wat voor uitlaten??

Spike6601

MF'er
28 mrt 2005
77
0
Iemand enig idee wat dit voor uitlaten zijn?
Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan ze niet vinden.

dit is een Intruder VL 1500
full
 
Ja, en kan oplopen tot 1200 euro.

Maar montage is klaar terwijl u wacht, althans als je van ver komt heb je er een hotel overnachting & volledig verzord enzo bij, zo heb je nog eens een leuk uitje.

Advies, niet direct kopen, ze staan zo weer op www.motorsale.nl daar moet je ze echt eens luisteren, het is een sound..geweldig.

Deze 1500 gespot in Nijkerk? (particulier daar?)
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht ook dat het supertrapp was, maar kan niks vinden op de website wat erop lijkt, en dan speciaal naar de voorbochten gekeken.
 
http://www.ioch.com/forumBB2/profile.php?mode=viewprofile&u=4&sid=1a3b9c9bcc7676c112a127b9fd6d3162

Mail hem en vraag 't!
 
Die heeft jackillandhide, dings is hier wel eens geweest, maar hij heeft er nu andere voorkant in, kwam me al bekend voor voor kon um niet thuis bregen direct, BJ = 2005 eerste met injectie, ding komt weg bij Roelof Thijs in Assen
 
Ga over enkele dagen waarschijnlijk een Shadow VT1100 ACE aanschaffen ..oehh..yeah.. en ben ff benieuwd hoe de ervaring hier is met open uitlaten voor deze motor en dan met name welk merk. Twijfel op dit moment tussen de Thunderpipes van BSM en Samson Warlord Cannons uit de USA..Iemand ervaring met 1 van deze merken of tips....het gaat natuurlijk vooral om het lawaai wat er uitkomt....iemand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan