contact gezocht met dragstar 650 owner omg eindhoven

biglift

MF veteraan
20 jul 2004
3.344
40
eindhoven
Hallo mensen , korte vraag >> ik zoek contact met een eigenaar van een Dragster 650 in de omgeving eindhoven.

Wrom ?? wel ikben zelf druk bezig om mn moto rijbewijs te halen en ben smoor op een dragster 650 :9~

nu is het zo dat ik achter mn huis een schuurtje heb en ik vraag me heel erg af of je daar die dragster in zou kunnen stallen .... ( is de deur breed genoeg??? en kan je bij mij achter de draai maken of niet zonder ongelukken )

Kortom er is maar 1 manier en dat is uitproberen.
dus als er een dragstar rijder te porren is voor koffie met gebak op een zaterdag middag om eens dit expiriment uit te voeren ..... graag :) weet ik meteen of die dragster haalbare kaart is of een illusie , want buiten laten staan vind ik dood zonde. Alhoewel ik weer wel zou overwegen een afdakje te maken bij mn schuur.
Ik heb simpelweg geen benul hoe groot / hoeveel ruimte deze gave bike in gaat nemen.

Ik hoor graag van U.

groeten,
Rob
 
Op beide kan een zitje en sissybar.

kwa grootte heb je bij de classic meer ruimte nodig
de spatschermen zijn groter
 
de classic vind ik mooi maar alle bij is kwijlen hoor.
ik houd het du vooralsnog op een gewone standaard versie met zitje op het achterspatbord en evt een sissybar dr op.

Aan zon extra breed stuur ga ik maar niet denken want dan weet ik zeker dat ik een doorde deur krijg probleem heb


maar de classic is wel mooier toch? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan