Probleen met XV1100 Virago

Dartajan

Rookie
18 jul 2006
11
0
Eindhoven
Na mijn motor een grote beurt te hebben gegeven, kwamen wij erachter dat de membramen in mijn carburateurs haarscheurtjes vertoonden, met gevolg dat hij heel onregelmatig loopt en backfired. (Ik heb een Amerikaanse uitvoering). Wie kan mij helpen aan 2 nieuwe membramen, of weet iemand misschien waar ik die kan kopen? Heb stad en land al afgebeld, maar nog niets gevonden. Hoop dat iemand mij snel kan helpen. Groetjes Dartajan.
 
Laatst bewerkt:
Na mijn motor een grote te hebben gegeven, kwamen wij erachter dat de membramen in mijn carburateurs haarscheurtjes vertoonden, met gevolg dat hij heel onregelmatig loopt en backfired. (Ik heb een Amerikaanse uitvoering). Wie kan mij helpen aan 2 nieuwe membramen, of weet iemand misschien waar ik die kan kopen? Heb stad en land al afgebeld, maar nog niets gevonden. Hoop dat iemand mij snel kan helpen. Groetjes Dartajan.
Lijkt mij, dat jij die membramen gewoon kan bestellen, bij een Yamaha dealer!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij problemen om niks. Gewoon bij de Yamaha-dealer op framenummer bestellen. Heb zelf een Amerikaanse Kawa Vulcan en de onderdelen daarvoor bestel ik op framenummer bij de Kawa-dealer. No problem.
 
:^

heb ook ff gekeken, maar als je bij www.motorparts.nl kiest voor reparatie en revisie, en vervolgens klikt op brandstof systeem, kom je al een aardig eind.

hou ons op de hoogte *D

He Boys. Helemaal tegek. Dat zijn de membramen die ik moet hebben. Kon er morgen toch in de buurt, dus ff langs gaan daar en de oude meenemen.
Bedankt Groetjes Dartajan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan