Honda Shadow VT1100 ACE >> Uitlaten??

6 mei 2007
21
0
Giekerk
Gdday fellas

Afgelopen vrijdag het motorrijbewijs opgehaald en zaterdag eindelijk na lang dromen een zwarte Shadow 1100 ACE uit '97 gekocht via marktplaats.....Yeahhh :)
Wat een beest...rijdt fantastisch , ziet er strak uit en is goed vooruit te branden moet k zeggen (tsja wat wil je als de enige motor waar je ooit op gereden hebt een CB500 lesmotor is..)

Maarre ff to the point , er zitte nu nog originele uitlaten op en die moeten natuurlijk even vervangen worden door pijpies met meer decibels om toch wat bij Harley in de buurt te komen....
Nou ben ik fan geworden van straightshots en een van de enige fabrikanten die deze levert voor dit model is Samson USA (onder het merk Shogun USA http://www.shogunexhaust.com/homepage.html)
Het gaat in deze even om de Samson Warlord Cannons , vraag is :

-Wie heeft ervaring met deze uitlaten?
-Moet in het geval van open uitlaten de motor direct opnieuw afgesteld worden of kan ik de uitlaten thuis monteren en de motor 10 km verderop bij Motoport brengen om het beesje opnieuw af te laten stellen ?
-Klinken ze hard of te hard?

BVD mensen!
 
Ik heb zelf ook een VT1100 C2 ACE en daar heb ik ik in iedere demper 8 gaten van 10 mm in geboort. Is niet een kneppel hard geluid maar wel mooi donker. Misschien is dat wat om te proberen gr. Gerard
 
Gdday fellas

Afgelopen vrijdag het motorrijbewijs opgehaald en zaterdag eindelijk na lang dromen een zwarte Shadow 1100 ACE uit '97 gekocht via marktplaats.....Yeahhh :)
Wat een beest...rijdt fantastisch , ziet er strak uit en is goed vooruit te branden moet k zeggen (tsja wat wil je als de enige motor waar je ooit op gereden hebt een CB500 lesmotor is..)

Maarre ff to the point , er zitte nu nog originele uitlaten op en die moeten natuurlijk even vervangen worden door pijpies met meer decibels om toch wat bij Harley in de buurt te komen....
Nou ben ik fan geworden van straightshots en een van de enige fabrikanten die deze levert voor dit model is Samson USA (onder het merk Shogun USA http://www.shogunexhaust.com/homepage.html)
Het gaat in deze even om de Samson Warlord Cannons , vraag is :

-Wie heeft ervaring met deze uitlaten?
-Moet in het geval van open uitlaten de motor direct opnieuw afgesteld worden of kan ik de uitlaten thuis monteren en de motor 10 km verderop bij Motoport brengen om het beesje opnieuw af te laten stellen ?
-Klinken ze hard of te hard?

BVD mensen!


Hoi ik heb ook een vt 1100 met die uitlaten,
zit een geweldig geluid in, erg diep en donker, heb er geen dempers in... 8-)
ik heb hem nog niet laten afstellen, maar het is wel nodig,
de 1100 is al geknepen en met een ander luchtfilter en dynokitje kan je er veel meer uit halen.

suc6 en groet
 
Hoi ik heb ook een vt 1100 met die uitlaten,
zit een geweldig geluid in, erg diep en donker, heb er geen dempers in... 8-)
ik heb hem nog niet laten afstellen, maar het is wel nodig,
de 1100 is al geknepen en met een ander luchtfilter en dynokitje kan je er veel meer uit halen.

suc6 en groet

He bedankt voor je reactie! Zag op het Shadow forum die gecustomizede zwarte ACE van je en toevallig met precies dezelfde uitlaten die ik ook wil hebben. Helaas kon ik geen bericht sturen omdat je lid moet zijn het forum. Moet daar door de moderator goedgekeurd worden en volgens mij kan ik daarop wachten tot pasen 2008. Maar goed nog ff wat vraagies als je dit leest :

-Waar heb jij ze bestelt? Zie ze bij www.cruisercustomizing.com voor 427$ staan en aangezien de verzendkosten niet extreem zijn en de dollar laag staat leek dat me wel wat
-Moet je alleen de Carbs afstellen of ook nog andere zaken , kun je met zo'n Dynojetkitje zelf aan de slag of is dat een werkje voor de motorzaak. Zal ook ff dat K&N filter bestellen trouwens.

BVD

ps. zal toch maar wat dempers bestellen aangezien de reviews van kopers op die website wel aangeven dat het toch behoorlijk hard is , ach loud pipes.......maar goed kost ook geen fluit
 
Ik heb ze hier besteld www.motorcycle-exhaust.com/Merchant2/merchant.mv?
toen ik ze kocht waren ze maar 350 dollar.... was iets van 100 dollar verzendkosten.

ik ga het laten afstellen, wil dat ie optimaal gaat lopen, en dat gaat mij zelf niet lukken..

even over het shadow forum, als je je aanmeld dan moet je ff wachten tot er een mod online is geweest dan ben je snel member hoor. Welkom bij Shadow Motorclub voor al uw shadow ritten/problemen/info...
gr arno.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan