Wie van de 2: Savage 650 óf Virago XV 535..

Status
Niet open voor verdere reacties.
mag ik hem komen uitpoetsen??? Ik ben vereerd!!! Mag ik dan mijn kleren uitdoen tijdens het poetsen zodat mijn sexy / goddelijk lichaam zichtbaar is voor de gehele wereld of niet?? ;)

[ontopic]
Je hebt ongeveer 2 liter benzine aan reserve. Ga der vanuit dat je 1:17.5 rijdt ongeveer.
\[offtopic]

Even invoeren in de zakjappanner...... ehhh ongeveer 35 km geeft ie aan

Greetz Sander



op een Savage...? 2,5 liter reserve (effectief inderdaad 2 liter dus:P), verbruik lag bij mij altijd rond de 1:24... dus more like een 50km op je reserve, dat was altijd makkelijk te doen. Zelfs met gas vol open, steppen op de grond etc.
 
op een Savage...? 2,5 liter reserve (effectief inderdaad 2 liter dus:P), verbruik lag bij mij altijd rond de 1:24... dus more like een 50km op je reserve, dat was altijd makkelijk te doen. Zelfs met gas vol open, steppen op de grond etc.

2x24=50??? :W
 
Err ... hebben jullie door dat jullie op een 4 jaar oud topic aan het reageren zijn????
 
niet alleen wij meer :P

Heb nu al 2 slotjes gehad omdat ergens anders er al over geschreven werdt.... Ben zelf administrator op 2 sites en heb zoiets belachelijks nog nooit geflikt!! plak de op foute plek gestarte topic gewoon waar die dan moet komen ipv iemand zijn input te verzieken!!
De moderators zijn niet eens bereikbaar om ze hierop aan te spreken... k*t site?? zal het script wel zijn dat de mogelijkheid niet biedt... of de geschiedenis waarvan men heeft moeten leren de mensen bepaalde opties niet meer te bieden......

dus ipv dat dagteller ding in een nieuw topic te zetten.... plaats ik het maar hier voor de tip/topic weer verdwijnt achter slotje :r
 
niet alleen wij meer :P

Heb nu al 2 slotjes gehad omdat ergens anders er al over geschreven werdt.... Ben zelf administrator op 2 sites en heb zoiets belachelijks nog nooit geflikt!! plak de op foute plek gestarte topic gewoon waar die dan moet komen ipv iemand zijn input te verzieken!!
De moderators zijn niet eens bereikbaar om ze hierop aan te spreken... k*t site?? zal het script wel zijn dat de mogelijkheid niet biedt... of de geschiedenis waarvan men heeft moeten leren de mensen bepaalde opties niet meer te bieden......

dus ipv dat dagteller ding in een nieuw topic te zetten.... plaats ik het maar hier voor de tip/topic weer verdwijnt achter slotje :r
Als je het niet eens bent met een beslissing kan je altijd de desbetreffende mod mailen.
Relax, vroeg het alleen maar ... :)

trek het je niet persoonlijk aan...... fustreert als 2 van je eerste 3 topic gewoon weg weggepleurd worden |(
Zou het misschien niet gewoon aan de inhoud van je topics liggen?

slotje
 
niet alleen wij meer :P

Heb nu al 2 slotjes gehad omdat ergens anders er al over geschreven werdt.... Ben zelf administrator op 2 sites en heb zoiets belachelijks nog nooit geflikt!! plak de op foute plek gestarte topic gewoon waar die dan moet komen ipv iemand zijn input te verzieken!!
De moderators zijn niet eens bereikbaar om ze hierop aan te spreken... k*t site?? zal het script wel zijn dat de mogelijkheid niet biedt... of de geschiedenis waarvan men heeft moeten leren de mensen bepaalde opties niet meer te bieden......

dus ipv dat dagteller ding in een nieuw topic te zetten.... plaats ik het maar hier voor de tip/topic weer verdwijnt achter slotje :r
Wij zijn gewoon bereikbaar hoor :? Zie de FAQ...
En als het zo'n kutsite is: je hoeft hier niet te posten, je mag hier posten...

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan