveelheden speekselvorming de bodem van je rekening onderzocht.
Ik heb een mailtje van de eigenaar gehad. Combinatie is verkocht. Maar ik kan nu wel een foto laten zien: een oude Goldwing met een "Uniek"zijspan.
Geweldig mooi ding, echt ook letterlijk uniek. Helaas voor bijna iedereen: hij is verkocht.
full
 
Stel dat ik snapte hoe ik nu zo'n link moet maken naar een advertentie op Martkplaats, dan had ik deze advertentie eerder kunnen koppelen en hadden jullie allemaal met grote hoeveelheden speekselvorming de bodem van je rekening onderzocht.
Ik heb een mailtje van de eigenaar gehad. Combinatie is verkocht. Maar ik kan nu wel een foto laten zien: een oude Goldwing met een "Uniek"zijspan.
Geweldig mooi ding, echt ook letterlijk uniek. Helaas voor bijna iedereen: hij is verkocht.[afbeelding]

Wie maakt er nu van zijn caravan een zijspan ? :? :X
 
Wellicht een idee om dit topic te blijven gebruiken voor goeie tips ???

Hou ik me ook voor aanbevolen trouwens...
 
Niet echt een tip, maar deze zie ik net op MP;

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-harley-davidson/102742964-zijspan-voor-early-shovel-of-shovel.html%3Freturn%3DeJwlitsKwjAQBf%252Bl0D4mpoUqG0KJfxJqIDG3JYkoiv%252Fuqi%252FDDOcYEPDycJANxLzC0Kypu5OudwTOQ0GbWTI1dIzG9MZy5P8LQ4fbIyoxXZrqZVy0GJdzJOj1ePpqJ316JE0EnW%252FJVr9ThvtvuTY0mbI0Tz1PqMQg3x96Oy5F%26df%3D1%26fta%3DeNpNksFu4zAMRP9Fhz2TFCVKNPotgVEHXe86iREnbbBF%252F30p2bFysAE%252FzMgzFHtN%252Br3Yy92v0%252BGznxbXLRpY3WN6w1%252FD8na7KHYTapTUTTf9N87dadbz%252FXS8ju%252Fd3y8jf5a5P3eXZVQqbjPP%252FcfRdaM5F%252FXqxsGO7dWDfo8KxrI6BBKmHPmpsww5cRCQWBDtshAlgy%252FMvzCOhIVxY15YKgtPhkgJfS4s7jqIkDkVJttvLUaSUGVpl%252FmQgkhhuTEfvUBNDC%252BQwFOF2CCiaStsTTyIRaqwVQGhxOuZrQsE9j5U2MokyRhrIowvMGGq0VEa5IDb3%252FdCGIEprsq9EVgkpBqeYJtGSGLDrIloL4TECFLdRKsw5QDMeRX6NvKMdmSF3KB5sfah8HRHGxvUadBeB7LwdokkDbLQej2UGiQvuV4jtTrZHrb9%252BVlsxOpul7kflsN0PH%252Fcfhdp6Yig7v1%252BvR7G83B8PKn5T%252F3jUDbXlnWoe0Xq%252Bq%252By0uZw2%252Ffn%252Fv3zHz5mzIk%253D%26fta_ind%3D1


Voor dat geld koop je zoon bak met nog een Russische toegift eraan. :X
 
Laatst bewerkt:
Ter info: de yamaha met bak staat inmiddels bij Wim Terbraake motoren in Nijeveen te koop aangeboden...
 
≥ Motoren - Marktplaats.nl

EZS tpsl bak :9~
Vraagprijs: 1500-1750 euro

Is het volgens mij wel waard, maar...

Naast de bak moet er nog een subframe aan mn r80 worden geknutseld, en het liefst ook nog een andere vork en wielen... Financieel gezien begin ik te twijfelen... B|

Misschien toch maar kijken naar een complete combi voor iets meer....


Zal ik ook maar een topic openen: corrosie zoekt span?? :P
 
Laatst bewerkt:
≥ Motoren - Marktplaats.nl

EZS tpsl bak :9~
Vraagprijs: 1500-1750 euro

Is het volgens mij wel waard, maar...

Naast de bak moet er nog een subframe aan mn r80 worden geknutseld, en het liefst ook nog een andere vork en wielen... Financieel gezien begin ik te twijfelen... B|

Misschien toch maar kijken naar een complete combi voor iets meer....


Zal ik ook maar een topic openen: corrosie zoekt span?? :P

op de foto zit de bak aan een tweeklepsboxer.
de prijs is dan toch wel inclusief aanbouwdelen?

zou de koper niet willen ruilen met jouw vork en wielen?
 
Laatst bewerkt:
op de foto zit de bak aan een tweeklepsboxer.
de prijs is dan toch wel inclusief aanbouwdelen?

zou de koper niet willen ruilen met jouw vork en wielen?

Staat nu gemonteerd aan een R100R, maar de verkoper wil er een kleinere EZS (Kompakt) aanzetten...

Voorvork en wielen zijn dus niet in de aanbieding...
 
Staat nu gemonteerd aan een R100R, maar de verkoper wil er een kleinere EZS (Kompakt) aanzetten...

Voorvork en wielen zijn dus niet in de aanbieding...

Kopen en eraan knopen (met alle aanbouwzooi erbij) en later je vork en wielen nog eens aanpassen, is dat geen optie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan