Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee echt bevooroordeeld.. ik vind een gsx k7 hartstikke mooi... maar de RF heeft echt gewoon een uitstraling van een beest op de weg... dat solide design is gewoon mooi! en best wel tijdloos! alleen de kont is wat ouderwets, maar de rest vindk echt gewoon super...! net als ferrari testarossa met die roosters... blijft gewoon mooi...! :}

en zie ik net dat kontje van vlas... en dan denk ik... zelfs DIE blijft gewoon mooi met dat dikke achterlicht :D tis gewoon een racebeest voor 2..... :} :Y
 
Laatst bewerkt:
band bestond al niet meer toen die film uit kwam :P

ach, mensen weten niet wat het betekend denk ik, dus verbasteren het dan naar iets wat ze wel snappen :P


Aha,dus zelf die naam bedacht?
Dat denk ik ook.......vind de betekenis wel cool ;) 8-)

@Custom, Zal ik je eens wat vertellen......gister was het hier ook droog }) :P
Alleen 's avonds niet meer -O-
RF opknappen?? Verder opknappen dan dat die was of nadat je een keer onderuit bent gegaan en dan opknappen :?
 
ik heb nog een werkplaatshandboek suzuki rf 600 liggen, duits
mag weg voor 12.50 ex verzend.

full


rubster@planet.nl
 
Wil ik een foto plaatsen.....is die te groot -O-
Hoe kan ik die foto dan plaatsen zonder te verkleinen? (ben niet altijd zo'n computerfreak :N )


Ik doe mijn uploads altijd hier

moet je alleen ff de goeie link die je daar krijgt pakken voor op een forum! :)

btw ik wilde em mooier maken, maar paar weken geleden maakte ik klein glijertje met em, dus nja, nu "moet" ik wel ;) he verdorie ;)


@Rubs welke taal is die werkhandleiding, want ik lees niet zo graag duits :z
 
Laatst bewerkt:
Heb nu 2 jaar mun rybewijs en steets geen fiets kunne kope
en nu eindelijk een bike

Ik ging voor een cbr600 maar die zijn vrij duur in aanschaf en toen kwam ik deze tegen op marktplaats
ben er erg blij mee , moet nog wel een nieuwe schakelsetje op maarja komt goed

groetjes



Int begin toen ik mijn rf900r kocht hadk ook mijn twijfels... maar je gaat hem HAAR nog wel waarderen.. vooral als je dames mee achterop neemt ;)
dan weet je ineens waarom je voor deze fiets gekozen hebt...
Hij Ze rijdt gewoon fuckin' snel, en is super comfortabel....!

maar weinig sportfietsen hebben zo'n mooi opbergvakje btw :} :Y
 
Laatst bewerkt:
Int begin toen ik mijn rf900r kocht hadk ook mijn twijfels... maar je gaat hem nog wel waarderen.. vooral als je dames mee achterop neemt ;)
dan weet je ineens waarom je voor deze fiets gekozen hebt...
Hij rijdt gewoon fuckin' snel, super comfortabel....!

maar weinig sportfietsen hebben zo'n mooi opbergvakje btw :} :Y

toevallig dat je dat zegt
iedereen keek meteen in het opbergvakje
En de meeste vonden hem best mooi ondanks dat ie rood is

Alleen dat schakel setje moet ik eigenlijk voor weinig kunne vinden
Heb er zelfs een topic van gemaakt maar nog geen reacties

Ik ben wel frezer dus ik zou iets kunne frezen maar daar ben ik meestal te lam voor :Z
 
marktplaats zoeken denk ik :) anders gewoon naar dealer :)
en dat rode hou ik zelf niet van... maar de rest van de wereld wel dus nja ;) kjk maar naar ferrari :) begin er wel een beetje aan te wennen langzamerhand ;)
 
Heb nu 2 jaar mun rybewijs en steets geen fiets kunne kope
en nu eindelijk een bike

Ik ging voor een cbr600 maar die zijn vrij duur in aanschaf en toen kwam ik deze tegen op marktplaats
ben er erg blij mee , moet nog wel een nieuwe schakelsetje op maarja komt goed

groetjes
Gefeliciteerd! *O*

Voor een schakelsetje moet je gewoon wat motorslopen afbellen.
Moet geen probleem zijn!
 
@Custom, :o Veel schade dan?
Hem :? Voor mannen is een motor toch vrouwelijk? O-)
Als je toch bezig bent met het opknappen van je motor dan kan je de motor die in mijn vorige post staat ook wel ff opknappen :)

Gelukkig dat ik toen niet achterop de RF zat van mijn vriend.......zat ik nu ook met gebroken botten en al die andere dingen of misschien had ik deze post niet eens meer gepost :X -O-
 
@Custom, :o Veel schade dan?
Hem :? Voor mannen is een motor toch vrouwelijk? O-)
Als je toch bezig bent met het opknappen van je motor dan kan je de motor die in mijn vorige post staat ook wel ff opknappen :)

Gelukkig dat ik toen niet achterop de RF zat van mijn vriend.......zat ik nu ook met gebroken botten en al die andere dingen of misschien had ik deze post niet eens meer gepost :X -O-

:o :o :o

Wens je vriend er maar sterkte mee, heeft hij zelf nog schade?
 
toevallig dat je dat zegt
iedereen keek meteen in het opbergvakje
En de meeste vonden hem best mooi ondanks dat ie rood is

Alleen dat schakel setje moet ik eigenlijk voor weinig kunne vinden
Heb er zelfs een topic van gemaakt maar nog geen reacties

Ik ben wel frezer dus ik zou iets kunne frezen maar daar ben ik meestal te lam voor :Z


check this out!

http://cgi.ebay.de/RF600-RF900-RF-900-FUssRASTENANLAGE-LINKS-VORN-93-97_W0QQitemZ200130103994QQihZ010QQcategoryZ49815QQrdZ1QQcmdZViewItem

en:

http://cgi.ebay.de/RF600-RF900-RF-900-FUssRASTENANLAGE-RECHTS-VORN-93-97_W0QQitemZ200130104595QQihZ010QQcategoryZ49815QQrdZ1QQcmdZViewItem
 
@Custom, :o Veel schade dan?
Hem :? Voor mannen is een motor toch vrouwelijk? O-)
Als je toch bezig bent met het opknappen van je motor dan kan je de motor die in mijn vorige post staat ook wel ff opknappen :)

Gelukkig dat ik toen niet achterop de RF zat van mijn vriend.......zat ik nu ook met gebroken botten en al die andere dingen of misschien had ik deze post niet eens meer gepost :X -O-



Nee beetje glijschade.. en tis natuurlijk een "haar" maar ik typ soms snel.. O-)

En die van jou heb ik in 5 min opgelapt..... :X not... -O-

jedemenge wat een wrak zeg... ben maar blij dat je zelf niet erop zat..... dat was zeer pijnlijk geweest....
kheb overigens dezelfde rf.. moet nog een roostertje voor rechtsboven bijbestellen, dies nl wel best kapot gegaan B| de rest moet met schuren wel te repareren zijn hoop ik...
grootste kostenpost was de nieuwe helm mja.. ik wilde haar sowieso een nieuw uiterlijk geven met nieuwe spiegels, ruitje, uitlaat, knipperlichten in de spiegels etc.. dus dit verplicht me gwoon het ook echt te doen :) ik ben alleen aant wachten op een financiele meevaller.. en die duurt iets langer dan verwacht O-)
 
hoi Custom Rf900r

mooi rood is toch niet lelijk......... toch????? O-) O-)

luca man welkom hier

enne een hele mooie rf :} :}


Hey hey

Mooi rood is idd niet lelijk...

maar ik vind rood gewoon bijna nooit mooi :X

maar op de rf begin ik er wel al aan te wennen :)
het is iig niet lelijk meer! :Y
 
:o :o :o

Wens je vriend er maar sterkte mee, heeft hij zelf nog schade?

Oke,zou het even doorgeven :)
Ja,hij heeft zelf ook nog schade maar dat had ik al een keer eerder gepost ;)
Hij heeft zijn rechterarm op 2 plekken gebroken en zijn zenuw in die vingers/hand werken niet.....zal wel een hele tijd duren voordat die zenuw weer werkt.
Heel veel mensen zeggen tegen hem dat hij geluk heeft gehad....nouja gebroken arm en zenuwen die niet werken is ook niet alles maar beter dit dan dat het heel anders was afgelopen '(
Dus een geluk bij een ongeluk kan je in dit geval wel zeggen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan