Hoe was de MFMM 2nd edition? Foto's/filmpjes

Nou, heb al een paar foto's gevonden. Maar ik vermoed dat er nog wel een leuke foto is als ik en vriendin uit de rook komen van de burnout van de 3 motoren voor me.
 
Dan ga je toch zelf de volgende keer foto's maken :?
Wat een ge-ouwehoer zeg :r


Mijn idee, ik maak normaalgesproken commercieel foto's. Van de megameeting 'geef' ik ze met reclame weg. Zonder reclame zijn ze gewoon te koop, zoals altijd... En er waren ontzettend veel anderen die ook foto's gemaakt hebben, als je mijn reclame niet mooi vind kan je altijd nog bij hun kijken :)

Bekijk de kleine fototjes van de circuitfoto's op mijn site maar is, dat is hoe je ze normaalgesproken zou zien...
 
Doe ik de volgende keer wel :9


Maar, bijv Triker maakt al jaren foto's ... heb nog nooit een € bij zijn foto's zien staan.
Ik denk vandaar de verbazing.

Je doet het voor elkaar, niet om eraan te verdienen ;) (of wel dus :+ )

nog bedankt he ;)

full
 
Baal als een stekker, kon niet komen. B|

Zit met een virusinfectie op mijn evenwichts orgaan. :(

Durfde het niet aan om te gaan rijden. ;(


Hoe kom je eraan ??? :( :( :( :(

Hoe kom je ervan af !!!!!!!


Hoop een volgende meeting er wel te zijn.
 
Wie kan me even vertellen hoe ik een linkje maak naar de foto in "mijn-album"

Iets met ~ e.d. Er staan ruim 500 foto's in. Groeten en bij voorbaat dank, F J Erretje
 
* Klikbaar voor hoge resolutie! *



[

Het zijn een paar dubbele posts, maar zo heb ik wel alles in 1 keer op high def. :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Mijn idee, ik maak normaalgesproken commercieel foto's. Van de megameeting 'geef' ik ze met reclame weg. Zonder reclame zijn ze gewoon te koop, zoals altijd... En er waren ontzettend veel anderen die ook foto's gemaakt hebben, als je mijn reclame niet mooi vind kan je altijd nog bij hun kijken :)

Bekijk de kleine fototjes van de circuitfoto's op mijn site maar is, dat is hoe je ze normaalgesproken zou zien...

Geef je groot gelijk. Zolang het niet meer kost dan een bedankje is de gemiddelde nederlander tevreden, maar als ze zelfs op dat bedankje kunnen afdingen zullen ze het niet nalaten.

En dan heb je nog de mensen die een hekel hebben als iemand anders iets verdient. (of God verhoede het, zelfs aan hún verdient)

Bedankt overigens. :P Wel jammer van die reclame. :P :P
 
Laatst bewerkt:
Zolang ik foto's maak met een digi, zal ik geen kosten vragen :N

Cam heb je voor de hobby, niet om 2 keer per jaar MF-ers op de foto te zetten ;)


Een DSLr gaat 'maar' 100.000 foto's mee.. dan is ie aan vervanging toe, zitten mechanische delen in.. En ook website traffic kost een hoop, en zeker deze foto's genereren veel verkeer. Allemaal geen probleem, de reclame die op de foto's staat betaald ervoor. Wil je geen reclame op je foto, dan betaal je er zelf voor... of je haalt je foto bij een andere fotograaf... sim-pel.

Ik heb een leuke dag gehad, en ben blij dat ik de foto's die ik heb gemaakt zo snel vandaag al allemaal online heb staan. Ik had ook de hele middag lekker motor kunnen blijven rijden.. Dat ga ik nu nog even doen. Ik zit al sinds 13.00 achter de pc om alle foto's op de site te zetten en uit te sorteren.. en gelukkig zijn er ook heel veel mensen die mijn standpunten wel begrijpen, en de moeite waarderen!
 
Laatst bewerkt:
ik had nu eens de tijd om naar de MFMM te gaan,
en ik kan wel zeggen dat ik nu elk jaar er weer heen ga!

was echt heel mooi, en ik zal eens kijken of ik volgend jaar ook mijn foto toestel mee kan neemen!

ps mooie fotos!



:] ik wacht af of er nog meer foto's op komen te staan!

GR NEMO
 
Is het niet wat om in de OP alle albums bij te houden, anders loopt iedereen inclusief ik elke keer alle pagina's af te zoeken op zoek naar linkjes :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan