wie weet er meer van de geruchten over apk op motorfietsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chopperhenkie

Rookie
11 apr 2007
26
0
groningen
wie heeft er meer van gehoord , over dat ''gefuck over dat er een apk regeling komt voor moto fietsen ,en heeft dit zeker weer invloed op onze gechopte bikes !?? :r :r
 
Voor alsnog is het zo dat je fiets (tweewieler) zwaarder moet zijn dan 400 kilo (bos hoss?) verder is heter gewoon nog niet

En een plan betekend nog niet dat het er wel komt.

En als het er wel komt, kan 80% van de eigenbouw de sloop op. Jammer.
 
ben zelf monteur apk keurmeester, maar krijg over apk motorfietsen weinig respons van steekproef controleurs of rdw zelf ,dus zo doende een ????, ze zeiken al met bepaalde regeltjes bij auto.s , waar wij ons dan aan moeten houden dus hou m,n hart vast als dit straks ook zo gaat bij apk motoren.
 
Ik vermoed dat er dan een meting komt op;

- Geluid
- verbranding (olieverbruik)
- Spiegels en de logische veiligheid dingen
- lekkage

en veel meer niet

De ontheffing die nu de van de 78 er fietsen hebben kunnen ze nog niet aankomen

En wat eenmaal eigenbouw is, zal zo blijven

Alleen de nieuwe normen voor eigenbouw zullen ze aanscherpen, dus o.a. richtingaanwijzers, wat ik geen kijk vindt.

Maar sl ut komt, wordt daar de loonsverhoging van balk en ellende van betaald.

En de Km heffing? hoe zou dat gaan?

Wij zijn niet van toepassing op het file beleid
dus geen overlast ondervinden ze van ons
en iemand die 7 motoren heeft? (Oldtimerfreaks)

Dat kan toch helemaal niet?
 
hulzie,jou hebt helemaal gelijk!
Grotendeels wel,alleen vergeet Hulzie in z,n rijtje....,ja daar komt tie de kentekenplaatverlichting en reflector achterop,het stokpaardeje van Spee,stel je toch voor mocht dat ontbreken,dan ben je een gevaar op de weg ;) }) |(


zal vast ff kijke in m,n doos overbodige shit voor als die AaPeeKut waarheid word :r
 
Mijn boerenverstand zegt gewoon van, dit kan niet, maar wat kun je er tegen doen? Maar komt het? We moeten afwachten. En als het er komt, krijgt iedereen veel extra onkosten en 50 % rijdt gewoon niet meer, dus dat kost ook werkgelegenheid, en veel, misschien weer een reden dat het er wel nooit zal komen, ze moeten kosten/baten afwegen.

Klopt ook Repsol, dat is het pakketje logische veiligheid.
 
Laatst bewerkt:
En dan wil ik niet zeuren of blazen, maar deze motor, heb ik net zo gemaakt voor die kleine meid van me die 22 is, kunnen ze niks tegen doen.

(Ik moet er dan alleen ff originele pijpen onder zetten, maar die liggen in de schuur, en de oude panty van mijn dochter moet voor de koplamp weg)

Dus voor enige vorm van creatieviteit, blijft ruimte bestaan

En je ziet het goed, deze magna 700 kunnen we van 100 meter afstand starten, kost 39 euro zo'n pakketje.

 
Laatst bewerkt:
Hier in Zweden is het om het jaar (omdat je niet het hele jaar motor kan rijden door de sneeuw e.d.).
Ze kijken naar o.a.
verlichting/reflectie
beetje lagers voelen...
remmen
uitstoot
geluid
of de bouw niet aangepast is
afstand tussen de wielen/assen
en ze rijden een stukje om te kijken of alles okay is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan