schakelen magna

caruso

Die hard MF'er
8 jun 2007
398
0
millingen ad rijn
raar motorzaak heeft het heele syteem ontlucht en toen schakelde hij ook weer zonder kraken,nu kraakt hij weer bij het schakelen heb de motorzaak opgebelt en hij zij dat er dan toch andere olie in de motor moet. HEEFT IEMAND VAN JULLIE HIER ERVARING MEE:


BVD HENK:
 
Heb ooit het verhaal gehoord dat als je koppelingsystyeem dit gaat doen dat er er DOT5 remvloeistof in moet gaan doen. Correct me if i'm wrong.
 
you are wrong.

zoals al in vele remmen-topics te lezen is, is DOT 5 niet mengbaar met DOT3 & 4 en kunnen de rubbers delen (zeker bij een oudere motor) vaak niet tegen DOT5.
DOT5.1 is vaak weer wel mogenlijk.
 
nieuwe vloeistof heeft de motorzaak er al in gedaan en ontlucht is de boel ook al toen is het ook een poosje goed gegaan,maar zoals al gezegt nu begint hij weer te kraken.
heb hem dus weer opgebelt en hij zegt dat het dus ook aan de motor olie kan liggen dus niet aan de remvloeistof.mijn vraag was dus aan jullie :kan het werkelijk aan de motor olie liggen?

henk.
 
ja hoe wil je kraken beschrijfen ??moeilijk .als ik de versnelling er in leg dan kraakt hij maar het is dus niet zo dat ik de versnelling er moeilijk in krijg .rij ik rustig en trek hem niet hoog in de toeren dan kraakt hij niet .dus ik bedoel als ik snel hoog schakel kraakt er niets.
beter kan ik het niet beschrijfen.

mvg henk.
 
zo eindelijk rust nieuwe koppeling er in laten zetten kleppen gestelt nieuwe lagers er in .
was wel een duur geintje maar nu hopelijk rust. hij loopt in iedergeval weer als nieuw.

henk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan